eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego i do wideokonferencji finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w ramach projektu pn. "Pilotażowe kompleksy penitencjarne"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108235 z dnia 2021-07-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i do wideokonferencji finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014–2021 w ramach projektu pn. „Pilotażowe kompleksy penitencjarne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Wyższa Wymiaru Sprawiedliwości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381510697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226024414

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swws.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swws.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swws

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i do wideokonferencji finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014–2021 w ramach projektu pn. „Pilotażowe kompleksy penitencjarne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0c94f67-a727-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108235

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059816/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/NMF/zp/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 459234,90 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – sprzęt do wideokonferencji typ 1
CPV 32232000-8 sprzęt wideokonferencyjny
CPV 38651600-9 kamery cyfrowe
CPV 32340000-8 mikrofony i głośniki
1. Kamera wideokonferencyjna z dedykowanym koncentratorem stołowym, koncentratorem wyświetla za oraz mikrofonem stolikowym i głośnikiem konferencyjnym 4 kpl.
2. Dotykowy panel sterujący do kamery wideokonferencyjnej z
dedykowanym mini komputerem do obsługi 4 kpl.
3. Mikrofon stolikowy 4 szt.
4. Koncentrator mikrofonowy 4 szt.
5. Głośnik konferencyjny 4 szt.
6. Zestaw uchwytów do urządzenia do wideokonferencji 4 szt.
7. Telewizor do obsługi urządzenia do wideokonferencji 4 szt.
8. Stojak do telewizora do obsługi urządzenia do wideokonferencji 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

38651600-9 - Kamery cyfrowe

4.5.5.) Wartość części: 111840,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – sprzęt do wideokonferencji typ 2
CPV 32232000-8 sprzęt wideokonferencyjny
CPV 38651600-9 kamery cyfrowe
CPV 32340000-8 mikrofony i głośniki
CPV 38652100-1 projektory
1. Kamera wideokonferencyjna z dedykowanym koncentratorem stołowym, koncentratorem wyświetla za oraz mikrofonem stolikowym i głośnikiem konferencyjnym 2 kpl.
2. Dotykowy panel sterujący do kamery wideokonferencyjnej z
dedykowanym mini komputerem do obsługi 2 kpl.
3. Mikrofon stolikowy 2 szt.
4. Koncentrator mikrofonowy 2 szt.
5. Głośnik konferencyjny 2 szt.
6. Zestaw uchwytów do urządzenia do wideokonferencji 2 szt.
7. Projektor krótkoogniskowy do obsługi urządzenia do
wideokonferencji 2 szt.
8. Uchwyt do projektora krótkoogniskowego do obsługi urządzenia do
wideokonferencji 2 szt.
9. Ekran elektryczny 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

38651600-9 - Kamery cyfrowe

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 55320,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – urządzenia komputerowe i sieciowe
CPV 30214000-2 stacje robocze
CPV 32420000-3 urządzenia sieciowe
CPV 32342412-3 głośniki
CPV 32342100-3 słuchawki
1. Komputerowa stacja robocza 63 szt.
2. Słuchawki 63 szt.
3. Tablica interaktywna z projektorem 3 kpl.
4. Głośniki 3 szt.
5. Laptop 15,6” typ 1 2 szt.
6. Laptop 15,6” typ 2 4 szt.
7. Brama sieciowa 1 szt.
8. Punkt dostępowy -Access Point 9 szt.
9. Przełącznik sieciowy - Switch 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

32342100-3 - Słuchawki

32342412-3 - Głośniki

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 292074,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117415,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156328,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117415,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOFTON FIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182184166

7.3.3) Ulica: Św. Stanisława 9

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117415,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58609,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78966,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58609,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOFTON FIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182184166

7.3.3) Ulica: Św. Stanisława 9

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58609,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

2021-07-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.