Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00067470/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
- 2023/BZP 00081860/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Jednorazowa dostawa pelletu drzewnego do placówek oświatowych Powiatu Kłobuckiego - 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kłobucki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 13
1.5.2.) Miejscowość: Kłobuck
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.kuzior@powiatklobucki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatklobucki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97f15b5c-9e2c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Jednorazowa dostawa pelletu drzewnego do placówek oświatowych Powiatu Kłobuckiego - 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97f15b5c-9e2c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001410/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Jendorazowa dostawa pelletu drzewnego do placówek oświatowych Powiatu Kłobuckiego - 2 części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00067470
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Jednorazowa dostawa pelletu drzewnego do Zespołu Szkół nr 1w Kłobucku w ilości 40 ton.
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa pelletu drzewnego do Zespołu Szkół nr 1 w Kłobucku, ul. Zamkowa 6, 42-100 Kłobuck w sezonie grzewczym 2022/2023. Dostawa pelletu drzewnego w ilości 40 ton odbędzie się jednorazowo luzem cysterną z opróżnieniem pneumatycznym do zbiornika opału.
Wymagane parametry pelletu drzewnego:
- pellet wymiar 6 lub 8 mm,
- długość do 400 mm,
- max. zawartość popiołu do 0,7%,
- wartość opałowa 17-19 Mj/kg,
- wilgotność do 10%,
- zgodność z normą PN-EN 14961-2 Klasa A1,
- certyfikat DINplus,
- 6 miesięczna gwarancja producenta.
W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej określeń odwołujących się bezpośrednio do norm, aprobat, certyfikatów, znaku towarowego, patentu oznaczenia pochodzenia służą określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane materiały będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w SWZ, posiadać będą certyfikaty i aprobaty równoważne do wskazanych w dokumentacji przetargowej. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych,
a znajdujących się w dokumentacji.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku wykonawca składa stosowne dokumenty na potwierdzenie równoważności oferowanego wyposażenia wraz z ofertą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowego sprawdzenia jakości dostarczonej partii materiału, poprzez zlecenie przeprowadzenia niezbędnych badań niezależnej jednostce, na koszt Wykonawcy.
Zakwestionowane przez Zamawiającego tj. Zespół Szkół nr 1 w Kłobucku partie materiałów jako nie spełniające wymogów ww. norm zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiału jak i za jej transport Zamawiający nie ureguluje należności.
Zakwestionowaną partię materiału zobowiązany jest zabrać ze zbiornika Zamawiającego we własnym zakresie.
Wykonawca dostarczy pellet w terminie 5 dni od dnia złożenia pisemnego lub telefonicznego zlecenia przez Zamawiającego (Zespół Szkół nr 1 w Kłobucku). Dostawa pelletu drzewnego odbędzie się jednorazowo, w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy.
Dostawa pelletu winna odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 800 do 1500 (od poniedziałku do piątku), po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu, celem potwierdzenia odbioru materiałów przez upoważnioną osobę.
Każdorazowo kierowca samochodu winien posiadać dokument potwierdzający jakość i ilość załadowanego materiału na daną jednostkę transportową.
W przypadku wątpliwości co do ilości załadowanego materiału, Zamawiający może na koszt Wykonawcy zamówienia skierować pojazd z ładunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 56480,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Jednorazowa dostawa pelletu drzewnego do Zespołu Szkół nr 3w Kłobucku w ilości 20 ton.
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa pelletu drzewnego do Zespołu Szkół nr 3 w Kłobucku, ul. Ks. I. Skorupki 46, 42-100 Kłobuck w sezonie grzewczym 2022/2023. Dostawa pelletu drzewnego w ilości 20 ton odbędzie się jednorazowo luzem cysterną z opróżnieniem pneumatycznym do zbiornika opału.
Wymagane parametry pelletu drzewnego:
- pellet wymiar 6 lub 8 mm,
- długość do 400 mm,
- max. zawartość popiołu do 0,7%,
- wartość opałowa 17-19 Mj/kg,
- wilgotność do 10%,
- zgodność z normą PN-EN 14961-2 Klasa A1,
- certyfikat DINplus,
- 6 miesięczna gwarancja producenta.
W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej określeń odwołujących się bezpośrednio do norm, aprobat, certyfikatów, znaku towarowego, patentu oznaczenia pochodzenia służą określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane materiały będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w SWZ, posiadać będą certyfikaty i aprobaty równoważne do wskazanych w dokumentacji przetargowej. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych,
a znajdujących się w dokumentacji.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku wykonawca składa stosowne dokumenty na potwierdzenie równoważności oferowanego wyposażenia wraz z ofertą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowego sprawdzenia jakości dostarczonej partii materiału, poprzez zlecenie przeprowadzenia niezbędnych badań niezależnej jednostce, na koszt Wykonawcy.
Zakwestionowane przez Zamawiającego tj. Zespół Szkół nr 3 w Kłobucku partie materiałów jako nie spełniające wymogów ww. norm zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiału jak i za jej transport Zamawiający nie ureguluje należności.
Zakwestionowaną partię materiału zobowiązany jest zabrać ze zbiornika Zamawiającego we własnym zakresie.
Wykonawca dostarczy pellet w terminie 5 dni od dnia złożenia pisemnego lub telefonicznego zlecenia przez Zamawiającego (Zespół Szkół nr 3 w Kłobucku). Dostawa pelletu drzewnego odbędzie się jednorazowo, w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy.
Dostawa pelletu winna odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 800 do 1500 (od poniedziałku do piątku), po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu, celem potwierdzenia odbioru materiałów przez upoważnioną osobę.
Każdorazowo kierowca samochodu winien posiadać dokument potwierdzający jakość i ilość załadowanego materiału na daną jednostkę transportową.
W przypadku wątpliwości co do ilości załadowanego materiału, Zamawiający może na koszt Wykonawcy zamówienia skierować pojazd z ładunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 28243,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61352,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71832,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61352,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biomass Future Adrian Kaliszak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364246727
7.3.4) Miejscowość: Rozbitek
7.3.5) Kod pocztowy: 64-420
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biomass Future Adrian Kaliszak
jakie przetargi wygrała firma
Biomass Future Adrian Kaliszak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61352,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30673,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35916,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30673,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biomass Future Adrian Kaliszak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364246727
7.3.4) Miejscowość: Rozbitek
7.3.5) Kod pocztowy: 64-420
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biomass Future Adrian Kaliszak
jakie przetargi wygrała firma
Biomass Future Adrian Kaliszak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30673,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KŁOBUCKA
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa tlenu medycznego w butlach do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2060 S w miejscowości Praszczyki gm. Panki.
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Kłobuck
więcej: przetargi w Kłobucku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.