eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulmierzyce › Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w m. Bogumiłowice, Piekary i Wola Wydrzyna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w m. Bogumiłowice, Piekary i Wola Wydrzyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SULMIERZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Urzędowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Sulmierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-338

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sulmierzyce.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/856827

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w m. Bogumiłowice, Piekary i Wola Wydrzyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e6200fe-928d-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00106439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084355/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w m. Bogumiłowice, Piekary i Wola Wydrzyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535837

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w m. Bogumiłowice, Piekary i Wola Wydrzyna w gminie Sulmierzyce, powiat pajęczański, województwo łódzkie. Zadanie realizowane będzie na działkach:
- obręb Nr 14 PGR Wola Wydrzyna: działki Nr 29/30,
- obręb Nr 18 Wola Wydrzyna: działki Nr 71, 33/2, 21/3, 20/1, 19/1,18/1, 17/1, 55/2, 114, 111, 115/1, 116/1, 92, 35, 68/2, 106, 73, 55/1, 41/1, 25/1, 26/1, 56/1, 105, 90, 1
- obręb Nr 2 Bogumiłowice: działki Nr 257/1, 245
- obręb Nr 15 Piekary: działki Nr 135, 112, 18/15, 17, 59, 71, 80, 192, 181, 144, 145, 142/7, 73, 253, 130, 72/2, 81/5, 82/1, 84/1, 86/7, 88/3, 90/1, 142/2, 83/1.
2. Zakres prac w ramach budowy kanalizacji przewiduje:
a) budowę kanalizacji sanitarnej w m. Piekary i Bogumiłowice:
 kanał sanitarny grawitacyjny,
 kanał sanitarny tłoczny,
 odgałęzienia do posesji,
 przyłącza na terenie posesji,
 pompownie szt. 4,
b) budowę kanalizacji sanitarnej w m. Wola Wydrzyna (w drogach gminnych i wojewódzkich):
 kanał sanitarny grawitacyjny,
 kanał sanitarny tłoczny,
 odgałęzienia do posesji,
 przyłącza na terenie posesji,
 pompownie szt. 6,
c) budowę wewnętrznych linii zasilania nN 0,4 kV zasilających przepompownię ścieków.
d) nowo wybudowane pompownie ścieków należy włączyć w istniejący system monitoringu
3. Teren inwestycji położony jest w skupisku stanowisk archeologicznych. Zgodnie z pozwoleniem na prowadzenie badań archeologicznych, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie nadzoru nad prowadzonymi pracami ziemnymi przez osobę posiadającą uprawnienia określone w ww. pozwoleniach.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ, i składają się na niego następujące dokumenty:
1) projekty architektoniczno-budowlane (br. sanitarna i br. elektryczna),
2) projekty techniczne (br. sanitarna i br. elektryczna),
3) projekty zagospodarowania terenu (br. sanitarna i br. elektryczna),
4) projekt wykonawczy,
5) specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót (br. sanitarna i br. elektryczna),
6) pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak WUOZ-ZA.5161.340.2022.IMS.AM z dnia 05.07.2022 r.,
7) pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak WUOZ-ZA.5161.585.2023..AM z dnia 20.06.2023 r.,
8) decyzje lokalizacyjne Powiatowego Zarządu Dróg w Pajęcznie,
9) decyzje lokalizacyjne Zarządu Województwa Łódzkiego,
10) decyzje lokalizacyjne Wójta Gminy Sulmierzyce,
11) zgłoszenia wodnoprawne,
12) opinia geotechniczna,
13) zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę do Starostwa Powiatowego w Pajęcznie,
14) zaświadczenie o braku sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę z Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego.
Uwaga: Przedmiar robót został załączony w celach informacyjnych. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.

5. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
1) oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
2) przygotować i wdrożyć tymczasową organizację ruchu na czas prowadzenia robót,
3) powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach.
6. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
b) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,
c) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy o treści zgodnej z art. 57 prawa budowlanego,
d) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
e) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót,
f) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
g) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
h) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD,
i) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń.
7. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia 5 – letniej gwarancji. Okres gwarancji równy okresowi rękojmi.
8.Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ oraz dokumentacji projektowej dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/856827

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11421093,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16880000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11421093,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "Budomont" Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130019829

7.3.3) Ulica: Przy Torze 1

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11421093,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.