eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Modernizacja lokalu komunalnego położonego przy ulicy Dzierżona 9m9 na potrzeby programu "Specjalista w Opolu"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja lokalu komunalnego położonego przy ulicy Dzierżona 9m9 na potrzeby programu „Specjalista w Opolu“

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161555210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ozimska 19

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-057

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzlk@mzlk.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzlk-opole.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym, lokalami użytkowymi, terenami mieszkaniowymi, administrowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja lokalu komunalnego położonego przy ulicy Dzierżona 9m9 na potrzeby programu „Specjalista w Opolu“

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-272b9de3-b0e2-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001504/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Postępowanie na udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie modernizacji lokali komunalnych na potrzeby programu "Specjalista w Opolu" w 2022r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający na podstawie art 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp przewidział w zadaniu MZLK.2420.34.2021 (część 1) możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego) w wielkości nie większej niż 80% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zadania MZLK.2420.34.2021 (część 1) wynosiła 201 197,68 zł (brutto 217 293,49 zł), 80 % stanowi kwotę 160 958,14 zł (brutto 173 834,79 zł).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZLK.2420.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja lokalu komunalnego na potrzeby programu "Specjalista w Opolu” zlokalizowanego w Opolu przy ul. Dzierżona 9/9 obejmująca:
a) Wymianę stolarki okiennej.
b) Wymianę drzwi wejściowych do lokalu.
c) Wymianę drzwi wewnętrznych.
d) Remont podłóg wraz z ułożeniem paneli i płytek.
e) Wykonanie gładzi na ścianach i sufitach.
f) Malowanie ścian i sufitów.
g) Ułożenie płytek na ścianach w pomieszczeniach sanitarnych.
h) Wykonanie instalacji zimnej wody i c.w.u.
i) wykonanie ogrzewania gazowego w lokalu.
j) Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej.
k) Wymianę urządzeń sanitarnych (wanna, ustęp umywalka z szafką, zlewozmywak, baterie).
l) Instalacja elektryczna oświetlenia i gniazd wtykowych.
m) Instalacja przeciwporażeniowa, połączeń wyrównawczych.
n) Instalacja RTV, DATA
o) Tablica rozdzielcza.
p) Montaż zabudowy kuchennej oraz sprzętu ADG (lodówka, zmywarka, pralka, piekarnik, płyta gazowa, okap, itp.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173526,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173526,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173526,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe CWALIK Piotr Cwalina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-287-81-45

7.3.3) Ulica: Grota- Roweckiego

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-256

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173526,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.