Og³oszenie z dnia 2022-04-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00172546/01 - Wynik z dnia 2022-05-23
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pustostanów lokali mieszkalnych na terenie TZOM Ko³o w 2022 r. (8 lokali).
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: "ZAK£AD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMO¦CIAMI W DZIELNICY WOLA M.ST. WARSZAWY"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000665840
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Bema 70
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-225
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@zgnwola.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zgnwola.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarz±dzanie na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy zasobami stanowi±cymi w³asno¶æ i wspó³w³asno¶æ Miasta Sto³ecznego Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pustostanów lokali mieszkalnych na terenie TZOM Ko³o w 2022 r. (8 lokali).
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-388b9e5d-b1af-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00107285
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00035133/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.16 Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowi±cych w 100% w³asno¶æ m.st. Warszawy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.zgnwola.waw.pl/zamowienia-publiczne/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu oraz poczty elektronicznej https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal
jraczyk@zgnwola.waw.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Wymóg u¿ycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.18.2022.JR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowi±cych w³asno¶æ m. st. Warszawy, administrowanych przez Zak³ad Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Ko³o w 2022 r. (8 lokali).
Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych integraln± czê¶æ SWZ.
Prace objête przedmiotem zamówienia obejmuj± roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne, które nale¿y wykonaæ zgodnie z zakresem prac okre¶lonym w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowi±cymi za³±czniki do SWZ.
Przedmiary robót okre¶laj± zakresy prac stanowi±cych podstawê do wyliczenia warto¶ci rycza³towego wynagrodzenia dla poszczególnych lokali.
Dopuszczalne warto¶ci remontów lokali mieszkalnych wskazane we wzorze umowy okre¶lone zosta³y w Uchwale nr 2906/2019 Zarz±du Dzielnicy Wola m.st. Warszawy z dnia 23.10.2019 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Wykonawca wyka¿e, ¿e:a) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³: roboty budowlane polegaj±ce na remoncie lub przebudowie lokali mieszkalnych lub u¿ytkowych, o ³±cznej warto¶ci brutto min. 50 tys. z³, w okresie nie d³u¿szym ni¿ kolejne 12 miesiêcy;
b) dysponuje osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi oraz legitymuj±cymi siê odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, tj.:
co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej,
co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Tak
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://aukcje.uzp.gov.pl/
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:
Zamawiaj±cy zastosuje aukcjê elektroniczn± na zasadach okre¶lonych w art. 308 ust. 1, w zwi±zku z art. 228-238 ustawyPzp, która bêdzie prowadzona na stronie internetowej https://aukcje.uzp.gov.pl/ wg poni¿szych regu³:
1) Zamawiaj±cy zaprosi drog± elektroniczn± do udzia³u w aukcji elektronicznej wszystkich Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty
niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2) cena brutto oferty bêdzie jedynym kryterium oceny ofert, które bêdzie licytowane w toku aukcji elektronicznej.
3) Zamawiaj±cy zaleca zapoznanie siê z informacjami podstawowymi dotycz±cymi aukcji elektronicznej zawartymi na stronie
https://aukcje.uzp.gov.pl/.
4) Wykonawcy chc±cy wzi±æ udzia³ w aukcji elektronicznej musz± siê zalogowaæ na platformie aukcyjnej za pomoc± danych
uwierzytelniaj±cych przekazanych przez Zamawiaj±cego. LOGIN i HAS£O wykonawcy s± generowane automatycznie przez
system, a nastêpnie przesy³ane wraz z zaproszeniem do aukcji. Przy pierwszym logowaniu siê Wykonawcy na konto
za³o¿one przez Zamawiaj±cego, system wymusi dokonanie zmiany HAS£A na nowe.
5) warunkiem wziêcia udzia³u w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym
weryfikowanym za pomoc± wa¿nego kwalifikowanego certyfikatu. Komputer u¿ytkownika powinien spe³niaæ nastêpuj±ce
wymagania:
dowolny komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows lub Linux oraz dostêpem do sieci Internet.
platforma zosta³a przetestowana w zakresie wspó³pracy z przegl±darkami Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wy¿szej, Opera w
wersji 9.0 lub wy¿szej oraz Google Chrome w wersji 3.0 lub wy¿szej; w zwi±zku z czym zaleca siê korzystanie z ww.
przegl±darek internetowych.
wykonawcy bior±cy udzia³ w aukcji elektronicznej winni dysponowaæ oprogramowaniem umo¿liwiaj±cym odczytywanie
plików w formacie PDF (Portable Document Format).
wykonawca chc±cy sk³adaæ oferty w toku aukcji elektronicznej musi dysponowaæ urz±dzeniami technicznymi oraz
oprogramowaniem s³u¿±cymi do obs³ugi podpisu elektronicznego.
6) oferty winny byæ podpisane w formacie Xades - tylko dokumenty z takim podpisem bêd± przyjête przez platformê
aukcyjn± jako prawid³owe.
7) oferty generowane przez system aukcyjny nie umo¿liwiaj± wprowadzenia podpisu elektronicznego przy u¿yciu funkcji
programu Adobe Reader (funkcja wykorzystywana m.in. w podpisywaniu deklaracji podatkowych). Opatrzenie oferty
podpisem elektronicznym wymaga pos³u¿enia siê oprogramowaniem dostarczonym przez wystawcê podpisu
elektronicznego (centrum certyfikacji).
8) wygenerowany przez system plik nale¿y zapisaæ na dysku. Pliku po pobraniu na dysk przez przegl±darkê internetow± nie
nale¿y zapisywaæ za pomoc± ¿adnego innego programu, poniewa¿ mo¿e to spowodowaæ naruszenie integralno¶ci poprzez
zmianê wewnêtrznej struktury dokumentu PDF. W konsekwencji dokument nie przejdzie pozytywnie weryfikacji
zaimplementowanego w Platformie narzêdzia do weryfikacji podpisanych elektronicznie dokumentów i dokument nie
zostanie przyjêty przez Platformê.
9) Zamawiaj±cy nie dopuszcza komunikacji pomiêdzy stronami za pomoc± systemu za wyj±tkiem przes³ania zaproszenia do
wziêcia udzia³u w aukcji elektronicznej.
10) aktualny czas, podany na stronie https://aukcje.uzp.gov.pl/, jest decyduj±cy dla oceny momentu dokonywania
poszczególnych czynno¶ci, w tym równie¿ dla oceny, czy dana oferta zosta³a z³o¿ona przed zamkniêciem aukcji.
11) w toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomoc± formularza umieszczonego na stronie internetowej, umo¿liwiaj±cego
wprowadzanie niezbêdnych danych w trybie bezpo¶redniego po³±czenia z t± stron±, sk³adaj± kolejne korzystniejsze
post±pienia, podlegaj±ce automatycznej ocenie i klasyfikacji, zgodnie ze wzorem okre¶lonym w punkcie XVII.1 SWZ.
12) minimalna wysoko¶æ post±pienia bêdzie wynosiæ od 0,5% do 1% warto¶ci ceny oferty uznanej za najkorzystniejsz±,
z³o¿onej w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu (patrz pkt XVII.1 SWZ),
13) cen± wyj¶ciow± w aukcji elektronicznej dla ka¿dego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego
Wykonawcê w ofercie z³o¿onej w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu.
14) od momentu otwarcia aukcji elektronicznej do momentu jej zamkniêcia ka¿dy Wykonawca mo¿e z³o¿yæ dowoln± liczbê
post±pieñ.
15) w przypadku gdy awaria systemu teleinformatycznego spowoduje przerwanie aukcji elektronicznej, zamawiaj±cy
wyznacza termin kontynuowania aukcji elektronicznej na nastêpny dzieñ roboczy przypadaj±cy po usuniêciu awarii, z
uwzglêdnieniem stanu ofert po ostatnim zatwierdzonym post±pieniu.
16) Zamawiaj±cy po zamkniêciu aukcji elektronicznej dokonuje oceny ofert w oparciu o kryteria oceny ofert wskazane w
og³oszeniu o zamówieniu i w dokumentach zamówienia, z uwzglêdnieniem wyników aukcji elektronicznej.
Og³oszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
17) w przypadku, gdy po przeprowadzeniu aukcji nie ulegnie zmianie cena najkorzystniejszej oferty, wi±¿±ca jest ocena
dokonana przed wys³aniem przez Zamawiaj±cego zaproszeñ do udzia³u w aukcji elektronicznej.
18) je¿eli w wyniku przeprowadzenia aukcji elektronicznej zostanie wybrana oferta z ni¿sz± cen±, ni¿ uznana za
najkorzystniejsz± ofertê z³o¿on± w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu (patrz pkt XVII.1 SWZ), zwyciêzca zobowi±zany
jest w terminie 2 dni roboczych od dnia zakoñczenia aukcji, przes³aæ Zamawiaj±cemu ponownie wype³niony formularz
ofertowy, uwzglêdniaj±cy jej wynik.
19) post±pienia w aukcji elektronicznej mo¿e dokonywaæ wy³±cznie wskazana przez Wykonawcê osoba. Upowa¿nienie to
musi wynikaæ z dokumentów rejestrowych lub pe³nomocnictwa, które nale¿y do³±czyæ do oferty.
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1000,00 pln6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy, stanowi± integraln± czê¶æ SWZ.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w dokumencie, o którym mowa w pkt 1.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-20 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/wps/ portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-20 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Babice
- Us³uga wykonania i dostawa oprawionych dyplomów do medali PRO MASOVIA oraz dyplomów uznania
- Dostawa warzyw i owoców na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana ¯abiñskich w Warszawie
- ¦wiadczenie us³ugi gwarancyjnej wraz z opiek± powdro¿eniow± Zintegrowanego Systemu Zarz±dzania ERP (Enterprise Resource Planning)
- Dostawa i wdro¿enie systemu do zarz±dzania kontraktorami zewnêtrznymi (system PAM)
- Modernizacja boiska szkolnego nr 4 przy Szkole Podst. nr 139 - ul. Syreny 5/7 w Warszawie w ramach realizacji zadania - Modernizacja boisk szkolnych na terenie Dzielnicy Wola - nr postêp.: 67/ZP/25.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja o¶wietlenia wewnêtrznego w budynkach CRR KRUS w Jedlcu.
- Dobudowa zewnêtrznego szybu windowego wraz z dostaw± i monta¿em windy osobowej przy budynku szko³y w Szewcach.
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochy³a w Bytowie
- "Budowa punktów czerpania wody na terenie Nadle¶nictwa Golub-Dobrzyñ w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gm. Lipnica Wielka w 2025 roku
- Uporz±dkowanie gospodarki wodnej wraz z remontem istniej±cego systemu drenarskiego i budow± drogi technicznej na terenach (...) przy ul. Konstantynowskiej w £odzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





