Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027372/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
- 2021/BZP 00031327/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106955 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Paprociowa w Zabieżkach, ul. Ziołowa w Zabieżkach, droga gminna 271637W oznaczonej jako
dz. ew. nr 362 w m. Jatne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3
1.5.2.) Miejscowość: Celestynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227897060
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@celestynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Paprociowa w Zabieżkach, ul. Ziołowa w Zabieżkach, droga gminna 271637W oznaczonej jakodz. ew. nr 362 w m. Jatne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2729572-9383-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001831/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Paprociowa w Zabieżkach, ul. Ziołowa w Zabieżkach, droga gminna 271637W oznaczonej jako dz. ew. nr 362 w m. Jatne”,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027372/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 440565,12 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Przebudowa drogi gminnej 270178W ul. Paprociowej w Zabieżkach oznaczonej jako dz. ew. nr 46.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 270178W ul. Paprociowej w Zabieżkach oznaczonej jako dz. ew. nr 46, polegająca na wykonaniu nawierzchni jezdni z kostki brukowej, zjazdów i dojść do posesji, poboczy, odwodnienia, wprowadzenie stałej organizacji ruchu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ul. Paprociowej i ul. Ziołowej w Zabieżkach”. Długość ulicy Paprociowej w Zabieżkach wynosi 78 m.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje:
1) roboty przygotowawcze;
2) roboty ziemne;
3) nawierzchnia jezdni głównej;
5) nawierzchnie zjazdów;
6) nawierzchnie chodników/dojść do posesji;
7) pobocza;
8) odwodnienie;
9) roboty liniowe;
10) stała organizacja ruchu;
11) humusowanie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
4.5.5.) Wartość części: 71468,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Przebudowa drogi gminnej 270185W ul. Ziołowej w Zabieżkach oznaczonej jako dz. ew. nr 37, 54.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 270185W ul. Ziołowej w Zabieżkach oznaczonej jako dz. ew. nr 37, 54 polegająca na wykonaniu nawierzchni jezdni z kostki brukowej, zjazdów do posesji, poboczy, odwodnienia, wprowadzenie stałej organizacji ruchu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ul. Paprociowej i ul. Ziołowej w Zabieżkach”. Długość ulicy Ziołowej w Zabieżkach wynosi 150 m.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje:
1) roboty przygotowawcze;
2) roboty ziemne;
3) nawierzchnia jezdni głównej;
4) nawierzchnia zjazdów;
5) pobocza;
6) odwodnienie;
7) roboty liniowe;
8) stała organizacja ruchu;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
4.5.5.) Wartość części: 112825,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 271637W w miejscowości Jatne oznaczonej jako dz. ew. nr 362.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 271637W w miejscowości Jatne oznaczonej jako dz. ew. nr 362, polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje, poboczy, odwodnienie oraz wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu na odcinku 430 mb w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drógi gminnej dz. nr ew.362 w Jatnem”.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje:
1) branża drogowa: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
2) regulacja infrastruktury podziemnej;
3) jezdnia: podbudowy;
4) jezdnia: nawierzchnie;
5) zjazdy z asfaltu;
6) stała organizacja ruchu;
7) inne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
4.5.5.) Wartość części: 256270,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62989,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73339,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62989,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDMAX Sp z o o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231472828
7.3.3) Ulica: Błońska 52
7.3.4) Miejscowość: Tarczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62989,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109989,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117972,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109989,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budmax Sp z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231472828
7.3.3) Ulica: Błońska 52
7.3.4) Miejscowość: Tarczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109989,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229190,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232334,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229190,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBLU Sp z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591741831
7.3.3) Ulica: Stanisława Witkiewicza 14/103
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-305
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229190,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- Usługa przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego - WOFiTM/36/2024/TP
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów
- Usługa w zakresie przeglądu i konserwacji sprzętu chłodniczego, sprzętu laboratoryjnego oraz urządzeń sterylizujących
- Dostawa szczepionek w latach 2024-2025 - WOFiTM/35/2024/TP
- Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Dąbrówka, ul. Willowa (na odcinku od ul. Radosnej do dz. nr ew. 425/4)
- Wykonanie adaptacji budynku w Podbieli
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
- Przebudowa ulicy Komorowskiej w Pęcicach Małych
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.