Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00061754/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowozy uczniów Zespołu Szkół Leśnych w Rucianem-Nidzie na zajęcia praktyczne i zawodowe na terenie Nadleśnictwa Maskulińskie w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Maskulińskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rybacka 1
1.5.2.) Miejscowość: Ruciane-Nida
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maskulinskie@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/maskulinskie/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_maskulinskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowozy uczniów Zespołu Szkół Leśnych w Rucianem-Nidzie na zajęcia praktyczne i zawodowe na terenie Nadleśnictwa Maskulińskie w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-151156ce-d8fb-4902-b3ec-9252a6449a28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00061754
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia będzie realizacja przez Wykonawcę usługi transportowej polegającej na dowozie tam i z powrotem uczniów Zespołu Szkół Leśnych w Rucianem-Nidzie z siedziby przy ul. Polnej 2 w Rucianem-Nidzie na zajęcia z praktycznej nauki zawodu, które odbywać się będą na terenie Nadleśnictwa Maskulińskie w odległości do 27 km od siedziby Nadleśnictwa, w dniach od poniedziałku do piątku, w miesiącach luty-czerwiec oraz wrzesień-grudzień 2025 r., zgodnie z harmonogramem dowozów określonym poniżej:
Zajęcia praktyczne przez cały rok
Klasa II – wtorek 2025 r. – dwa autobusy po 34 osoby
Klasa III – środa 2025 r. – dwa autobusy po 34 osoby
Klasa IV – czwartek 2025 r. – dwa autobusy po 34 osoby
Razem Zamawiający przewiduje 180 wyjazdów na zajęcia praktyczne, w tym 80 wyjazdów na terenie Leśnictwa Dębowo, Kowalik, Guzianka i szkółki leśnej Lisiczyn (wyjazdy te należy w ofercie skalkulować według oddzielnej stawki)
Praktyki zawodowe
Klasa II – wiosna 2 tygodnie – dwa autobusy po 34 osoby – 20 wyjazdów
Klasa III – wiosna 2 tygodnie – dwa autobusy po 34 osoby – 20 wyjazdów
Klasa IV – wiosna 2 tygodnie – dwa autobusy po 34 osoby – 20 wyjazdów
Klasa I – jesień 1 tydzień – dwa autobusy po 34 osoby – 10 wyjazdów
Klasa II – jesień 1 tydzień – dwa autobusy po 34 osoby – 10 wyjazdów
Razem praktyki zawodowe: 80 wyjazdów
2. Zamawiający zastrzega następujące warunki wykonywania przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca musi zapewnić co najmniej dwa autobusy zabierające po 34 osoby każdy.
2) Autobusy zabierać będą sprzęt niezbędny do zajęć, tj. pilarki, wykaszarki, paliwo, szpadle, wiadra, termosy itp.
3) Terminy zajęć praktycznych oraz praktyk zawodowych mogą się pokrywać, Wykonawca będzie musiał wówczas zapewnić cztery autobusy zabierające po 34 osoby każdy.
4) Godziny wyjazdu i powrotu będą ustalane na bieżąco z opiekunami uczniów.
3. Środki transportu niezbędne do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy pomocy osób posiadających odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje, a także środków transportu spełniających wszelkie aktualnie wymagane normy techniczne bądź inne wymogi – zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie kraju Zamawiającego.
5. Zamówienia na poszczególne dowozy mogą być składane telefonicznie, faksem lub pisemnie na adres Wykonawcy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega, że faktyczna ilość dowozów może ulec zmniejszeniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje zlecenie co najmniej 25% ilości wyjazdów określonej w ust. 1.
7. Szczegółowy zakres prac został ujęty we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182999,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182999,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182999,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Bus "SZEKAZ" Przewozy-Handel Kazimierz Szewczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790176193
7.3.3) Ulica: Gałczyńskiego 16B
7.3.4) Miejscowość: Ruciane-Nida
7.3.5) Kod pocztowy: 12-220
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Auto-bus "Szekaz" Przewozy-handel Kazimierz Szewczyk
jakie przetargi wygrała firma
Auto-bus "Szekaz" Przewozy-handel Kazimierz Szewczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182999,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Panki do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Konieczkach w roku szkolnym 2025/2026.
- Przewozy szkolne w Gminie Cybinka
- Dowóz dzieci z niepełnosprawnością wraz z opiekunem z terenu Gminy Wierzchowo do ZPET w Bobrowie, Czaplinku i Drawsku Pomorskim, Przedszkola "Tęczowa Kraina" w Gudowie, Zespołu Szkół w Świerczynie
- "Dowóz uczniów na podstawie biletów miesięcznych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pliszczynie oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2025/2026"
- Przewóz uczniów i dzieci z terenu gminy Siemyśl do placówek oświatowych
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Grybów do placówek oświatowych i przywóz do miejsca zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.