eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów MazowieckiDostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego i oprogramowania do szkół - jednostek podległych Gminy Ożarów Mazowiecki w ramach projektu "E- usługi dla szkół w ramach ZIT"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego i oprogramowania do szkół – jednostek podległych Gminy Ożarów Mazowiecki w ramach projektu „E- usługi dla szkół w ramach ZIT”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 731 32 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 722 18 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.ozarow-mazowiecki.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego i oprogramowania do szkół – jednostek podległych Gminy Ożarów Mazowiecki w ramach projektu „E- usługi dla szkół w ramach ZIT”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9affb829-a6a4-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027341/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego , elektronicznego i oprogramowania do szkół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„E- usługi dla szkół w ramach ZIT” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej II Wzrost e-potencjału Mazowsza, poddziałania: 2.1.2 E -usługi dla Mazowsza w ramach ZIT.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091090/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 829825,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A : dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

1. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia dotyczący części A, zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ oraz załączniku nr 7 do oferty.

2. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z wymogami producenta, obowiązującymi normami i przepisami prawa oraz z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ.

3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.

4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SWZ oraz wszelkie inne wymagania wynikające z obowiązujących przepisów i być dopuszczony do obrotu na terenie UE.

5. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach (o ile posiadają), wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, niebędący przedmiotem praw osób trzecich oraz nie będący przedmiotem wystaw, targów i prezentacji, wykonany w ramach bezpiecznych technologii.
Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Zamawiający podkreśla, że oczywistym jest fakt dostarczenia legalnego oprogramowania.
Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy i systemy operacyjne. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim
Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta ( dotyczy komputerów i laptopów ). Wykonawca zapewni: a) możliwość telefonicznego lub poprzez stronę internetową sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela, b) dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu urządzenia,
c) dostęp do oprogramowania producenta pozwalającego wyszukać zainstalowane sterowniki na urządzeniu wraz z możliwością ich automatycznej aktualizacji z poziomu aplikacji.

6. Wykonawca zobowiązany jest, przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia okazać stosowne wymagane prawem: atesty, świadectwa, aprobaty techniczne, certyfikaty i deklaracje zgodności oraz dostarczyć Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm UE.

7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do budynków :
- Szkoły Podstawowej w Duchnicach
( ul. Duchnicka 25, 05-850 Ożarów Mazowiecki)
- Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Święcicach
( ul. Poznańska 541, 05-860 Płochocin)
- Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Obrońców Warszawy w Ożarowie Mazowieckim
( ul. Lipowa 11, 05-850 Ożarów Mazowiecki )
- Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Janusza Kusocińskiego w Ożarowie Mazowieckim
( ul. Szkolna 2, 05-850 Ożarów Mazowiecki)
na własny koszt oraz wniesie i zainstaluje dostarczany sprzęt w pomieszczeniach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.

8. Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza typowymi znormalizowanymi materiałami eksploatacyjnymi).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 585045,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B : dostawa urządzeń peryferyjnych i multimedialnych

1. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia dotyczący części B, zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ oraz załączniku nr 7 do oferty.

2. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z wymogami producenta, obowiązującymi normami i przepisami prawa oraz z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ.

3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.

4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SWZ oraz wszelkie inne wymagania wynikające z obowiązujących przepisów i być dopuszczony do obrotu na terenie UE.

5. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach (o ile posiadają), wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, niebędący przedmiotem praw osób trzecich oraz nie będący przedmiotem wystaw, targów i prezentacji, wykonany w ramach bezpiecznych technologii.

6. Wykonawca zobowiązany jest, przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia okazać stosowne wymagane prawem: atesty, świadectwa, aprobaty techniczne, certyfikaty i deklaracje zgodności oraz dostarczyć Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm UE.

7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do budynków :
- Szkoły Podstawowej w Duchnicach
( ul. Duchnicka 25, 05-850 Ożarów Mazowiecki)
- Szkoły Podstawowej im. Szarych Szeregów w Płochocinie
( ul. Lipowa 3, 05-860 Płochocin )
- Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Święcicach
( ul. Poznańska 541, 05-860 Płochocin)
- Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Obrońców Warszawy w Ożarowie Mazowieckim
( ul. Lipowa 11, 05-850 Ożarów Mazowiecki )
- Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Janusza Kusocińskiego w Ożarowie Mazowieckim
( ul. Szkolna 2, 05-850 Ożarów Mazowiecki)
na własny koszt oraz wniesie i zainstaluje dostarczany sprzęt w pomieszczeniach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.

8. Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza typowymi znormalizowanymi materiałami eksploatacyjnymi).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232110-8 - Drukarki laserowe

30234100-9 - Dysk magnetyczny

32333200-8 - Kamery wideo

32342100-3 - Słuchawki

32342412-3 - Głośniki

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

32413100-2 - Rutery sieciowe

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

38651600-9 - Kamery cyfrowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 56255,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część C : dostawa sprzętu prezentacyjnego

1. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia dotyczący części C, zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ oraz załączniku nr 7 do oferty.

2. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z wymogami producenta, obowiązującymi normami i przepisami prawa oraz z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ.

3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.

4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SWZ oraz wszelkie inne wymagania wynikające z obowiązujących przepisów i być dopuszczony do obrotu na terenie UE.

5. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach (o ile posiadają), wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, niebędący przedmiotem praw osób trzecich oraz nie będący przedmiotem wystaw, targów i prezentacji, wykonany w ramach bezpiecznych technologii.

6. Wykonawca zobowiązany jest, przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia okazać stosowne wymagane prawem: atesty, świadectwa, aprobaty techniczne, certyfikaty i deklaracje zgodności oraz dostarczyć Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm UE.

7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w zależności od części (A-C) do budynków :
- Szkoły Podstawowej w Duchnicach
( ul. Duchnicka 25, 05-850 Ożarów Mazowiecki)
- Szkoły Podstawowej im. Szarych Szeregów w Płochocinie
( ul. Lipowa 3, 05-860 Płochocin )
- Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Obrońców Warszawy w Ożarowie Mazowieckim
( ul. Lipowa 11, 05-850 Ożarów Mazowiecki )
- Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Janusza Kusocińskiego w Ożarowie Mazowieckim
( ul. Szkolna 2, 05-850 Ożarów Mazowiecki)
na własny koszt oraz wniesie i zainstaluje dostarczany sprzęt w pomieszczeniach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.

8. Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza typowymi znormalizowanymi materiałami eksploatacyjnymi).

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195000-2 - Tablice

30231320-6 - Monitory dotykowe

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32342412-3 - Głośniki

37520000-9 - Zabawki

38600000-1 - Przyrządy optyczne

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 188523,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie na część A zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 887967,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 887967,75 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie na część B zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie na część C zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246179,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246179,58 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.