eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Błotnica › Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów gminnych i oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stara Błotnica



Ogłoszenie z dnia 2022-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów gminnych i oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stara Błotnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Błotnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stara Błotnica 46

1.5.2.) Miejscowość: Stara Błotnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 385 77 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.starablotnica.bip.org.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów gminnych i oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stara Błotnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23a1b563-84da-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029306/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energi do punktów zamawiajacego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: B.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 592074,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiot zamówienia obejmuje
A. zakup energii elektrycznej od dnia podpisania umowy na 12 miesięcy. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz.716 ze zm.) dla wszystkich punktów poboru Zamawiającego.
B. wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ (nr 3 do umowy).
3.1. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie dla potrzeb oświetlenia ulicznego i zasilania obiektów Zamawiającego.
3.2. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej z mocami zamówionymi zawiera ZAŁACZNIK NR 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz PPE dot. oświetlania ulicznego oraz wykaz PPE dot. obiektów stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Prognozowane szacunkowe łączne zużycie energii elektrycznej na 12 miesięcy r. wynosi: 762.000,00 KWh
Szacunkowe poziomy zużycia energii elektrycznej na okres 12 miesięcy oparte są na poborze energii elektrycznej w okresie 2020 r. – 2021 r.
5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej – załącznik nr 5 do SWZ.
6. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny. Zamawiający zastrzega , że minimalna ilość łącznego zamówienia nie będzie mniejsza niż 60% prognozowanego zużycia.
7. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną.
8. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia – energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami, które zapewniał będzie OSD.
9. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został uszczegółowiony w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
10. Rozliczenie sprzedaży odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii elektrycznej przy stałych cenach jednostkowych za 1 KWh w całym okresie realizacji zamówienia.
11. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do wykonania wszelkich formalności i czynności niezbędnych do przejęcia obowiązków sprzedawcy energii w terminie umożliwiającym rozpoczęcie zakupu energii elektrycznej .
12. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów.
13. Zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów związanych z wykonaniem tych czynności jak również kosztów wynikających z uchybień Wykonawcy wynikłych w trakcie ich realizacji. Zamawiający może dochodzić odszkodowania wynikającego z niedotrzymania terminu oraz innych poniesionych szkód z winy Wykonawcy.
14. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej odbywa się po raz kolejny dla wszystkich punktów poboru, z wyjątkiem trzech punktów : 1) Stara Błotnica dz. 187/5, 2) Stary Kadłub dz. 799, 3), Stary Kiełbów dz. 122.
15. Ważność obowiązującej umowy na zakup energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru upływa z dniem 31.03.2022 r.
16. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) PGE Dystrybucja S. A. .
17. Zamawiający ma podpisane umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby obiektów gminnych i oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stara Błotnica na czas nieoznaczony.
18. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo (załącznik nr 6 do SWZ), zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami.
19. Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane przez zamawiającego (po zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej) dane do zmiany sprzedawcy.
20. Zamawiający po wyłonieniu Wykonawcy przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel niezwłocznie po podpisaniu umowy.
21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
➢ Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: ➢ Wzorze umowy – załącznik nr 5
22. Dostawa musi być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w umowie.
23. Zamawiający uznaje, że Wykonawca dla realizacji niniejszego zamówienia weźmie pod uwagę wszystkie czynniki mające wpływ na realizację zamówienia i uwzględnić je w proponowanej cenie ofertowej w PLN.
24. Forma płatności:
- przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po otrzymaniu faktury przez
Zamawiającego i jego potwierdzeniu.
- termin płatności 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Za dzień zapłaty rozumie się obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
25. Zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego fakturowania.
26. Formularz oferty oraz załączniki do oferty, powinny być wypełnione przez Wykonawcę wg postanowień niniejszej specyfikacji.
27. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
28. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 728251,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799139,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 728251,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orange Energia SP . z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272636714

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 160

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-326

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 728251,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-01 do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.