Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00063621/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa bazy edukacyjnej w Rudzie Bugaj i Bełdowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Aleksandrów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-070
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@aleksandrow-lodzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrow-lodzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa bazy edukacyjnej w Rudzie Bugaj i Bełdowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-209d28b2-9e31-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045759/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. "Rozbudowa bazy edukacyjnej w Rudzie Bugaj i Bełdowie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00063621
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa bazy edukacyjnej w Rudzie Bugaj i Bełdowie”.
2. Roboty budowlane, o których mowa w ust. 1, obejmują:
1) rozbudowę budynku Szkoły Podstawowej w Rudzie Bugaj polegającej na wykonaniu budowy trójkondygnacyjnego budynku połączonego z istniejącym budynkiem szkoły łącznikiem o łącznej powierzchni zabudowy 533,78m2 i powierzchni użytkowej wynoszącej 1340,16 m2, wyposażonego w windę wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i niskoprądową, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i wentylacji mechanicznej oraz zewnętrznymi instalacjami: wodociągową, ciepłowniczą, elektryczna i kanalizacji sanitarnej; umowa obejmuje również rozbudowę ciągów pieszo-jezdnych;
2) zaprojektowanie i rozbudowę Szkoły Podstawowej w Bełdowie o charakterystyce budynku energooszczędnego na działce nr ewid. 245 w obrębie Bełdów.
3. Przedmiot inwestycji współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych NR Edycja 2/2021/4199/PolskiLad.
4. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zapewnia kompleksowy nadzór inwestorski nad wszystkimi pracami projektowymi oraz robotami budowlanymi we wszystkich występujących przy realizacji robót branżach.
5. Zamawiający wymaga od wykonawcy zapewnienia przy wykonywaniu zamówienia osób o odpowiednich uprawnieniach budowlanych.
Uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej powinny być zgodne odpowiednio z:
1) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (zwanej dalej „ustawą Pb”) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;
2) ustawą z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r, nr 89, poz. 828, z późn. zm.);
3) Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy Pb lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do projektowania i pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
4) Dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Pb, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
5) W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
6. Na Wykonawcy ciąży również obowiązek zapewnienia osoby, która będzie odpowiadała za koordynowanie i rozliczanie prac projektowych i robót budowlanych oraz bieżącą współpracę z Zamawiającym.
7. Zamawiający nie określa ilościowego składu zespołu Wykonawcy niezbędnego do realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez 1 osobę funkcji inspektora/ów Nadzoru dla poszczególnych branż.
8. Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294831 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Projektowania, Nadzoru Budowlanego i Rzeczoznawstwa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 470094014
7.3.3) Ulica: ul. Małej Piętnastki 5/6
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-221
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie projektami inwestycyjnymi dofinansowanymi ze środków UE.
- Rozbudowa szlaku rowerowego "Bug rajem turysty" na terenie Gminy Siemiatycze
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach realizacji inwestycji - Kompleksowa termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Myszkowie"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Modernizacja pomieszczeń w ramach projektu Program rozwoju świadczeń ambulatoryjnych i opieki jednego dnia w WCPiT
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach realizacji inwestycji "Kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie"
- BZP.272.66.2025.ŁC Wykonanie dokumentacji projektowej części niskiej budynku przy ul. K.S. Wyszyńskiego 1 w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





