Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00099088/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00107730/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00157945/01 - Wynik z dnia 2023-03-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przygotowywanie i dostawa posiłków do SM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bornem Sulinowie - Centrum Rehabilitacji SM w Bornem Sulinowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SM spółka z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320234428
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Szpitalna 5
1.4.2.) Miejscowość: Borne Sulinowo
1.4.3.) Kod pocztowy: 78-449
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.4.7.) Numer telefonu: 943733805
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@centrumsm.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrumsm.eu/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00109616
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00099088
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania Przed zmianą:
centrumsm.pl
Po zmianie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f83de19-adf8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.2. Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.3. Informacje na temat sposobu udostępniania zastrzeżonych dokumentów zamówienia Przed zmianą:
centrumsm.pl
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
biuro@centrumsm.pl
Po zmianie:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
platformy e-zamówienia oraz poczty elektronicznej biuro@centrumsm.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.7. Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne Przed zmianą:
centrumsm.pl
Po zmianie:
https://www.centrumsm.pl/przetargi,74
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
Po zmianie:
Kryterium oceny ofert
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przygotowywanie i dostawa posiłków do SM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bornem Sulinowie - Centrum Rehabilitacji SM w Bornem Sulinowie
Po zmianie:
Specyfika działania jednostki wymaga , aby dostarczona żywność z uwagi na chorobę jaką jest SM, dieta była najwyższej
jakości i dostarczana w terminach podanych w zamówieniu bez możliwości jakichkolwiek opóźnień w dostawie,
zamawiający będzie bardzo skrupulatnie sprawdzał każdą dostawę zarówno pod względem ilościowych jak jakościowym , a
także składu i wagi produktów.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.6. Główny kod CPV Przed zmianą:
Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
Po zmianie:
Usługi przygotowywania posiłków
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV Przed zmianą:
Po zmianie:
Usługi dowożenia posiłków
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.11. Zamawiający przewiduje wznowienia Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.12. Opis wznowienia Przed zmianą:
kolejna
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przed zmianą:
tak
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Fakultatywne podstawy wykluczenia Przed zmianą:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Po zmianie:
Art. 109 ust. 1 pkt 1,Art. 109 ust. 1 pkt 3,Art. 109 ust. 1 pkt 4,Art. 109 ust. 1 pkt 5,Art. 109 ust. 1 pkt 6,Art. 109 ust. 1 pkt 7,Art. 109 ust. 1 pkt 8,Art. 109 ust. 1 pkt 9,Art. 109 ust. 1 pkt 10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Po zmianie:
oświadczenia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Po zmianie:
oświadczenia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
brak
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak:
- zmiana osób funkcyjnych – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
- zmiana sposobu reprezentacji – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
- zmiana adresu siedziby jednej ze stron – z przyczyn zewnętrznych
- zmiana miejsca realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego
- zmiana lub wycofanie podwykonawcy – w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego,
- zmiana asortymentu na podobny o zbliżonej gramaturze i tej samej, jakości ustalonej i zaakceptowanej przez
Zamawiającego pod warunkiem zachowania maksymalnej wartości umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą:
elektronicznie
Po zmianie:
https://ezamówienia.gov.pl
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów w oparciu o użyczenie wyposażonej w urządzenia i sprzęt kuchni wraz z zapleczem w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Damnicy
- "Organizacja w 2025 r. letniego wyjazdu terapeutycznego dla dzieci wraz z rodzicami zastępczymi"
- "Wspólne inicjatywy na rzecz zwiększenia bezpieczeństwa obszaru transgranicznego w zakresie odporności na zmiany klimatu - klęski żywiołowe i pożary" - Organizacja obozu.
- Przygotowanie koncepcji wraz z kompleksowym zorganizowaniem i przeprowadzeniem 7dniowych pobytów dla 300 osób tj. 276dzieci i młodzieży szkolnej z Ukrainy oraz 24 opiekunów) na terenie woj. kuj-pom.
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia młodzieży przebywającej w Bursie Szkolnej Nr 1 w Kaliszu przy ul. Przemysłowej 1, w roku szkolnym 2025-2026.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usługi kulturalno-rekreacyjnej pn.: "Dzień Sportu" dla uczestniczek/ uczestników projektów: pn. "Trampolina 4 etap I" oraz "Wykluczenie nie ma MOWy! 2 etap I
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.