Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00148214/01 - Wynik z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie rozbiórki budynków wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie rozbiórki budynków wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02fa45ed-b0dd-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105654
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038311/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Rozbiórki budynków 5 etap
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zlm.lodz.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.26.1.65.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1:
ul. Źródłowa 5
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną”; dla:
- budynku mieszkalnego (frontowego, numer inwentarzowy 710247/110, nr geodezyjny 364), o konstrukcji tradycyjnej, trzykondygnacyjnego, niepodpiwniczonego,
- budynku gospodarczego (usytuowany wzdłuż południowej granicy nieruchomości, numer inwentarzowy 7101671/110, nr geodezyjny 365) o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony,
- budynku gospodarczego (usytuowany wzdłuż zachodniej granicy nieruchomości, bez numeru inwentarzowego) o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony,
usytuowanych na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Źródłowej 5 (dz. ew.
nr 163, obręb B - 48, księga wieczysta LD1M/00121623/1, o łącznej kubaturze 2.639,77 m3
z czego: budynek mieszkalny 2.079,77 m3 , budynek gospodarczy 510,00 m3, budynek gospodarczy (nieujawniony na mapie) 50,00 m3 zgodnie z Zarządzeniem nr 593/2022 z dnia 22.03.2022r. Prezydenta Miasta Łodzi.
Budynki do rozbiórki nie są obiektami zabytkowymi i nie znajdują się w gminnym czy wojewódzkim rejestrze zabytków.
Prace projektowe i wykonawcze należy wykonać ściśle wg. niżej podanej kolejności i w określonym zakresie zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym Zamawiającego, które obejmą wykonanie w 3 etapach m. in:
Etap 1:
Opracowanie:
• Inwentaryzacji Konstrukcyjno – Budowlanej w zakresie niezbędnym dla opracowania projektu rozbiórki (szkicowa do celów projektowych);
• Projektu [PB + PW] technologii rozbiórki obiektów budowlanych;
• Czynności administracyjno – prawne (uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień) - przekazanie sporządzonej dokumentacji Zamawiającemu do wykonania czynności administracyjno – prawnych celem uzyskania niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym pozwolenia na rozbiórkę
Etap 2:
• Po otrzymaniu uzgodnienia i/lub pozwolenia na budowę od Inwestora, Wykonawca wykona prace rozbiórkowe wraz z wywiezieniem i utylizacją odpadów budowlanych oraz uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach.
• Roboty zabezpieczające i rozbiórkowe należy prowadzić zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
Etap 3:
• Stworzenie powykonawczego operatu geodezyjnego po wykonanych robotach rozbiórkowych oraz wystąpienie do „ŁOG” ul. Traugutta 23/23 w Łodzi z prośbą o dokonanie na mapie stosownych zmian na podstawie operatu geodezyjnego powykonawczego.
ul. Wojska Polskiego 49
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla budynku użytkowego o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, nieużytkowanego, (numer inwentarzowy 7105521/142, numer geodezyjny 243 – lewa oficyna), usytuowanego na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wojska Polskiego 49 (działka nr 102/9 , obręb B – 48, księga wieczysta LD1M/00206082/6 i Wojska Polskiego 49/53 (działka nr 102/10 , obręb B – 48, księga wieczysta LD1M/00179899/7, kubatura budynku 1.190,00 m3 zgodnie z Zarządzeniem nr 9170/VIII/21 z dnia 28.12.2021r. Prezydenta Miasta Łodzi.
Budynek do rozbiórki nie jest obiektem zabytkowym i nie znajduje się w gminnym czy wojewódzkim rejestrze zabytków.
Prace projektowe i wykonawcze należy wykonać ściśle wg. niżej podanej kolejności i w określonym zakresie zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym Zamawiającego, które obejmą wykonanie w 3 etapach m. in:
Etap 1:
Opracowanie:
• Inwentaryzacji Konstrukcyjno – Budowlanej w zakresie niezbędnym dla opracowania projektu rozbiórki (szkicowa do celów projektowych);
• Projektu [PB + PW] technologii rozbiórki obiektów budowlanych;
• Czynności administracyjno – prawne (uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień) - przekazanie sporządzonej dokumentacji Zamawiającemu do wykonania czynności administracyjno – prawnych celem uzyskania niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym pozwolenia na rozbiórkę
Etap 2:
• Po otrzymaniu uzgodnienia i/lub pozwolenia na budowę od Inwestora, Wykonawca wykona prace rozbiórkowe wraz z wywiezieniem i utylizacją odpadów budowlanych oraz uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach.
• Roboty zabezpieczające i rozbiórkowe należy prowadzić zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
Etap 3:
• Stworzenie powykonawczego operatu geodezyjnego po wykonanych robotach rozbiórkowych oraz wystąpienie do „ŁOG” ul. Traugutta 23/23 w Łodzi z prośbą o dokonanie na mapie stosownych zmian na podstawie operatu geodezyjnego powykonawczego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2:
ul. Jaracza 87
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla budynków:
- gospodarczego (pierwsza lewa oficyna) o konstrukcji mieszanej murowo-drewnianej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, nieużytkowanego, (numer inwentarzowy 15291, numer geodezyjny 1134),
- gospodarczego (druga lewa oficyna) o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, nieużytkowanego, (bez numeru inwentarzowego, numer geodezyjny 1136),
usytuowanych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Jaracza 87
(działka nr 238/1 , obręb S – 2, księga wieczysta LD1M/0011453/2 oraz działka nr 238/2, obręb S - 2, księga wieczysta LD1M/00028784/5, kubatura łączna budynków 191,48 m3
(z czego budynek gospodarczy (I lewa oficyna) 77,36 m3, budynek gospodarczy (II lewa oficyna) 114,12 m3) zgodnie z Zarządzeniem nr 1000/VIII/19 z dnia 23.04.2019r. Prezydenta Miasta Łodzi.
Budynki do rozbiórki nie są obiektami zabytkowymi i nie znajdują się w gminnym czy wojewódzkim rejestrze zabytków.
Prace projektowe i wykonawcze należy wykonać ściśle wg. niżej podanej kolejności i w określonym zakresie zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym Zamawiającego, które obejmą wykonanie w 3 etapach m. in:
Etap 1:
Opracowanie:
• Inwentaryzacji Konstrukcyjno – Budowlanej w zakresie niezbędnym dla opracowania projektu rozbiórki (szkicowa do celów projektowych);
• Projektu [PB + PW] technologii rozbiórki obiektów budowlanych;
• Czynności administracyjno – prawne (uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień) - przekazanie sporządzonej dokumentacji Zamawiającemu do wykonania czynności administracyjno – prawnych celem uzyskania niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym pozwolenia na rozbiórkę
Etap 2:
• Po otrzymaniu uzgodnienia i/lub pozwolenia na budowę od Inwestora, Wykonawca wykona prace rozbiórkowe wraz z wywiezieniem i utylizacją odpadów budowlanych oraz uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach.
• Roboty zabezpieczające i rozbiórkowe należy prowadzić zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
Etap 3:
• Stworzenie powykonawczego operatu geodezyjnego po wykonanych robotach rozbiórkowych oraz wystąpienie do „ŁOG” ul. Traugutta 23/23 w Łodzi z prośbą o dokonanie na mapie stosownych zmian na podstawie operatu geodezyjnego powykonawczego.
ul. Doły 13/17
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną”; dla:
- budynku mieszkalnego (usytuowany przy północnej granicy nieruchomości) numer inwentarzowy 710832/110, nr geodezyjny 39), o konstrukcji mieszanej murowo-drewnianej, jednokondygnacyjnego z poddaszem, niepodpiwniczonego,
- budynku gospodarczego (usytuowany w zachodniej części nieruchomości), bez numeru inwentarzowego o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony,
usytuowanych na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Doły 13/17 (dz. ew.
nr 18, obręb B - 53, księga wieczysta LD1M/00002168/3, o łącznej kubaturze 710,95 m3
z czego: budynek mieszkalny 690,95 m3 , budynek gospodarczy 20 m3 zgodnie
z Zarządzeniem nr 433/2022 z dnia 04.03.2022r. Prezydenta Miasta Łodzi.
Budynki do rozbiórki nie są obiektami zabytkowymi i nie znajdują się w gminnym czy wojewódzkim rejestrze zabytków.
Prace projektowe i wykonawcze należy wykonać ściśle wg. niżej podanej kolejności i w określonym zakresie zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym Zamawiającego, które obejmą wykonanie w 3 etapach m. in:
Etap 1:
Opracowanie:
• Inwentaryzacji Konstrukcyjno – Budowlanej w zakresie niezbędnym dla opracowania projektu rozbiórki (szkicowa do celów projektowych);
• Projektu [PB + PW] technologii rozbiórki obiektów budowlanych;
• Czynności administracyjno – prawne (uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień) - przekazanie sporządzonej dokumentacji Zamawiającemu do wykonania czynności administracyjno – prawnych celem uzyskania niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym pozwolenia na rozbiórkę
Etap 2:
• Po otrzymaniu uzgodnienia i/lub pozwolenia na budowę od Inwestora, Wykonawca wykona prace rozbiórkowe wraz z wywiezieniem i utylizacją odpadów budowlanych oraz uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach.
• Roboty zabezpieczające i rozbiórkowe należy prowadzić zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
Etap 3:
• Stworzenie powykonawczego operatu geodezyjnego po wykonanych robotach rozbiórkowych oraz wystąpienie do „ŁOG” ul. Traugutta 23/23 w Łodzi z prośbą o dokonanie na mapie stosownych zmian na podstawie operatu geodezyjnego powykonawczego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3:
ul. Finansowa 84
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną”; dla budynku użytkowego o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego z poddaszem użytkowym, niepodpiwniczonego, nieużytkowanego, (numer inwentarzowy 72-02271/P, składającego się z budynku o numerze geodezyjnym nr 380 i nr 381) usytuowanego na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Finansowej 84 (dz. ew. nr 264, obręb G-41, księga wieczysta LD1M/00120075/7, kubatura łączna 1.059 m3) zgodnie z Zarządzeniem nr 1000/VIII/19 z dnia 23.04.2019r. Prezydenta Miasta Łodzi.
Budynek do rozbiórki nie jest obiektem zabytkowym i nie znajduje się w gminnym czy wojewódzkim rejestrze zabytków.
Prace projektowe i wykonawcze należy wykonać ściśle wg. niżej podanej kolejności i w określonym zakresie zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym Zamawiającego, które obejmą wykonanie w 3 etapach m. in:
Etap 1:
Opracowanie:
• Inwentaryzacji Konstrukcyjno – Budowlanej w zakresie niezbędnym dla opracowania projektu rozbiórki (szkicowa do celów projektowych);
• Projektu [PB + PW] technologii rozbiórki obiektów budowlanych;
• Czynności administracyjno – prawne (uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień) - przekazanie sporządzonej dokumentacji Zamawiającemu do wykonania czynności administracyjno – prawnych celem uzyskania niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym pozwolenia na rozbiórkę
Etap 2:
• Po otrzymaniu uzgodnienia i/lub pozwolenia na budowę od Inwestora, Wykonawca wykona prace rozbiórkowe wraz z wywiezieniem i utylizacją odpadów budowlanych oraz uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach.
• Roboty zabezpieczające i rozbiórkowe należy prowadzić zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
Etap 3:
• Stworzenie powykonawczego operatu geodezyjnego po wykonanych robotach rozbiórkowych oraz wystąpienie do „ŁOG” ul. Traugutta 23/23 w Łodzi z prośbą o dokonanie na mapie stosownych zmian na podstawie operatu geodezyjnego powykonawczego.
ul. Kaszubska 16
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla budynku mieszkalnego o konstrukcji tradycyjnej, trzykondygnacyjnego z poddaszem użytkowym, niepodpiwniczonego, nieużytkowanego, (numer inwentarzowy 710799/163/P, o numerze geodezyjnym nr 475) usytuowanego wzdłuż północnej granicy nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Kaszubskiej 16 (działka nr 345, obręb B-28, księga wieczysta LD1M/00089521/9, kubatura 2.280 m3) zgodnie z Zarządzeniem nr 527/2022 z dnia 14.03.2022r. Prezydenta Miasta Łodzi.
Budynek do rozbiórki nie jest obiektem zabytkowym i nie znajduje się w gminnym czy wojewódzkim rejestrze zabytków.
Prace projektowe i wykonawcze należy wykonać ściśle wg. niżej podanej kolejności i w określonym zakresie zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym Zamawiającego, które obejmą wykonanie w 3 etapach m. in:
Etap 1:
Opracowanie:
• Inwentaryzacji Konstrukcyjno – Budowlanej w zakresie niezbędnym dla opracowania projektu rozbiórki (szkicowa do celów projektowych);
• Projektu [PB + PW] technologii rozbiórki obiektów budowlanych;
• Czynności administracyjno – prawne (uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień) - przekazanie sporządzonej dokumentacji Zamawiającemu do wykonania czynności administracyjno – prawnych celem uzyskania niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym pozwolenia na rozbiórkę
Etap 2:
• Po otrzymaniu uzgodnienia i/lub pozwolenia na budowę od Inwestora, Wykonawca wykona prace rozbiórkowe wraz z wywiezieniem i utylizacją odpadów budowlanych oraz uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach.
• Roboty zabezpieczające i rozbiórkowe należy prowadzić zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
Etap 3:
• Stworzenie powykonawczego operatu geodezyjnego po wykonanych robotach rozbiórkowych oraz wystąpienie do „ŁOG” ul. Traugutta 23/23 w Łodzi z prośbą o dokonanie na mapie stosownych zmian na podstawie operatu geodezyjnego powykonawczego.
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 116
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną”; dla:
- budynku użytkowego poprzecznej oficyny, (numer inwentarzowy 7101125/163,
nr geodezyjny 61), o konstrukcji tradycyjnej jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego o zróżnicowanej wysokości, nieużytkowanego,
- budynku gospodarczego prawej oficyny, (bez numeru inwentarzowego) o konstrukcji drewnianej (garaż z kanałem), jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, nieużytkowany,
usytuowanych na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Św. Teresy
od Dzieciątka Jezus 116 (dz. ew. nr 23/2, obręb B-30, księga wieczysta LD1M/00175657/1,
o łącznej kubaturze 333 m3 z czego: budynek użytkowy 283 m3 , budynek gospodarczy
50 m3 zgodnie z Zarządzeniem nr 9202/VII/18 z dnia 24.08.2018r. Prezydenta Miasta Łodzi.
Budynki do rozbiórki nie są obiektami zabytkowymi i nie znajdują się w gminnym czy wojewódzkim rejestrze zabytków.
Prace projektowe i wykonawcze należy wykonać ściśle wg. niżej podanej kolejności i w określonym zakresie zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym Zamawiającego, które obejmą wykonanie w 3 etapach m. in:
Etap 1:
Opracowanie:
• Inwentaryzacji Konstrukcyjno – Budowlanej w zakresie niezbędnym dla opracowania projektu rozbiórki (szkicowa do celów projektowych);
• Projektu [PB + PW] technologii rozbiórki obiektów budowlanych;
• Czynności administracyjno – prawne (uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień) - przekazanie sporządzonej dokumentacji Zamawiającemu do wykonania czynności administracyjno – prawnych celem uzyskania niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym pozwolenia na rozbiórkę
Etap 2:
• Po otrzymaniu uzgodnienia i/lub pozwolenia na budowę od Inwestora, Wykonawca wykona prace rozbiórkowe wraz z wywiezieniem i utylizacją odpadów budowlanych oraz uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach.
• Roboty zabezpieczające i rozbiórkowe należy prowadzić zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
Etap 3:
• Stworzenie powykonawczego operatu geodezyjnego po wykonanych robotach rozbiórkowych oraz wystąpienie do „ŁOG” ul. Traugutta 23/23 w Łodzi z prośbą o dokonanie na mapie stosownych zmian na podstawie operatu geodezyjnego powykonawczego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: ul. Senatorska bez numeru
Rozbiórka trzech budynków:
- użytkowego(pierwsza lewa oficyna) o konstrukcji murowano-drewnianej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, nieużytkowany,
- gospodarczego (druga lewa oficyna) o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, nieużytkowany,
- gospodarczego (poprzeczna oficyna) o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, nieużytkowany,
o łącznej kubaturze 2.186 m3 usytuowanych na nieruchomości przy ul. Senatorskiej b/n (działka ewidencyjna nr 43/2, obręb G-4, księga wieczysta LD1M/00002890/3) zgodnie z decyzją nr DAR-UA-XIII.2189.2020 z dnia 24.08.2020 Prezydenta Miasta Łodzi
i Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi Nr 2384/VIII/19 z dnia 22.10.2019r
oraz projektem rozbiórki opracowanym przez projektanta inż. Wacława Kłopeckiego (upr. bud. GPII-460-132/75, specjalność architektoniczna i konstrukcyjna).
Wykonanie operatu geodezyjnego po wykonanej rozbiórce w/w budynków
i przedłożenie go do uzgodnienia w ŁOG celem odnotowania, że w/w nieruchomość jest niezabudowana.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na kwotę minimum:
dla części nr 1: 100 000,00 zł (sto tysięcy zł),
dla części nr 2: 100 000,00 zł (sto tysięcy zł),
dla części nr 3: 200 000,00 zł (dwieście tysięcy zł)
dla części nr 4: 100 000,00 zł (sto tysięcy zł)
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to winien wykazać się sumą wartości ubezpieczenia odpowiadającą tym częściom.
Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kserokopii nowej polisy poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunki dotyczące doświadczenia:
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie 1 robotę budowlaną polegające na rozbiórce budynku o wartości brutto minimum:
dla części nr 1: 100 000,00 zł (sto tysięcy zł),
dla części nr 2: 100 000,00 zł (sto tysięcy zł),
dla części nr 3: 100 000,00 zł (sto tysięcy zł)
dla części nr 4: 80 000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy zł)
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to winien wykazać się 1 robotą, której wartość odpowiada najwyższej wartości spośród oferowanych części. Wykonawca składając ofertę np. w części 1, części 2 i części 3 zamówienia spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże , że wykonał 1 robotę rozbiórkową o wartości brutto minimum 100 000,00 zł. Jeżeli Wykonawca składa ofertę np. w części 4 zamówienia, to spełni warunek udziału w postepowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał 1 robotę rozbiórkową o wartości brutto minimum 80 000,00 zł.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
b) warunki dotyczące osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej:
dla części 1, 2, 3, 4 - 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
o specjalności konstrukcyjno – budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem
o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, która będzie pełnić bezpośrednio obowiązki kierownika robót;
dla części 1, 2, 3 - 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania
o specjalności konstrukcyjno – budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem
o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, która wykona usługę projektową.
Zamawiający dopuszcza pełnienie obu funkcji przez 1 osobę.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Przed podpisaniem umowy wykonawca jest zobowiązany przedstawić ww. dokumenty lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określają projekty umów.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-13
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa ciągnika siodłowego
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
- Sukcesywna dostawa urządzeń Systemu Kontroli Dostępu dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Dostawa samochodów do dyslokacji ratowników
- 80/ZP/2025 Usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie ogólnopolskiej i lokalnej (łódzkiej) oraz w serwisach internetowych w 2026 r.
- Zakup doposażenia z zakresu TIK oraz pozostałych pomocy dydaktycznych do pracowni diagnostyki, pracowni doskonalenia jazdy i pracowni mechatroniki, w ramach projektu
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokończenie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pt. Modernizacja żłobka nr 26 przy ul. Wapowskiego 1
- Przebudowa ulicy Słonecznej w miejscowości Konopnica
- Przebudowa ulicy Szkolnej, ulicy Kolejowej i ulicy Warmińskiej w Baniach Mazurskich
- Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku Banie Mazurskie - Zakałcze Wielkie
- Remont wielofunkcyjnego kompleksu boisk Orlik 2012 w Pokoju
- Modernizacja hydroforni w m. Iłowo-Wieś
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





