eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Przebudowa drogi gminnej w m. Ostrów prowadzącej do Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych w Wędrzynie i nowopowstałego osiedla mieszkaniowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w m. Ostrów prowadzącej do Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych w Wędrzynie i nowopowstałego osiedla mieszkaniowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@sulecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sulecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sulecin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w m. Ostrów prowadzącej do Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych w Wędrzynie i nowopowstałego osiedla mieszkaniowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c569a21-6fda-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00109277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028534/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej w m. Ostrów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465388/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZiG.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2310293,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace polegające na przebudowie drogi gminnej w miejscowości Ostrów w kierunku wschodnim od drogi wojewódzkiej nr 138 (prowadzącej do Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych w Wędrzynie i nowopowstałego osiedla mieszkaniowego) wraz z kanalizacją sanitarną uzbrojoną w studnie betonowe i przyłącza.
Roboty będą obejmować zakresem pas drogowy drogi gminnej zgodnie z km od km 0+012.30 do km 0+802.66. Dokumentacja załączona do postępowania obejmuje odcinek drogi o długości 790,36m
Inwestycja zlokalizowana jest na działce: 237/4; obręb geodezyjny 0044 Ostrów.
Dokumentacja obejmuje również budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej. Ścieki odprowadzane będą do istniejącej kanalizacji w drodze gminnej – dz. nr 237/4, a następnie istniejącym układem kanalizacyjnym odprowadzane będą na oczyszczalnię ścieków w Sulęcinie.
Przebudowa polega na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni drogi gminnej wraz z budową chodnika dla pieszych, nową nawierzchnią zjazdów na przyległe posesje, a także kanalizację sanitarną grawitacyjną.
W ramach inwestycji zakłada się:
• wykonanie nowej konstrukcji jezdni drogi gminnej,
• wykonanie nowej konstrukcji chodnika dla pieszych,
• wykonanie nowych konstrukcji zjazdów na przyległe posesje,
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
• wymianę przepustu pod koroną drogi gminnej w ciągu istniejącego rowu melioracyjnego,
• wykonanie kanału technologicznego,
• wykonanie humusowania i obsiania trawą terenów nieumocnionych,
• wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz ze studniami i przyłączeniami.
Zakres inwestycji został podzielony na 2 etapy realizacyjne:
· Etap I od km 0+000.00 do km 0+470.00
· Etap II od km 0+470.00 do km 0+802.66, w tym kanalizacja sanitarna
Zadanie ma na celu poprawę bezpieczeństwa użytkowników drogi oraz płynności ruchu na przebudowywanym odcinku, wzmocnienie potencjału sił zbrojnych korzystających z pobliskiego poligonu, poprawę jakości życia mieszkańców m. Ostrów oraz tworzenie nowych terenów pod inwestycje.
Uwaga!
Etapy wykonania przedmiotu umowy nie pokrywają się z etapami płatności, o których mowa w § 11 wzoru umowy.
Kanał technologiczny nie jest objęty niniejszym postępowaniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa stanowiąca - załącznik nr 9 do SWZ tj. Projekty wykonawcze (branża drogowa: Etap I i Etap II, branża sanitarna), Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz przedmiary robót (załączone do SWZ przedmiary robót, mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w załączonych przedmiarach robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających z projektów budowlanych i ze specyfikacji technicznych. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest wiążący dla wykonawcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2146350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2998740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2146350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SULBRUK Piotr Buczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 211193079

7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 24

7.3.4) Miejscowość: Sulęcin

7.3.5) Kod pocztowy: 69-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

warstwa bitumiczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2146350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.