Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00063733/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
- 2022/BZP 00076373/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-04
- 2022/BZP 00081159/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-10
- 2022/BZP 00087408/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej - Budynku Urzędu Gminy na terenie Gminy Nowe Miasto
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Nowe Miasto
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Apteczna 8
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 661 49 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ugnowemiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowemiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej - Budynku Urzędu Gminy na terenie Gminy Nowe Miasto2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6609c42-9315-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001225/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Nowym Mieście
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Oś Priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną Działanie 4.2 Efektywność energetyczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063733/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.3.2022.JM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Termomodernizacja obiektu użytecz-ności publicznej - Budynku Urzędu Gminy na terenie Gminy Nowe Miasto” zgodnie z Osią Priorytetowej IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną Działaniem 4.2 Efektywność energe-tyczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie nadbudowy i prze-budowy istniejącego budynku Urzędu Gminy w Nowym Mieście położonego na terenie miasta Nowe Miasto dz. nr ewid. 645 i 999/4 wraz z termomodernizacją całego obiektu i montażem instalacji OZE (paneli fotowoltaicznych i pompy ciepła) w ramach zadania pn.: „Termomoder-nizacja obiektu użyteczności publicznej - Budynku Urzędu Gminy na terenie Gminy Nowe Miasto”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji budowlanej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.
Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej, wobec czego przedmiarom robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wy-magania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w szczególności dla osób nie-pełnosprawnych.
3. W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z SWZ załącznikami do niej, a głównie z szczegółowym opisem przedmiotu umowy tj. dokumentacją budowlaną, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), a także z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i przepisami technicznymi (np. stosowanie materiałów posiadających aktualne aprobaty techniczny i deklaracje zgodności), zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi oraz stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i zgodnie z warunkami umowy.
4. Realizacja przedmiotu umowy w szczególności polega na:
- przekazaniu placu budowy
- wyznaczeniu i ogrodzeniu przekazanego placu budowy;
- dostarczeniu niezbędnych urządzeń, wyposażenia i materiałów w tym budowlanych na teren budowy niezbędnych do realizacji zadania własnym transportem wraz z rozładunkiem ze środka transportu i złożeniem w miejscu umożliwiającym bezkolizyjne wykonanie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że wszystkie urządzenia, wyposażenie materiały w tym materiały budowlane, armatura i osprzęt muszą być ze sobą kompatybilne i nie zakłócać wzajemnego funkcjonowania;
- wykonaniu robót budowlanych;
- wykonaniu płukania oraz prób ciśnieniowych wszystkich instalacji objętych projektem;
- wykonaniu pomiarów ochrony przeciwporażeniowej, odgromowej i stanu izolacji obwodów elektrycznych i automatyki,
- wykonania rezystancji uziemienia instalacji fotowoltaicznej,
- przeprowadzeniu rozruchu i uruchomienia instalacji OZE;
- dokonania niezbędnego zgłoszenia przyłączenia miko instalacji u Dystrybutora Energii (Lokalny Zakład Energetyki)
- odtworzeniu do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku wykonywania robót budowlanych;
- udziale w odbiorze technicznym;
- wykonaniu inwentaryzacji powykonawczej.
5. W zakresie instalacji fotowoltaicznej, należy zapewnić podłączenie systemów do sieci Internet w celu umożliwienia ich monitorowania przez Zamawiającego w trakcie użytkowania.
6. Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym i Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników Zamawiającego, interesantów i innych osób znajdujących się na terenie Urzędu na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót
8) wszystkie prace uciążliwe dla otoczenia generujące hałas i wibracje wewnątrz budynku wykonywać tylko w czasie nie kolidującym z pracą urzędu w szczególności w części budynku oznaczonym na PZT jako budynek nr 2, od poniedziałku do piątku od godziny 16:00 do 20:00 oraz za zgodą Zamawiającego w pozostałe dni tygodnia i w pozostałych godzinach. 7. Roboty wymagające czasowego odłączenia ciepła, prądu i wody muszą być zorganizowane poza godzinami pracy urzędu lub uprzednim poinformowaniu Zamawiającego o konieczności wykonania takich prac i po uzyskaniu zgody, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Czas odłączenia ciepła, prądu i wody Wykonawca zobowiązany jest ograniczyć do czasu niezbęd-nego na wykonanie prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
INNE PRZETARGI NOWE MIASTO
więcej: przetargi NOWE MIASTO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych"
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1885T na odcinku Bałków - Dzierzgów długości 400 mb
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





