eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePROWADZENIE POREALIZACYJNEGO MONITORINGU PRZYRODNICZEGO NA DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 791 NA ODCINKU OD DK 1 DO DK 78 (ZAWIERCIE - KOLONIA POCZESNA)



Ogłoszenie z dnia 2025-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PROWADZENIE POREALIZACYJNEGO MONITORINGU PRZYRODNICZEGO NA DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 791 NA ODCINKU OD DK 1 DO DK 78 (ZAWIERCIE – KOLONIA POCZESNA)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276303005

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lechicka 24

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-609

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jendrzejek@zdw.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdw.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1038381

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PROWADZENIE POREALIZACYJNEGO MONITORINGU PRZYRODNICZEGO NA DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 791 NA ODCINKU OD DK 1 DO DK 78 (ZAWIERCIE – KOLONIA POCZESNA)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-936ab6d7-748a-4ad8-9fb7-1d9ae575a62f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043208/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Prowadzenie porealizacynego monitoringu przyrodniczego na drodze wojewódzkiej nr 791 na odcinku od DK1 do DK 78 (Zawiercie – Kolonia Poczesna)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662509

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI/TP/241203/1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 720300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu porealizacyjnego monitoringu przyrodniczego, przez okres 36 miesięcy, na drodze wojewódzkiej nr 791 na odcinku od DK 1 do DK 78 (Zawiercie - Kolonia Poczesna). Przez porealizacyjny monitoring przyrodniczy rozumie się wykonanie badań terenowych w określonym przedziale czasowym z określoną częstotliwością i opracowanie wyników badań w formie sprawozdań okresowych i sprawozdania końcowego wraz z zaleceniami końcowymi, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Podstawą realizacji niniejszego zamówienia są obowiązki nałożone na zarządcę drogi decyzjami administracyjnymi (załącznik nr 2 do niniejszego OPZ):
- Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach wydana przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach w dn. 28.12.2016 r. (znak WOOŚ.4210.23.2016.RK1.22)
- Decyzja Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie z dn. 13.11.2018 r. (znak sprawy DOOŚ-DŚII.4210.4.2017.mk.19) częściowo uchylająca, a w pozostałej części podtrzymująca Decyzję Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach z dn. 28.12.2016 r. (znak WOOŚ.4210.23.2016.RK1.22)
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany w terminie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Szczegóły zadania opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia i dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71313450-4 - Monitoring ekologiczny projektu budowlanego

90714600-1 - Usługi kontroli bezpieczeństwa środowiska

90714500-0 - Usługi kontroli jakości środowiska

90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych

90721100-8 - Usługi ochrony krajobrazu

90721400-1 - Usługi ochrony zasobów genetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236652,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594334,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236652,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKKOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356596014

7.3.3) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 71 B

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-394

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wspomaganie przy pracach terenowych, nazwy firmy: nie znana na etapie składania oferty.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236652,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.