Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00091009/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi i przyrządów kontrolno-pomiarowych
do ZSTiO 2 w Katowicach w ramach projektu pn.: „W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 2 w Katowicach, ul. Mikołowska 131
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSTiO Nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023544
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołowska 131
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-592
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zstio2.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstio2.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narzędzi i przyrządów kontrolno-pomiarowychdo ZSTiO 2 w Katowicach w ramach projektu pn.: „W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7d254cb-7ace-4346-af18-018e57f0dba3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby - Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla Priorytetu: FESL.10.00 - Fundusze Europejskie na transformację dla Działania: FESL.10.23 - Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091009
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/022/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zespołu pracowni elektryczno-energetyczno-robotyczno-automatycznych w postaci narzędzi i przyrządów kontrolno-pomiarowych.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ – będący równocześnie Opisem oferowanego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38552000-9 - Mierniki elektroniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38341300-0 - Przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych
38434000-6 - Analizatory
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
38431000-5 - Aparatura do wykrywania
35124000-9 - Wykrywacze metalu
31642500-3 - Aparatura do wykrywania drewna
31642100-9 - Aparatura do wykrywania przewodów metalowych
38341320-6 - Woltomierze
38341310-3 - Amperomierze
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na 13.02.20205r., na godzinę 9.00, zaś termin otwarcia w tym samym dniu o godzinie 9.15. Zamawiający o godzinie 9.15 w dniu 13.02.2025r. nie otwarł złożonych ofert i tym samym naruszył przepisy ustawy Pzp, która nie dopuszcza po upływie terminu składania ofert, poza sytuacją awarii systemu teleinformatycznego o której mowa w art. 222 ust. 2 Pzp, zmiany przez Zamawiającego terminu otwarcia ofert. Zamawiający po upływie terminu składania ofert nie może odroczyć w czasie ani przedłużyć terminu otwarcia prócz przypadku o którym mowa wyżej. Nadrzędną zasadą jest, że Wykonawcy winni wiedzieć o której następuje otwarcie ofertw postępowaniu, a Zamawiający nie dopełniając obowiązku otwarcia ofert o wyznaczonej godzinie bądź nie poinformowaniu o zmianie przed terminem składania ofert naruszył jedną z podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych jaką jest zasada przejrzystości, która wymaga, aby postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego zawierało jasne reguły i aby istniały środki do weryfikacji prawidłowości ich stosowania oraz wcześniej ustalone kryteria, na podstawie których Zamawiający podejmuje czynności.
Tym samym, można mówić tutaj o zaistnieniu wady postępowania, której po upływie terminu składania ofert, nie można już usunąć w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp i która powinna była skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych dla uczestników projektu "Aktywni z OHP"
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa ceilometru
- "Dostawa narzędzi i elektronarzędzi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa stadionu miejskiego w Katowicach"
- Usługa wywozu i utylizacji odpadów niebezpiecznych i pozostałych niebędących odpadami komunalnymi w okresie 12 miesięcy z jednostek organizacyjnych Uczelni (...)
- Przeprowadzenie kursu ,,Operator wózków widłowych z uprawnieniami UDT" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w ZS nr 7 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Laboratorium Szpitala Ogólnego w Kolnie
- 108/TP/ZP/D/2025 Dostawy materiałów elektrycznych
- "Dostawa narzędzi i elektronarzędzi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa stadionu miejskiego w Katowicach"
- Zamówienie na zakup wyposażenia do pracowni w szkołach ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: "Podniesienie jakości oferty szkół (...)
- Dostawa ceilometru
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu do laboratorium wraz z dzierżawą sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.