eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onkadostawy sukcesywne oleju opa³owego na cele grzewcze Urzêdu Gminy Jab³onka oraz remizy OSP w Podwilku



Og³oszenie z dnia 2025-02-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawy sukcesywne oleju opa³owego na cele grzewcze Urzêdu Gminy Jab³onka oraz remizy OSP w Podwilku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182611121

1.5.8.) Numer faksu: 182652468

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubliczne@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jablonka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawy sukcesywne oleju opa³owego na cele grzewcze Urzêdu Gminy Jab³onka oraz remizy OSP w Podwilku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f5243c49-fc38-4294-81c3-1d75f02a0937

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00109177

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00008857/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Dostawa oleju opa³owego dla potrzeb Urzêdu Gminy Jab³onka

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a
wykonawca odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu nastêpuj±cych narzêdzi: przy u¿yciu portalu
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka oraz poczty elektronicznej: zpubliczne@jablonka.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka
2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer, w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
6. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania
ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Wykonawca obowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. instrukcj± i postêpowaæ ws zasad
w niej wskazanych.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Rozdziale XVI, XVII I XVIII SWZ .
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane:
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne
dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z pó¼n. zm), sk³ada siê w
formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w
formie dokumentowej, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): • administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Jab³onka, ul. 3 – go
Maja 1, 34 – 480 Jab³onka;
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jab³onka kontakt: e-mail: iod@jablonka.pl, telefon 18/2611100;
• dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym bez
przeprowadzenia negocjacji nr ZI.271.1.5.2025 „„dostawy sukcesywne oleju opa³owego na cele grzewcze Urzêdu Gminy Jab³onka oraz remizy OSP w Podwilku" Podstawê prawna przetwarzania
danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ
publicznych, wydanych na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
• odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z pó¼n.
zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres
obowi±zywania umowy lub d³u¿szym, je¿eli wynika to z odrêbnych przepisów; Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy
z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
• obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
• Wykonawca posiada:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Wykonawcy dotycz±cych;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
−na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych
osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Wykonawcy:
−w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZI.271.1.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿ i sukcesywne dostarczanie oleju opa³owego do kot³ów centralnego ogrzewania zlokalizowanych w Jab³once oraz Podwilku pod nastêpuj±cymi adresami:
• 34-480 Jab³onka, ul. 3-go Maja 3, - Orawskie Centrum Kultury
• 34-722 Podwilk 289A – Remiza OSP Podwilk
2. Zakup oleju opa³owego przez Zamawiaj±cego bêdzie dokonywany w okresie od zawarcia umowy do 31 grudnia 2025r.
3. Szacunkowe maksymalne zapotrzebowanie Zamawiaj±cego na olej opa³owy wynosi 40.000 litrów. Wskazana ilo¶æ oleju opa³owego jest wielko¶ci± orientacyjn±, przyjêt± w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o realizacjê zamówienia w wielko¶ci maksymalnej podanej przez zamawiaj±cego.
4. Rozliczenie pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym dokonywane bêdzie na podstawie faktycznie zakupionych i dostarczonych do Zamawiaj±cego ilo¶ci oleju opa³owego pomno¿onej przez cenê jednostkow± brutto. Wykonawca bêdzie wystawiaæ faktury za dokonane zakupy oleju opa³owego z terminem p³atno¶ci 21 dni.
5. Olej powinien byæ dostarczany autocysternami o wymiarach 9,2m/2,8m/3,4m. Wymagany sposób roz³adunku paliwa z autocysterny- przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. Rozliczenie ka¿dorazowego tankowania odbywaæ siê bêdzie w oparciu o ilo¶æ dostarczonego oleju w temperaturze referencyjnej 15C wg wskazañ zalegalizowanego uk³adu pomiarowego z kompensacj± do 15oC przy autocysternie. Wykonawca dostarczaæ bêdzie olej opa³owy, w temperaturze rzeczywistej, autocystern± wyposa¿on± w urz±dzenie do pomiaru paliw z aktualnym ¶wiadectwem legalizacji urz±dzenia pomiarowego. Dostarczanie oleju opa³owego powinno odbywaæ siê zgodnie z przepisami ustawy o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów (Dz. U. z 2017 r., poz. 708). Zamawiaj±cy przeka¿e dokonuj±cemu dostawy pracownikowi Wykonawcy potwierdzenie odbioru ilo¶ciowego.
6. Wymagane parametry techniczne oleju opa³owego:
6.1. Lekki olej opa³owy musi charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami fizyko-chemicznymi:
• gêsto¶æ w temperaturze 15C, nie wy¿sza ni¿ 0,860 g/ml
• temperatura zap³onu, nie ni¿sza ni¿ 56C
• lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20C, nie wiêksza ni¿ 6,00 mm2/s
• sk³ad frakcyjny:
• do 250C destyluje nie wiêcej ni¿ 65%/V/V
• do 350C destyluje nie mniej ni¿ 85%/V/V
• zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,10%/m/m
• pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci
• destylacyjnej, nie wiêksza ni¿ 0,3%/m/m
• pozosta³o¶æ po spopieleniu nie wiêksza ni¿ 0,01%/m/m
• zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg
• zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg
• warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg
• temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ -20C
7. Dostawa oleju realizowana bêdzie sukcesywnie, w miarê pojawiaj±cych siê potrzeb Zamawiaj±cego, na zg³oszenie telefoniczne, faksem lub mailem w terminie do 2 dni, w odpowiednich ilo¶ciach podanych przez Zamawiaj±cego. Wykonawca bêdzie zobowi±zany dostarczyæ olej opa³owy do zbiorników znajduj±cych siê pod adresami wymienionymi w punkcie 1.
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e posiada zbiorniki na olej opa³owy o pojemno¶ciach:
- 5 zbiorników po 1000 litrów ka¿dy - pod adresem 34-480 Jab³onka, ul. 3-go Maja 3
- 5 zbiorników po 1500 litrów ka¿dy – pod adresem 34-722 Podwilk 289A
9. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilo¶ciowym i asortymentowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bie¿±cych potrzeb lub innych, nie bêdzie to le¿a³o w interesie Zamawiaj±cego.
10. W zwi±zku z ograniczeniem przez Zamawiaj±cego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego.
11. Dostarczony przez Wykonawcê olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania jako¶ciowe okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów, oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. 2016, poz. 2008), oraz byæ zgodne z odpowiednimi normami.
12. Wspólnego S³ownika Zamówieñ – Nazwy i Kody CPV:
przedmiot g³ówny:
09.13.51.00-5 Olej opa³owy
13. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie punktowej bêd± podlegaæ jedynie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu. Przy wyborze oferty, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
100% - 100 pkt – oferowana cena brutto (cena

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 108 i 109
ustawy Pzp), zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj. (art. 274
ust. 1 ustawy Pzp):
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie
zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;- chyba ¿e Wykonawca w Formularzu Oferty lub
o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wska¿e dane
umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiaj±cego, poprzez bezp³atne i ogólnodostêpne bazy danych;
Dotyczy równie¿ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy
posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.
1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o
którym mowa w Rozdziale XIII ust. 1 pkt 1.1 litera c) SWZ – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma
siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z
wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w Rozdziale XIII ust. 1 pkt 1.1 litera c) SWZ, w § 4 ust. 1 Rozp., o których
mowa w art. 128 ust.
6 ustawy lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust.
1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio
o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której
dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub
miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed
organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze
wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ.
(...) CI¡G DALSZY zawieraj± zapisy Rozdzia³u XIII ust. 3 SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:
A: Wype³niony i podpisany FORMULARZ OFERTY
- którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
1.1 O¦WIADCZENIE WSTÊPNE (art. 125 ust 1 ustawy Pzp),- za³±cznik nr 2 do SWZ w zakresie wskazanym przez
Zamawiaj±cego w Rozdziale XI ust. 2 SWZ- za³±cznik nr 3/3a do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w
Rozdziale XII ust. 1 SWZ.- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o
spe³nieniu warunków udzia³u w
postêpowaniu sk³ada ich pe³nomocnik.
1.2 ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU UDOSTÊPNIAJ¡CEGO ZASOBY Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji
podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów- wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
1.3 O¦WIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZELENIE ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spó³ka
cywilna itp.)- wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).
Uwaga: O¶wiadczenie ma byæ z³o¿one wraz z ofert± (je¿eli dotyczy). O¶wiadczenie ma byæ podpisane przez ka¿dego z
wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
1.4 PE£NOMOCNICTWA
Maj± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie (je¿eli dotyczy):
a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru - pe³nomocnictwo do
podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli
ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- pe³nomocnictwo mo¿e byæ
sporz±dzone wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Szczegó³owe informacje, zawarto w Rozdziale X SWZ
1. Wymagane o¶wiadczenia wskazane w w Rozdziale XVII ust. 3 pkt 2) oraz pkt. 3) SWZ powinny byæ z³o¿one przez
ka¿dego wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie
2. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr
6 do SWZ.
3. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia
patrz: Rozdzia³ X SWZ.
Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ) musi zawieraæ w
udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty)
zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie
o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub
ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu
z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w
postêpowaniu, sk³ada o¶wiadczenia wskazane w w Rozdziale XVII ust. 3 pkt 2) oraz pkt. 3) SWZ zawieraj±ce informacje
dotycz±ce tych podmiotów.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
7. Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w miejscu np. nazwa i adres
wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie
Pe³nomocnika tych wykonawców

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.
Szczegó³owe zapisy odno¶nie przewidywanych zmian umowy, zawarto w §13 projektowanych postanowieñ umowy
stanowi±cych za³±cznik nr 7 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-26 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-26 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-27

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. ¦rodki ochrony prawnej okre¶lone w niniejszym dziale przys³uguj± wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu
podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ
szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów ustawy.
2. ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia lub og³oszenia o
konkursie oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 469 pkt
15 Pzp, oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców.
3. Postêpowanie odwo³awcze jest prowadzone w jêzyku polskim.
4. Wszystkie dokumenty przedstawia siê w jêzyku polskim, a je¿eli zosta³y sporz±dzone w jêzyku obcym, strona oraz
uczestnik postêpowania odwo³awczego, który siê na nie powo³uje, przedstawia ich t³umaczenie na jêzyk polski. W
uzasadnionych przypadkach Izba mo¿e ¿±daæ przedstawienia t³umaczenia dokumentu na jêzyk polski po¶wiadczonego
przez t³umacza przysiêg³ego.
5. Odwo³anie przys³uguje na:
a) niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie
umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na
projektowane postanowienie umowy;
b) zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie
zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy;
c) zaniechanie przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy,
mimo ¿e zamawiaj±cy by³ do tego obowi±zany.
6. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Izby.
7. Odwo³uj±cy przekazuje Zamawiaj±cemu odwo³anie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo
kopiê tego odwo³ania, je¿eli zosta³o ono wniesione w formie pisemnej, przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w
taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu.
8. Domniemywa siê, ¿e zamawiaj±cy móg³ zapoznaæ siê z tre¶ci± odwo³ania przed up³ywem terminu do jego wniesienia,
je¿eli przekazanie odpowiednio odwo³ania albo jego kopii nast±pi³o przed up³ywem terminu do jego wniesienia przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej.
9. Odwo³anie wnosi siê w przypadku zamówieñ, których warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne, w terminie:
a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja
zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli
informacja zosta³a przekazana w sposób inny ni¿ okre¶lony w lit. a.
10. Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec
tre¶ci dokumentów zamówienia wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ
Publicznych lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej, w przypadku zamówieñ, których warto¶æ jest mniejsza ni¿
progi unijne.
11. Odwo³anie w przypadkach innych ni¿ okre¶lone powy¿ej wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy
zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego
wniesienia, w przypadku zamówieñ, których warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne.
12. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwo³awczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej, o którym mowa w
art. 519 ust. 1 ustawy PZP, stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do sadu. Skargê
wnosi siê ̨ do Sadu Okrêgowego w Warszawie za po¶rednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej.
13. Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodków ochrony prawnej okre¶lone s± w Dziale IX „¦rodki ochrony prawnej” ustawy
PZP.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.