Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00070815/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy ryb w latach 2025-2026 do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie oraz Oddziału Zamiejscowego w Kikitach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Popowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320526
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadbużańska 41 Popowo Parcele
1.5.2.) Miejscowość: Somianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-203
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: os_popowo@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10533781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Popowie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy ryb w latach 2025-2026 do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie oraz Oddziału Zamiejscowego w Kikitach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1541c13f-6971-4c34-bc3a-5be3aebf847d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056494/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywne dostawy ryb w latach 2025-2026 do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie oraz Oddziału Zamiejscowego w Kikitach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00070815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSP.DKw.2232.3.2025.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie, Popowo-Parcele ul. Nadbużańska 41, 07-203 Somianka, woj. mazowieckie.Dostarczane produkty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w Polskich Normach i odpowiednich przepisach prawnych, w tym ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.), a także rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
Realizacja dostaw odbywać się będzie do magazynu zamawiającego sukcesywnie, w miarę bieżącego zapotrzebowania na podstawie informacji każdorazowo przekazywanej przez zamawiającego w formie telefonicznej lub mailowej do godz. 15:00 w dniu poprzedzającym dostawę. Realizacja dostaw
w godz. 8:00 – 15:00 transportem i na koszt wykonawcy. Z uwagi na specyfikę działalności zamawiającego występuje duże zróżnicowanie częstotliwości i wielkości dostaw.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe zapotrzebowanie przedstawia formularz asortymentowy - cenowy stanowiący załącznik nr 2.1. do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ. Ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowy mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje zrealizowanie zamówienia o wartości minimum 50 % maksymalnego wynagrodzenia określonego w umowie, odpowiadającego prawidłowo wyliczonej cenie oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15210000-3 - Filety rybne, wątróbki rybne i ikra
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
15250000-5 - Owoce morza
4.5.5.) Wartość części: 90715,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb do Oddziału Zamiejscowego w Kikitach, Kikity 33, 11-311 Kolno, woj. warmińsko-mazurskie.Dostarczane produkty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w Polskich Normach i odpowiednich przepisach prawnych, w tym ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2023 r.
poz. 1448 z późn. zm.), a także rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
Realizacja dostaw odbywać się będzie do magazynu zamawiającego sukcesywnie, w miarę bieżącego zapotrzebowania na podstawie informacji każdorazowo przekazywanej przez zamawiającego w formie telefonicznej lub mailowej do godz. 15:00 w dniu poprzedzającym dostawę. Realizacja dostaw
w godz. 8:00 – 15:00 transportem i na koszt wykonawcy. Z uwagi na specyfikę działalności zamawiającego występuje duże zróżnicowanie częstotliwości i wielkości dostaw.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe zapotrzebowanie przedstawia formularz asortymentowy - cenowy stanowiący załącznik nr 2.2. do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ. Ilości podane w
formularzu asortymentowo-cenowy mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje zrealizowanie zamówienia o wartości minimum 50 % maksymalnego wynagrodzenia określonego w umowie, odpowiadającego prawidłowo wyliczonej cenie oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15210000-3 - Filety rybne, wątróbki rybne i ikra
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
15250000-5 - Owoce morza
4.5.5.) Wartość części: 102606,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (VII-XII 2025 r.)
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.