eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › "Doposażenie pracowni do zajęć praktycznych z przedmiotów zawodowych w Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich" - Roboty budowlane.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103937 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Doposażenie pracowni do zajęć praktycznych z przedmiotów zawodowych w Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich” – Roboty budowlane.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 84

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 39 39 379

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/12115/summary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Doposażenie pracowni do zajęć praktycznych z przedmiotów zawodowych w Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich” – Roboty budowlane.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a049b10-a996-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001004/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Doposażenie pracowni do zajęć praktycznych z przedmiotów zawodowych w Technikum nr.1 w Zespole Szkół nr 1 Piekarach Śląskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projekt nr UDA-RPSL.12.02.01-24-02E3/19-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa XII „Infrastruktura edukacyjna”, Działanie 12.2 „Infrastruktura kształcenia zawodowego”, Poddziałanie 12.2.1 „Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044792/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271-8/IG/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1404809,68 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 697492,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres opracowania wchodzi 12 sal zajęć wraz z zapleczami oraz wszystkie instalacje poza wymienionymi pomieszczeniami (np. w korytarzach), które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania instalacji oraz integracji projektowanej części z instalacjami istniejącymi w budynku.

Realizowane pomieszczenia:
- 203 sala komputerowa,
- 204 sala komputerowa,
- piwnica sala elektryczna,
- 208 sala komputerowa,
- 209 sala komputerowa,
- 210 sala komputerowa,
- 211 sala komputerowa,
- 212 sala elektryczna,
- 23 sala,
- 103 sala komputerowa,
- 104 sala komputerowa,
- 6a sala komputerowa.

Uwaga: Teren inwestycji jest czynnym obiektem.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:

1) Branża elektryczna
- instalacja opraw oświetleniowych – 91 szt. opraw;
- instalacja elektryczna służąca do zasilania klimatyzacji – 8 kpl.;
- instalacja elektryczna służąca do zasilania projektorów i zestawów multimedialnych – 12 kpl.;
- rozdzielnice elektryczne z zabezpieczeniami w pomieszczeniach sal (zaplecze) – 11 kpl nowe
rozdzielnice + 6 kpl doposażenie;
- instalacja połączeń wyrównawczych (komplet dla w/w zakresu z uzupełnieniem uziomu);
- odtworzenie istniejących instalacji na zapleczach i w salach po wymianie rozdzielnic elektrycznych;
- inne, niezbędne instalacje konieczne do funkcjonowania realizowanych pomieszczeń.

2) Branża niskoprądowa (sieć LAN)
- instalacja gniazd multimedialnych (typu: HDMI, USB) służących do obsługi urządzeń
multimedialnych - 17 kpl okablowania wraz z gniazdami typu 2 x HDMI, 2 kpl okablowania wraz
z gniazdami typu 2 x USB;
- instalacja punktów elektryczno-logicznych (typu: PEL1, PEL2, PEL3, PEL4) – 159 kpl;
- instalacja sieci strukturalnej typu LAN kat. min. 5e;
- instalacja światłowodów spinającą wskazane szafy teletechniczne;
- koryta kablowe PCV szerokie – 351 mb;
- koryta stalowe (na korytarzach) – 240 mb;
- instalacja szaf teletechnicznych oraz paneli przyłączeniowych oraz innych wymaganych urządzeń
w szafach teletechnicznych – 1 szafa oznaczona projektowo CPD (zaprojektowana w całości),
2 szafy oznaczone projektowo LPD (zaprojektowane w całości), 3 szafy oznaczone projektowo
STKP (modernizowane), 9 szaf rack (doposażane);
- inne, niezbędne instalacje konieczne do funkcjonowania realizowanych pomieszczeń.

3) Branża sanitarna - klimatyzacja pomieszczeń
- montaż klimatyzacji w pomieszczeniach o numerach: 204, 208, 209, 210, 211, 103, 104, 6a
klimatyzatorami z jednostką wewnętrzną i zewnętrzną.

4) Branża budowlana
- remont nawierzchni posadzek poprzez ułożenie wykładzin PVC w pomieszczeniach o numerze:
203, sala elektryczna, 208, 210, 211, 212, 103, 104, 6a oraz pomalowanie ścian i sufitów we
wszystkich realizowanych pomieszczeniach;
- wymiana drzwi wewnętrznych płycinowych – sala nr 203, 204, 208, elektryczna, 210, 211, 212,
103, 104, 6a.
2.Rozwiązania równoważne. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowanie rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złożył ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 825874,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 970953,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 825874,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MED INVESTMENT Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452537836

7.3.3) Ulica: Łowiecka 1

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 825874,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.