eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onnaDostawa oleju opa³owego do Nadle¶nictwa Jab³onna w 2023 r.



Og³oszenie z dnia 2023-02-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do Nadle¶nictwa Jab³onna w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pañstwowe Gospodarstwo Le¶ne Lasy Pañstwowe Nadle¶nictwo Jab³onna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567157

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 774 49 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jablonna@warszawa.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://jablonna.warszawa.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

gospodarka le¶na

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego do Nadle¶nictwa Jab³onna w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2632164a-b1bf-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00106861

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00483960/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa oleju opa³owego do Nadle¶nictwa Jab³onna w roku 2023.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2632164a-b1bf-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê elektronicznie przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji interaktywnej „oferty, wnioski i prace konkursowe” i zamieszczone s± w zak³adce „Centrum Pomocy” na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce przebiegu sk³adania ofert na Platformie
e-zamówienia znajduj± siê w instrukcji interaktywnej udostêpnionej przez Urz±d Zamówieñ Publicznych pod adresem https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadle¶nictwo Jab³onna,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególno¶ci ze wzglêdu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówieñ publicznych posiada kategoriê archiwaln± B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawart± w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych posiada kategoriê archiwaln± B10 (okres przechowywania 10 lat);
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego typu lekkiego dla Nadle¶nictwa Jab³onna w ilo¶ci oko³o 29 000 litrów transportem w³asnym i na koszt Dostawcy:

1. do szkó³ki kontenerowej w Skierdach w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r., dostawy odbywaæ siê bêd± sukcesywnie w transzach po 1000 - 3000 litrów.

Szkó³ka kontenerowa w Skierdach – Rajszew, Bagno 6, 05-110 Jab³onna, pow. legionowski. Lokalizacja miejsca dostawy, wspó³rzêdne GPS: 52.402498, 20.826218 (okre¶lone wg Map Google),

Dostawy oleju na Szkó³kê kontenerow± w Skierdach wymagane s± w terminie 30 godzin (dzieñ nastêpny do godziny 15:00) od daty z³o¿enia zamówienia, zgodnie z ilo¶ci± podan± w zmówieniu, w godzinach uzgodnionych z Zamawiaj±cym.

2. do budynku mieszkalnego w Skierdach, ul. Bagno 6A, 05-110 Jab³onna w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r., dostawy odbywaæ siê bêd± sukcesywnie w transzach po 1000 litrów.

Budynek mieszkalny - Rajszew, Bagno 6A, 05-110 Jab³onna , pow. legionowski. Lokalizacja miejsca dostawy, wspó³rzêdne GPS: 52.402498, 20.826218 (okre¶lone wg Map Google)

Dostawy oleju do budynku mieszkalnego ul. Bagno 6A wymagane s± w terminie 48 godzin od daty z³o¿enia zamówienia, zgodnie z ilo¶ci± podan± w zmówieniu, w godzinach uzgodnionych z Zamawiaj±cym.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy w okresie obowi±zywania umowy mo¿e zwiêkszyæ zakres i wielko¶æ przedmiotu umowy do 30% pierwotnej wielko¶ci przedmiotu umowy w ramach prawa opcji. Zwiêkszenie wielko¶ci umowy mo¿e nast±piæ w przypadku konieczno¶ci dalszego zapewnienia dostawy oleju opa³owego do Zamawiaj±cego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 100 %,
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
Liczba punktów przyznana ka¿dej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poni¿szego wzoru.
Cena - Punkty za kryterium cena oferty brutto zostan± obliczone wg nastêpuj±cego wzoru:


C= CN/Co x 100

gdzie:
C – oznacza ilo¶æ punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty brutto” (z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku)
CN – oznacza cenê brutto najtañszej z ofert
Co – oznacza cenê brutto ocenianej oferty

Za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± sumê punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy
1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w og³oszeniu o zamówieniu oraz niniejszej SWZ dotycz±ce:

zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym

Zamawiaj±cy odstêpuje od precyzowania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.

uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, o której mowa w art. 32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U.2022 poz. 1385 z pó¼n.zm.).

sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Zamawiaj±cy odstêpuje od precyzowania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy wymaga, aby:

Wykonawca dysponowa³ przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do transportu oleju opa³owego (autocystern±) posiadaj±cym instalacjê do roz³adunku oleju z wa¿nym ¶wiadectwem legalizacji.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ),
b) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ

Podmiotowe ¶rodki dowodowe Wykonawca bêdzie obowi±zany z³o¿yæ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 5 dni, okre¶lonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy. Dokumenty wskazane powy¿ej powinny byæ aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - koncesja zezwalaj±c± na obrót paliwami ciek³ymi wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki;
- o¶wiadczenie o dysponowaniu przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do transportu oleju opa³owego (autocystern±) posiadaj±cym instalacjê do roz³adunku oleju z wa¿nym ¶wiadectwem legalizacji zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na ofertê sk³adaj± siê:
1) formularz ofertowy – zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ;
2) o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
3) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
4) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
5) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy);
6) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ (je¿eli dotyczy);
7) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (za³±cznik nr 4 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w pkt 13.2. SWZ powinni spe³niaæ ³±cznie wszyscy Wykonawcy, z zastrze¿eniem, i¿ warunek okre¶lony w pkt 13.2.4 ppkt 1) SWZ winien spe³niaæ co najmniej jeden z tych Wykonawców.
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.
Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ,
b) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu;
-dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszystkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie z³o¿onej oferty wykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-03 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-03 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.