Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00668439/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 4 „TĘCZOWE” W RAMACH PROJEKTU „PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe nr 4 "Tęczowe" w Turku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310513320
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Stawickiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@przedszkole4.turek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole4.turek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miasto_turek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 4 „TĘCZOWE” W RAMACH PROJEKTU „PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b63297a-8c0b-493f-b3c9-97d92a2c1449
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, działanie 10.1 Rynek pracy, kształcenie i aktywne społeczeństwo wspierające transformację gospodarki - projekt pn. ,,Podniesienie jakości edukacji w przedszkolach na terenie Gminy Miejskiej Turek”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668439
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPTu 4/22/221/2214/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 4 „TĘCZOWE” W RAMACH PROJEKTU „PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK” o następującym zakresie rzeczowym:
1) Stoliki – 2 sztuki
2) Krzesło dziecięce – 8 sztuk
3) Szafa regał - 3 sztuki
4) Siedzisko wyciszające – 1 sztuka
5) Pojemnik/organizery – 1 zestaw
6) Program multimedialny
7) Lustro logopedyczne – tryptyk – 1 sztuka
8) Lustro logopedyczne wiszące – 1 sztuka
9) Komplet zasłonek do lustra z drążkiem – 1 komplet
10) Tablica suchościeralna – 1 sztuka
11)Zestaw magnesów do tablicy – 1 zestaw
12)Logopedyczny niezbędnik (mały) – 1 zestaw
13)Logopedyczny niezbędnik (duży) – 1 zestaw
14)Gryzak logopedyczny – 4 sztuki
15)Walizka logopedyczna - 1 sztuka
16)Wibrator logopedyczny – 1 zestaw
17)Logopedyczne karty pracy – 1 zestaw
18)Gra logopedyczna typu dmuchane lotto – 1 zestaw
19)Flipper logopedyczny – 1 zestaw
20)Bezpieczne lusterko do trzymania – 4 sztuki
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do: Przedszkole Samorządowe nr 4 „Tęczowe”, adres: 62-700 Turek, ul. Stawickiego 7. Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy zamówienia.
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek odniesienia do określonego wyrobu, źródła, znaków towarowych, patentów czy pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, w szczególności o parametrach technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Ilekroć Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, aprobat, ocen lub specyfikacji technicznych czy systemów referencji technicznycha dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
Szczegółowy i wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39161000-8 - Meble przedszkolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z uchyleniem się wybranego w postępowaniu Wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie art. 263 ustawy Pzp dokonał ponownego badania i oceny pozostałych w postępowaniu ofert i na tej podstawie zwrócił się w dniu 11.02.2025 r. na podstawie art. 252 ust. 2 ustawy Pzp do Wykonawcy, którego oferta została spośród pozostałych ofert uznana za najkorzystniejszą o wyrażenie pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą. Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie wyraził swojego stanowiska, co należy uznać za brak zgody na wybór oferty po upływie terminu związania ofertą, skutkujący odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13 ustawy Pzp.Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp przed otwarciem ofert poinformował Wykonawców, że na dzień otwarcia ofert, zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia całkowitą kwotę z VAT w wysokości 10 501,00 PLN. Na skutek zamierzonych przesunięć środków finansowych, Zamawiający mógł dokonać pierwotnego wyboru oferty , a po uchyleniu się wybranego Wykonawcy od zawarcia umowy podjąć czynności w postępowaniu mające na celu zawarcie umowy z kolejnym Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w wyniku ponownego badania i oceny pozostałych ofert. Jednak w związku z odrzuceniem oferty kolejnego Wykonawcy na podstawie wyżej opisanej przesłanki ustawowej , Zamawiający nie dysponuje środkami finansowymi pozwalającymi na zwiększenie kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do kwoty wynikającej z kolejnej oferty, która mogłaby zostać uznana za najkorzystniejszą.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14593,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28774,62 PLN
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon VI
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon VII
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon IV
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon V
- Dostawa oleju napędowego oraz płynu AdBlue na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- "Budowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Albertów, Chlebów, Kowale Księże, Obrębizna, Obrzębin, Szadów Pański, Turkowice, Żuki" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostępne placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie przedszkola i Szkoły Podstawowej w Kobylinie w zakresie edukacji włączającej
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa pomocy edukacyjnych wykorzystujących TIK oraz pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych terenie Gminy Zblewo
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
więcej: Meble przedszkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.