Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00055885/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
- 2021/BZP 00068682/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106368 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA ULICY JEZIORNEJ ZLOKALIZOWANEJ MIĘDZY ULICĄ JANA PAWŁA II I ULICĄ GRAJEWSKĄ W EŁKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA ULICY JEZIORNEJ ZLOKALIZOWANEJ MIĘDZY ULICĄ JANA PAWŁA II I ULICĄ GRAJEWSKĄ W EŁKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad73cde3-b6dc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000052/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa ul. Jeziornej zlokalizowanej między ul. Jana Pawła II i ul. Grajewską w Ełku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055885/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1045076,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Jeziornej na odcinku od ulicy Jana Pawła II do ulicy Grajewskiej w Ełku o długości ok. 328 mb. Zakres inwestycji obejmuje budowę nawierzchni ciągu pieszo jezdnego z kostki brukowej betonowej, budowę zjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej o całkowitej szerokości od 5,5 do 7,0m. Ciąg pieszo jezdny należy wykonać z kostki koloru szarego, zjazdy koloru grafitowego. W ramach zadania należy wbudować kanalizację deszczową z rur PVC klasy SN10 litych w zakresie średnic DN200-315 wraz ze studniami betonowymi, przykanalikami i wpustami kanalizacji deszczowej. W zakres robót do wykonania wchodzi budowa oświetlenia ulicznego na słupach aluminiowych anodowanych wysokości 8m wraz z wysięgnikiem i oprawą typu LED zasilanych nową linią kablową. W zakres zamówienia wchodzi także wykonanie kanalizacji teletechnicznej oraz przebudowa istniejących urządzeń podziemnych kolidujących z projektowanym układem drogowym (kable telekomunikacyjne). Na wybudowanym obiekcie należy wykonać oznakowanie.
Szczegółowy sposób zagospodarowania terenu zawiera projekt budowlany oraz projekty wykonawcze.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego.
b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.:
- budowa nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego,
- budowa nawierzchni zjazdów,
- budowa kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi,
- budowa oświetlenia ulicznego,
- budowa kanalizacji teletechnicznej,
- regulacji wysokościowej istniejącej infrastruktury technicznej,
- zabezpieczeniu istniejącej infrastruktury technicznej,
- wykonanie oznakowania
- wykonanie prac wykończeniowych i porządkowych.
c) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- projekt tymczasowej organizacji ruchu,
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.
1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych,
b) przekazać materiały z rozbiórki, nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5 km,
c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
d) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji,
e) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa „Budowa ulicy Jeziornej zlokalizowanej między ulicą Jana Pawła II i ulicą Grajewską w Ełku” sporządzona przez Pracownia Projektowa KOMI Sp. z o.o..
1.3.1. W skład dokumentacji projektowej wchodzi:
a) Projekt budowlany „Budowa ulicy Jeziornej zlokalizowanej między ulicą Jana Pawła II i ulicą Grajewską w Ełku”,
b) Projekt wykonawczy branży drogowej - „Budowa ulicy Jeziornej zlokalizowanej między ulicą Jana Pawła II i ulicą Grajewską w Ełku”,
c) Projekt wykonawczy kanalizacji deszczowej „Budowa ulicy Jeziornej zlokalizowanej między ulicą Jana Pawła II i ulicą Grajewską w Ełku”,
d) Projekt wykonawczy branży elektrycznej - „Budowa ulicy Jeziornej zlokalizowanej między ulicą Jana Pawła II i ulicą Grajewską w Ełku”, w zakresie oświetlenia ulicznego i kanalizacji teletechnicznej,
e) Projekt wykonawczy branży telekomunikacyjnej - „Budowa ulicy Jeziornej zlokalizowanej między ulicą Jana Pawła II i ulicą Grajewską w Ełku”,
f) Projekt stałej organizacji ruchu - - „Budowa ulicy Jeziornej zlokalizowanej między ulicą Jana Pawła II i ulicą Grajewską w Ełku”,
g) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne
1.4. Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.
1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Uwaga:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.
2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji: 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 892450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1257222,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 892450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT CIĘŻAROWY KRZYSZTOF WITKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471446194
7.3.3) Ulica: Wieniawskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WITKOWSKI KRZYSZTOF
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WITKOWSKI KRZYSZTOF
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 892450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Zakup samochodu służbowego dla Starostwa Powiatowego w Ełku
- PROJEKT ROZBUDOWY ULICY WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD ULICY MICKIEWICZA DO SKRZYŻOWANIA ULIC SIKORSKIEGO, 11-GO LISTOPADA I KAJKI W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.