Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00085269/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
- 2021/BZP 00099286/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107698 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposażeniem w SP nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu w ramach projektu Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000735003
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. Apolinarego Leśniewskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4.sieradz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp4sieradz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmsieradz.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposażeniem w SP nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu w ramach projektu Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c4366a0-ce90-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00044693/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 modernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposażeniem (prac. informat. edukacji wczesnoszkolnej, prac. artystyczna, matematyczna, biblioteka szkolna)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego oraz budżetu państwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085269/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOR-Z.271.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 179048,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposażeniem w Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu przy ul. ks. A. Leśniewskiego 18 w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu”.
2.W ramach zamówienia wykonane zostaną następujące elementy i roboty:
a)modernizacja sali informatycznej poprzez wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych wraz z dostawą elementów wyposażenia sali typu: stoły, krzesła, biurko, szafka z szufladami,
b)modernizacja sali matematycznej poprzez wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych wraz z dostawą
i montażem elementów wyposażenia sali typu: półki ekspozycyjnej, płyt mdf oraz dostawa stołów, krzeseł, biurka, szafek z szufladami, szafek wykonywanych na zamówienie oraz montaż tablicy interaktywnej wraz z rzutnikiem,
c)modernizacja sali zajęć artystycznych poprzez wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych wraz z dostawą
i montażem elementów wyposażenia sali typu: płyty mdf z nadrukami, parapetów drewnianych i zabudową wnęki drewnianej, biurka drewnianego stołów drewnianych i stołków drewnianych oraz montaż monitora interaktywnego,
d)adaptacja sali bibliotecznej poprzez wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych wraz z dostawą i montażem ściany szklanej oraz dostawą elementów wyposażenia sali typu: biurko, stanowisk komputerowych z blatu szklanego oraz blatu laminowanego, krzeseł obrotowych, siedziska, regału, regałów pod parapetami, zabudowy grzejników oraz montaż monitora interaktywnego,
e)dostawa oraz montaż schodołazów: typu gąsienicowego oraz typu kroczącego wraz z przeszkoleniem pracowników szkoły w zakresie obsługi i eksploatacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wskazany rachunek bankowy został zamknięty przed wszczęciem postępowania.Z powodu zaistniałej wady zainteresowani udziałem w postępowaniu Wykonawcy zostali pozbawieni możliwości wniesienia wadium w sposób prawidłowy, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji warunków zamówienia.
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa/przedłużenie licencji i wsparcia na okres 18 miesięcy dla firewalla FortiGate 1100E w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" dla zadania pn." Cyberbezpieczny Sieradz"
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.