Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00625386/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji przepompowni i oczyszczalni ścieków (3 zadania)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 261 456 877, 261 456 815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://17wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/17wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji przepompowni i oczyszczalni ścieków (3 zadania)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5700c68-6df8-4683-84b5-8bc5133c6969
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207520/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Usługa konserwacji oraz napraw urzadzeń i instalacji przepompowni i oczyszczalni ścieków (3 zadania).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625386
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 48/WOG/U/Infrastr./24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 527711,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji przepompowni i oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w kompleksach wojskowych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi (STWiOU). 3. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia – załącznik nr 10 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 50511000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp
4.5.5.) Wartość części: 167541,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji przepompowni i oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w kompleksach wojskowych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi (STWiOU). 3. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia – załącznik nr 10 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 50511000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp
4.5.5.) Wartość części: 150800,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji przepompowni i oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w kompleksach wojskowych na terenie administrowanym przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi (STWiOU). 3.Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia – załącznik nr 10 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 50511000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp
4.5.5.) Wartość części: 209368,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184746,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273798,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186473,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD Usługi hydrotechniczno-budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811643569
7.3.3) Ulica: Kolumba
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-035
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186473,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147846,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186222,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149573,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD Usługi hydrotechniczno-budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811643569
7.3.3) Ulica: Kolumba 8
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-035
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149573,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241879,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259530,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243357,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREW-KOS Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522400847
7.3.3) Ulica: Szczecińska 39-41
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-122
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243357,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 171 odc. Stary Chwalim - Barwice
- Dezynfekcja skóry rąk
- Budowa chodnika w m. Rokity w ciągu DW 122
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Stargardzie
- Wykonanie robót utrzymaniowych na obiektach mostowych i przepustach na terenie działania RDW w Drawsku Pomorskim
- Przebudowa lokali mieszkalnych nr 2 i 4 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Niepodległości 11 w Koszalinie wraz z dojściem do budynku dla osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.