eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Budowa kompleksu basenowego wraz z zapleczem sanitarnym przy ul. Korfantego w Brzegu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kompleksu basenowego wraz z zapleczem sanitarnym przy ul. Korfantego w Brzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nabywca: Gmina Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg Odbiorca: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Brzegu, ul. Sportowa 1, 49-304 Brzeg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000828880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa, 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-304

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774046106

1.5.8.) Numer faksu: 774046109

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@brzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.brzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kompleksu basenowego wraz z zapleczem sanitarnym przy ul. Korfantego w Brzegu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f299951c-9bb5-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006920/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kompleksu basenowego wraz z zapleczem sanitarnym przy ul. Korfantego w Brzegu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080263/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.042.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z: wielobranżowego projektu wykonawczego, projektu budowlanego wraz z pozwoleniem na budowę oraz z uzgodnieniami, warunkami, decyzjami, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji pomocniczej, którą stanowi wielobranżowy przedmiar robót budowlanych.

Zakres robót budowlanych zamówienia obejmuje w szczególności:
a) rozbiórkę obiektów gospodarczo-magazynowych,
b) budowę kompleksu basenów zewnętrznych z budynkiem szatniowym, budynkami technicznymi i zbiorników podziemnych,
c) wykonanie elementów małej architektury, w tym ogrodzenia,
d) budowę drogi wewnętrznej i miejsc parkingowych oraz dojść do obiektów,
e) budowę wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazowych, elektrycznych, wentylacji mechanicznej, kanalizacji deszczowej i teletechnicznej
f) przebudowę fragmentu wewnętrznej linii elektrycznej,
g) rozbiórkę fragmentu kanalizacji sanitarnej,
h) budowę parkingu wraz z drogą dojazdową,
i) wykonanie wszystkich robót towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu umowy,
j) wykonanie robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją odpadów budowlanych.

Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będzie m.in. opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i budowy dróg tymczasowych umożliwiających dojazd na teren wraz z jego zatwierdzeniem i wprowadzeniem, zlecenie na koszt Wykonawcy koniecznych nadzorów branżowych przy robotach wykonywanych przy sieciach istniejącej infrastruktury technicznej w celu spełnienie wszystkich obowiązków formalnych wynikających z uzgodnień, warunków, umów, decyzji, uzyskanie decyzji zajęcia pasa drogowego dróg publicznych i poniesienie kosztu tego zajęcia, wykonanie koniecznych badań, sprawdzeń, i pomiarów odbiorowych oraz inwentaryzacji geodezyjnej dla wykonanego zakresu robót budowlanych, obsługa geodezyjna przez cały okres realizacji zadania, uzyskanie decyzji UDT dla urządzeń, dla których zgodnie z przepisami takie decyzje okażą się konieczne, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zgodnej z warunkami umownymi i obowiązującymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dnia 01.04.2022 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z dokumentami zamówienia, miało mieć miejsce otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Komisja Przetargowa stwierdziła, że do upływu terminu składania ofert (tj. 01.04.2022 r. godz. 09:00) nie została złożona żadna oferta. Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.