Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052007/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104800 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ WRAZ
Z OTOCZENIEM BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W STARACHOWICACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Starachowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 12
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412461325
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@starachowice.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starachowice.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.starachowice.sr.gov.pl/index.php?p=m&idg=m1,167,2471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sąd
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ WRAZZ OTOCZENIEM BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W STARACHOWICACH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d1d0eed-b2f3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013635/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług sprzątania biur i pomieszczeń wraz z otoczeniem budynków Sądu Rejonowego w Starachowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052007/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-26-1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 304878,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie :
- pomieszczeń w budynku przy ul. Staszica 12 o łącznej powierzchni 3 706,36 m² w tym:
piwnica : a) holl, korytarze, klatki schodowe : 197,57m², b) pomieszczenia specjalne – dostęp tylko w obecności pracownika Sądu wraz z pomieszczeniami aresztowymi: 329,79m², c) pomieszczenia techniczne i gospodarcze: 46,31m², d) archiwa – dostęp tylko w obecności pracownika : 441,78m², e) sanitariaty: 28,63m² o łącznej powierzchni piwnicy 1 044,08m², parter: a) holl, korytarze, klatki schodowe: 363,24m², b) pokoje biurowe: 303,54m², c) pomieszczenia techniczne i gospodarcze: 28,44m², d) sale rozpraw wraz z pokojami świadków i narad: 451,69m², e) sanitariaty : 42,21m² o łącznej powierzchni 1 189,12m²,
I Pietro: a) holl, korytarze, klatki schodowe: 220,12m², b)pokoje biurowe: 511,18m², c) pomieszczenia specjalne – Dostęp tylko w obecności pracownika: 30,99m², d) pomieszczenia techniczne i gospodarcze: 27,19m², e) sale rozpraw wraz z pokojami świadków i narad: 103,93m², f)sanitariaty: 42,58m² o łącznej powierzchni 935,99m²,
II piętro : a) holl, korytarze, klatki schodowe: 164,7m², b) pokoje biurowe : 328,06m², c) pomieszczenia techniczne i gospodarcze : 22,41m², d) sanitariaty: 22m² o łącznej powierzchni 537,17m²
oraz
- Staszica 15 o łącznej powierzchni 120,72m² w tym: a) korytarz : 14,5m², b) sala konferencyjna : 47,87m², c) aneks socjalny: 4,6m², d) pokoje gościnne : 36,9m², e) sanitariaty : 16,85m²
- powierzchni terenów przyległych do budynków o łącznej powierzchni : 2061,83m² w tym: a) teren utwardzony : 1435,54m², b) tereny zielone : 626,29m².
UWAGA
Zamawiający informuje iż na okres wykonywania usług sprzątania przekaże bez pobierania opłat sprzęt, narzędzia oraz urządzenia techniczne (do sprzątania wewnątrz obiektów) wykonawcy. Do sprzątania na zewnątrz wykonawca będzie używał własnego sprzętu. Wykaz sprzętu oraz zasady przekazania i zwrotu znajdują się w załączniku nr 7 do SIWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391399,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart24 Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123314840
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 58a
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Zakup oprogramowania antywirusowego dla systemów IT w Powiatowym Zakładzie Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- "Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego kąpieliska otwartego PIACHY w Starachowicach"
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1789T przez wieś Kuczów" - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID
- Dostawa foteli biurowych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.