Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00080263/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kompleksu basenowego wraz z zapleczem sanitarnym przy ul. Korfantego w Brzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Nabywca: Gmina Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg Odbiorca: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Brzegu, ul. Sportowa 1, 49-304 Brzeg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000828880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa, 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-304
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774046106
1.5.8.) Numer faksu: 774046109
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@brzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.brzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kompleksu basenowego wraz z zapleczem sanitarnym przy ul. Korfantego w Brzegu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f299951c-9bb5-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006920/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa kompleksu basenowego wraz z zapleczem sanitarnym przy ul. Korfantego w Brzegu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080263/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.042.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z: wielobranżowego projektu wykonawczego, projektu budowlanego wraz z pozwoleniem na budowę oraz z uzgodnieniami, warunkami, decyzjami, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji pomocniczej, którą stanowi wielobranżowy przedmiar robót budowlanych.
Zakres robót budowlanych zamówienia obejmuje w szczególności:
a) rozbiórkę obiektów gospodarczo-magazynowych,
b) budowę kompleksu basenów zewnętrznych z budynkiem szatniowym, budynkami technicznymi i zbiorników podziemnych,
c) wykonanie elementów małej architektury, w tym ogrodzenia,
d) budowę drogi wewnętrznej i miejsc parkingowych oraz dojść do obiektów,
e) budowę wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazowych, elektrycznych, wentylacji mechanicznej, kanalizacji deszczowej i teletechnicznej
f) przebudowę fragmentu wewnętrznej linii elektrycznej,
g) rozbiórkę fragmentu kanalizacji sanitarnej,
h) budowę parkingu wraz z drogą dojazdową,
i) wykonanie wszystkich robót towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu umowy,
j) wykonanie robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją odpadów budowlanych.
Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będzie m.in. opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i budowy dróg tymczasowych umożliwiających dojazd na teren wraz z jego zatwierdzeniem i wprowadzeniem, zlecenie na koszt Wykonawcy koniecznych nadzorów branżowych przy robotach wykonywanych przy sieciach istniejącej infrastruktury technicznej w celu spełnienie wszystkich obowiązków formalnych wynikających z uzgodnień, warunków, umów, decyzji, uzyskanie decyzji zajęcia pasa drogowego dróg publicznych i poniesienie kosztu tego zajęcia, wykonanie koniecznych badań, sprawdzeń, i pomiarów odbiorowych oraz inwentaryzacji geodezyjnej dla wykonanego zakresu robót budowlanych, obsługa geodezyjna przez cały okres realizacji zadania, uzyskanie decyzji UDT dla urządzeń, dla których zgodnie z przepisami takie decyzje okażą się konieczne, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zgodnej z warunkami umownymi i obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 01.04.2022 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z dokumentami zamówienia, miało mieć miejsce otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Komisja Przetargowa stwierdziła, że do upływu terminu składania ofert (tj. 01.04.2022 r. godz. 09:00) nie została złożona żadna oferta. Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Przebudowa i remont dachu budynku dawnego Gimnazjum Piastowskiego zlokalizowanego na Placu Moniuszki 1 w Brzegu.
- "Dostosowanie budynku PP nr 5 do wymogów przepisów ochrony przeciwpożarowej"- Etap I.
- Dostawa ziemniaków, warzyw, owoców i jaj świeżych do Zakładu Karnego w Brzegu
- Rewaloryzacja budynku Urzędu Miasta w Brzegu z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych
- Budowa ul. Jagodowej w Brzegu
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.