Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00031348/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wspólne wykorzystanie systemów kamer do skutecznego zarządzania bezpieczeństwem w regionach przygranicznych (cz. 1 - dostawa kamer do monitoringu miejskiego; cz. 2 - dostawa drona z akcesoriami).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nysa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 774080553
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.krzywon@www.nysa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nysa.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nysa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wspólne wykorzystanie systemów kamer do skutecznego zarządzania bezpieczeństwem w regionach przygranicznych (cz. 1 - dostawa kamer do monitoringu miejskiego; cz. 2 - dostawa drona z akcesoriami).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b7617d3-9335-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030569/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wspólne wykorzystanie systemów kamer do skutecznego zarządzania bezpieczeństwem w regionach przygranicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wspólne wykorzystanie systemów kamer do skutecznego zarządzania bezpieczeństwem w regionach przygranicznych: - Dostawa kamer do monitoringu miejskiego - Dostawa bezzałogowego statku powietrznego (dron) wraz z akcesoriami w ramach projektu numer nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/20_032/0002851 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego poprzez program Interreg VA Czechy – Polska2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031348
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kamer do monitoringu miejskiego wraz z instalacją i konfiguracją – zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarami – zał. 1a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
4.5.5.) Wartość części: 229392,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa bezzałogowego statku powietrznego (dron) wraz z akcesoriami do miejsca wskazanego przez Zamawiającego – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – zał. 1b do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314031,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315763,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315763,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALPHATEC COMMUNICATION SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112593468
7.3.3) Ulica: Lipowa 18
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 85-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALPHATEC COMMUNICATION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALPHATEC COMMUNICATION SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315763,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6333,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6333,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Camonboard S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252429320
7.3.3) Ulica: Konarskiego 22/U2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-355
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CAMONBOARD M.Pietrzyk i A.Sroczyński Spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
CAMONBOARD M.Pietrzyk i A.Sroczyński Spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6333,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-10INNE PRZETARGI Z NYSY
- Świadczenie usługi w zakresie fizycznej ochrony obiektów, osób i mienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynkach przy ulicy Armii Krajowej nr 19 i 21 - usuwanie skutków powodzi.
- Remont drogi powiatowej w miejscowości Koperniki oraz dróg powiatowych w miejscowościach Kubice- Domaszkowice, Prusinowice- Pakosławice, oraz Meszno-Ratnowice
- Budowa mieszkań wspomaganych na terenie osiedla przy ul. Orląt Lwowskich w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SAMOCHODU (SMOGOWOZU) ELEKTRYCZNO-BENZYNOWEGO/ NISKOEMISYJNEGO ORAZ DRONA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
- Zakup kompaktowego, bezzałogowego statku powietrznego wraz z akcesoriami
- Modernizacja infrastruktury szkolnej sieci LAN w Zespole Szkół Agrotechnicznych w Słupsku
- Zakup czterech dronów z dodatkowym wyposażeniem do prowadzenia kontroli na akwenach wodnych.
- Rozbudowa systemu telewizji dozorowej VSS w obiekcie Centrali NBP
więcej: Bezzałogowe statki powietrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.