Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00091023/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107948 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego
przy przebudowie dróg: ul. Polnej (II etap), Narutowicza i Nad Słupią w Ustce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO USTKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979789
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 059 8154 300
1.5.8.) Numer faksu: 059 8152 900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.ustka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ustka.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiegoprzy przebudowie dróg: ul. Polnej (II etap), Narutowicza i Nad Słupią w Ustce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c29ec32f-d260-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003764/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Nadzór inwestorski – przebudowa ul. Polnej, Narutowicza, Nad Słupią
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091023/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021.MTR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 335451,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 96777,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zadania jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy przebudowie ul. Polnej w Ustce (II etap).2. Zakres robót budowlanych przewidziany do realizacji określa załączona dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.
3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy podczas sprawowania nadzoru inwestorskiego został opisany w załączniku nr 4.1 do SWZ – wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 62894,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zadania jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy przebudowie ul. Narutowicza w Ustce.2. Zakres robót budowlanych przewidziany do realizacji określa załączona dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ.
3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy podczas sprawowania nadzoru inwestorskiego został opisany w załączniku nr 4.2 do SWZ – wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 16869,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zadania jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy przebudowie ul. Nad Słupią w Ustce.2. Zakres robót budowlanych przewidziany do realizacji określa załączona dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ.
3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy podczas sprawowania nadzoru inwestorskiego został opisany w załączniku nr 4.3 do SWZ – wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 17014,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 01.07.2021 r. godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 01.07.2021 r. godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 01.07.2021 r. godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy Cmentarza Komunalnego w Zimowiskach
- Zagospodarowanie terenu w ramach programu "Zielona Ustka" - "Lekcje pod chmurką" w systemie zaprojektuj i wybuduj - I etap
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Remont pomieszczeń oddziału rehabilitacji zlokalizowanej na drugim piętrze budynku "B" w Szpitalu Powiatowym w Międzyrzecu Podl.
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Odnawialne źródła energii w gminie Kamieńsk - edycja III"
- "Modernizacja systemów wentylacyjnych - powtórka"
- Opracowanie projektu modernizacji instalacji grzewczej w budynkach użyteczności publicznej w Katowicach przy ul. Powstańców nr 28 oraz nr 30 (budynek główny i budynek B)
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych na terenie Gminy Miasto Zgierz"
- Rozwój i modernizacja urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych na terenie gminy Skała - powtórzenie
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.