Og³oszenie z dnia 2023-01-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00081860/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-06
- 2023/BZP 00107116/01 - Wynik z dnia 2023-02-23
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Jednorazowa dostawa pelletu drzewnego do placówek o¶wiatowych Powiatu K³obuckiego - 2 czê¶ci.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat K³obucki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180754
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Paw³a II 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.kuzior@powiatklobucki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatklobucki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Jednorazowa dostawa pelletu drzewnego do placówek o¶wiatowych Powiatu K³obuckiego - 2 czê¶ci.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-97f15b5c-9e2c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00067470
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00001410/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Jendorazowa dostawa pelletu drzewnego do placówek o¶wiatowych Powiatu K³obuckiego - 2 czê¶ci.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97f15b5c-9e2c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: I. Wymagania ogólne
11.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
11.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
11.3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby uprawnione do kontaktu
z wykonawcami:
Patrycja Kuzior, tel. 34 310 06 75, e-mail: p.kuzior@powiatklobucki.pl.
11.4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97f15b5c-9e2c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f.
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy
e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
11.5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-97f15b5c-9e2c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f.
11.6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
11.7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
11.8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
11.9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
11.10 Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
11.11. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Ze wzglêdu na brak wystarczaj±cej ilo¶ci znaków, uzupe³nienie informacji dot. wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajduje siê w dziale 11 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Jednorazowa dostawa pelletu drzewnego do placówek o¶wiatowych Powiatu K³obuckiego – 2 czê¶ci” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe informacje dostêpne s± w Rozdziale 22 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.272.1.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 – Jednorazowa dostawa pelletu drzewnego do Zespo³u Szkó³ nr 1
w K³obucku w ilo¶ci 40 ton.
Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿ i dostawa pelletu drzewnego do Zespo³u Szkó³ nr 1 w K³obucku, ul. Zamkowa 6, 42-100 K³obuck w sezonie grzewczym 2022/2023. Dostawa pelletu drzewnego w ilo¶ci 40 ton odbêdzie siê jednorazowo luzem cystern± z opró¿nieniem pneumatycznym do zbiornika opa³u.
Wymagane parametry pelletu drzewnego:
- pellet wymiar 6 lub 8 mm,
- d³ugo¶æ do 400 mm,
- max. zawarto¶æ popio³u do 0,7%,
- warto¶æ opa³owa 17-19 Mj/kg,
- wilgotno¶æ do 10%,
- zgodno¶æ z norm± PN-EN 14961-2 Klasa A1,
- certyfikat DINplus,
- 6 miesiêczna gwarancja producenta.
W przypadku wyst±pienia w dokumentacji przetargowej okre¶leñ odwo³uj±cych siê bezpo¶rednio do norm, aprobat, certyfikatów, znaku towarowego, patentu oznaczenia pochodzenia s³u¿± okre¶leniu minimalnych cech technicznych i jako¶ciowych. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych, pod warunkiem, ¿e zaproponowane materia³y bêd± posiada³y parametry techniczne i jako¶ciowe (technologiczne) nie gorsze ni¿ te, które przedstawiono w SWZ, posiadaæ bêd± certyfikaty i aprobaty równowa¿ne do wskazanych w dokumentacji przetargowej. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych,
a znajduj±cych siê w dokumentacji.
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku wykonawca sk³ada stosowne dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci oferowanego wyposa¿enia wraz z ofert±.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyrywkowego sprawdzenia jako¶ci dostarczonej partii materia³u, poprzez zlecenie przeprowadzenia niezbêdnych badañ niezale¿nej jednostce, na koszt Wykonawcy.
Zakwestionowane przez Zamawiaj±cego tj. Zespó³ Szkó³ nr 1 w K³obucku partie materia³ów jako nie spe³niaj±ce wymogów ww. norm zostan± pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowan± ilo¶æ materia³u jak i za jej transport Zamawiaj±cy nie ureguluje nale¿no¶ci.
Zakwestionowan± partiê materia³u zobowi±zany jest zabraæ ze zbiornika Zamawiaj±cego we w³asnym zakresie.
Wykonawca dostarczy pellet w terminie 5 dni od dnia z³o¿enia pisemnego lub telefonicznego zlecenia przez Zamawiaj±cego (Zespó³ Szkó³ nr 1 w K³obucku). Dostawa pelletu drzewnego odbêdzie siê jednorazowo, w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy.
Dostawa pelletu winna odbywaæ siê w godzinach pracy Zamawiaj±cego tj. od godz. 800 do 1500 (od poniedzia³ku do pi±tku), po wcze¶niejszym telefonicznym uzgodnieniu, celem potwierdzenia odbioru materia³ów przez upowa¿nion± osobê.
Ka¿dorazowo kierowca samochodu winien posiadaæ dokument potwierdzaj±cy jako¶æ i ilo¶æ za³adowanego materia³u na dan± jednostkê transportow±.
W przypadku w±tpliwo¶ci co do ilo¶ci za³adowanego materia³u, Zamawiaj±cy mo¿e na koszt Wykonawcy zamówienia skierowaæ pojazd z ³adunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilo¶ci.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Cena (C) - 100%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 – Jednorazowa dostawa pelletu drzewnego do Zespo³u Szkó³ nr 3
w K³obucku w ilo¶ci 20 ton.
Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿ i dostawa pelletu drzewnego do Zespo³u Szkó³ nr 3 w K³obucku, ul. Ks. I. Skorupki 46, 42-100 K³obuck w sezonie grzewczym 2022/2023. Dostawa pelletu drzewnego w ilo¶ci 20 ton odbêdzie siê jednorazowo luzem cystern± z opró¿nieniem pneumatycznym do zbiornika opa³u.
Wymagane parametry pelletu drzewnego:
- pellet wymiar 6 lub 8 mm,
- d³ugo¶æ do 400 mm,
- max. zawarto¶æ popio³u do 0,7%,
- warto¶æ opa³owa 17-19 Mj/kg,
- wilgotno¶æ do 10%,
- zgodno¶æ z norm± PN-EN 14961-2 Klasa A1,
- certyfikat DINplus,
- 6 miesiêczna gwarancja producenta.
W przypadku wyst±pienia w dokumentacji przetargowej okre¶leñ odwo³uj±cych siê bezpo¶rednio do norm, aprobat, certyfikatów, znaku towarowego, patentu oznaczenia pochodzenia s³u¿± okre¶leniu minimalnych cech technicznych i jako¶ciowych. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych, pod warunkiem, ¿e zaproponowane materia³y bêd± posiada³y parametry techniczne i jako¶ciowe (technologiczne) nie gorsze ni¿ te, które przedstawiono w SWZ, posiadaæ bêd± certyfikaty i aprobaty równowa¿ne do wskazanych w dokumentacji przetargowej. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych,
a znajduj±cych siê w dokumentacji.
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku wykonawca sk³ada stosowne dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci oferowanego wyposa¿enia wraz z ofert±.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyrywkowego sprawdzenia jako¶ci dostarczonej partii materia³u, poprzez zlecenie przeprowadzenia niezbêdnych badañ niezale¿nej jednostce, na koszt Wykonawcy.
Zakwestionowane przez Zamawiaj±cego tj. Zespó³ Szkó³ nr 3 w K³obucku partie materia³ów jako nie spe³niaj±ce wymogów ww. norm zostan± pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowan± ilo¶æ materia³u jak i za jej transport Zamawiaj±cy nie ureguluje nale¿no¶ci.
Zakwestionowan± partiê materia³u zobowi±zany jest zabraæ ze zbiornika Zamawiaj±cego we w³asnym zakresie.
Wykonawca dostarczy pellet w terminie 5 dni od dnia z³o¿enia pisemnego lub telefonicznego zlecenia przez Zamawiaj±cego (Zespó³ Szkó³ nr 3 w K³obucku). Dostawa pelletu drzewnego odbêdzie siê jednorazowo, w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy.
Dostawa pelletu winna odbywaæ siê w godzinach pracy Zamawiaj±cego tj. od godz. 800 do 1500 (od poniedzia³ku do pi±tku), po wcze¶niejszym telefonicznym uzgodnieniu, celem potwierdzenia odbioru materia³ów przez upowa¿nion± osobê.
Ka¿dorazowo kierowca samochodu winien posiadaæ dokument potwierdzaj±cy jako¶æ i ilo¶æ za³adowanego materia³u na dan± jednostkê transportow±.
W przypadku w±tpliwo¶ci co do ilo¶ci za³adowanego materia³u, Zamawiaj±cy mo¿e na koszt Wykonawcy zamówienia skierowaæ pojazd z ³adunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilo¶ci.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Cena (C) - 100%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
13.4. Do up³ywu terminu przewidzianego na z³o¿enie oferty – za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia – Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:1) Formularz ofertowy – udostêpniony przez Zamawiaj±cego na Platformie
e-Zamówienia i zamieszczony w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane nale¿ycie do reprezentowania Wykonawcy.;
2) O¶wiadczenia o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) O¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (je¿eli dotyczy);
4) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (je¿eli dotyczy);
5) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ichw postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie bêd± mia³y zastosowanie przepisy Ustawy – Prawo zamówieñ publicznych oraz Kodeksu Cywilnego.2. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony.
3. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
4. Zmiana umowy mo¿e byæ dokonana w przypadku okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci:
a) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, ograniczenia zakresu umowy
i ceny, zgodnie ze z³o¿onym formularzem oferty, spowodowanych epidemi± COVID-19, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcê wp³ywu okoliczno¶ci zwi±zanych
z COVID-19 na wykonanie przedmiotu umowy;
b) zmiana umowy polegaj±ca na zmianie danych wykonawcy bez zmiany samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
c) zmiany strony umowy – wykonawcy w sytuacji nastêpstwa prawnego wynikaj±cego z odrêbnych przepisów,
d) zmiana danych osób pe³ni±cych nadzór nad realizacj± zamówienia,
e) zmiana terminu zakoñczenia umowy, w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powoduj±cych konieczno¶æ wyd³u¿enia terminu dostaw przedmiotu umowy.
5. Zmiany tre¶ci umowy dopuszczone w ust. 4 lit. b)-e) nie mog± prowadziæ do zwiêkszenia wynagrodzenia okre¶lonego w umowie.
6. Spory mog±ce wynikn±æ z realizacji niniejszej umowy rozstrzygane bêd± przez s±d w³a¶ciwy miejscowo dla Zamawiaj±cego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-07 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-08
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ zamówienie w terminie:1) w zakresie czê¶ci 1 do 14 dni od daty zawarcia umowy;
2) w zakresie czê¶ci 2 do 30 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca dostarczy pellet w terminie 5 dni od dnia z³o¿enia pisemnego lub telefonicznego zlecenia przez Zamawiaj±cego.
INNE PRZETARGI Z K£OBUCKA
- Us³uga odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z obiektów Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku
- Dostawa opa³u do jednostek i komórek organizacyjnych Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku
wiêcej: przetargi w K³obucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa paliw do obiektów Gminy Daleszyce w sezonie grzewczym 2025/2026"
- Zakup wraz z dostaw± i roz³adunkiem opa³u na potrzeby Gminy Golub-Dobrzyñ oraz jej jednostek organizacyjnych
- Sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do szkó³ w Marzeninie i Otocznej w II pó³roczu 2025 roku
- Dostawa pelletu drzewnego na potrzeby Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Rzgowie
- Dostawa paliwa pelletowego dla Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana Paw³a II w G³ownie na sezon grzewczy 2025/2026
- DOSTAWA PELETU DRZEWNEGO DO ZESPO£U SZKÓ£ PUBLICZNYCH W DOBRZANACH
wiêcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.