eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › "Doposażenie pracowni do zajęć praktycznych z przedmiotów zawodowych w Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich" - Roboty budowlane.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054633 z dnia 2021-05-14

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Doposażenie pracowni do zajęć praktycznych z przedmiotów zawodowych w Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich” – Roboty budowlane.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Bytomska 84

1.4.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: +48 32 39 39 379

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054633

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00044792/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.4. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
W zakres opracowania wchodzi 12 sal zajęć wraz z zapleczami oraz wszystkie instalacje poza wymienionymi pomieszczeniami (np. w korytarzach), które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania instalacji oraz integracji projektowanej części z instalacjami istniejącymi w budynku.Realizowane pomieszczenia: - 203 sala komputerowa,- 204 sala komputerowa,- piwnica sala elektryczna,- 208 sala komputerowa,- 209 sala komputerowa,- 210 sala komputerowa,- 211 sala komputerowa,- 212 sala elektryczna,- 23 sala,- 103 sala komputerowa,- 104 sala komputerowa,- 6a sala komputerowa.Uwaga: Teren inwestycji jest czynnym obiektem. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:1) Branża elektryczna- instalacja opraw oświetleniowych – 91 szt. opraw;- instalacja elektryczna służąca do zasilania klimatyzacji – 8 kpl.; - instalacja elektryczna służąca do zasilania projektorów i zestawów multimedialnych – 12 kpl.;- rozdzielnice elektryczne z zabezpieczeniami w pomieszczeniach sal (zaplecze) – 11 kpl nowe rozdzielnice + 6 kpl doposażenie;- instalacja połączeń wyrównawczych (komplet dla w/w zakresu z uzupełnieniem uziomu);- odtworzenie istniejących instalacji na zapleczach i w salach po wymianie rozdzielnic elektrycznych;- inne, niezbędne instalacje konieczne do funkcjonowania realizowanych pomieszczeń.2) Branża niskoprądowa (sieć LAN)- instalacja gniazd multimedialnych (typu: HDMI, USB) służących do obsługi urządzeń multimedialnych - 17 kpl okablowania wraz z gniazdami typu 2 x HDMI, 2 kpl okablowania wraz z gniazdami typu 2 x USB;- instalacja punktów elektryczno-logicznych (typu: PEL1, PEL2, PEL3, PEL4) – 159 kpl;- instalacja sieci strukturalnej typu LAN kat. min. 5e;- instalacja światłowodów spinającą wskazane szafy teletechniczne;- koryta kablowe PCV szerokie – 351 mb;- koryta stalowe (na korytarzach) – 240 mb;- instalacja szaf teletechnicznych oraz paneli przyłączeniowych oraz innych wymaganych urządzeń w szafach teletechnicznych – 1 szafa oznaczona projektowo CPD (zaprojektowana w całości), 2 szafy oznaczone projektowo LPD (zaprojektowane w całości), 3 szafy oznaczone projektowo STKP (modernizowane), 9 szaf rack (doposażane);- inne, niezbędne instalacje konieczne do funkcjonowania realizowanych pomieszczeń.3) Branża sanitarna - klimatyzacja pomieszczeń- montaż klimatyzacji w pomieszczeniach o numerach: 204, 208, 209, 210, 211, 103, 104, 6a klimatyzatorami z jednostką wewnętrzną i zewnętrzną.4) Branża budowlana- remont nawierzchni posadzek poprzez ułożenie wykładzin PVC w pomieszczeniach o numerze: 203, sala elektryczna, 208, 210, 211, 212, 103, 104, 6a oraz pomalowanie ścian i sufitów we wszystkich realizowanych pomieszczeniach; - wymiana drzwi wewnętrznych płycinowych – sala nr 203, 204, 208, elektryczna, 210, 211, 212, 103, 104, 6a.2. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym:1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ,2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych,3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.

Po zmianie:
W zakres opracowania wchodzi 12 sal zajęć wraz z zapleczami oraz wszystkie instalacje poza wymienionymi pomieszczeniami (np. w korytarzach), które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania instalacji oraz integracji projektowanej części z instalacjami istniejącymi w budynku.Realizowane pomieszczenia: - 203 sala komputerowa,- 204 sala komputerowa,- piwnica sala elektryczna,- 208 sala komputerowa,- 209 sala komputerowa,- 210 sala komputerowa,- 211 sala komputerowa,- 212 sala elektryczna,- 23 sala,- 103 sala komputerowa,- 104 sala komputerowa,- 6a sala komputerowa.Uwaga: Teren inwestycji jest czynnym obiektem. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:1) Branża elektryczna- instalacja opraw oświetleniowych – 91 szt. opraw;- instalacja elektryczna służąca do zasilania klimatyzacji – 8 kpl.; - instalacja elektryczna służąca do zasilania projektorów i zestawów multimedialnych – 12 kpl.;- rozdzielnice elektryczne z zabezpieczeniami w pomieszczeniach sal (zaplecze) – 11 kpl nowe rozdzielnice + 6 kpl doposażenie;- instalacja połączeń wyrównawczych (komplet dla w/w zakresu z uzupełnieniem uziomu);- odtworzenie istniejących instalacji na zapleczach i w salach po wymianie rozdzielnic elektrycznych;- inne, niezbędne instalacje konieczne do funkcjonowania realizowanych pomieszczeń.2) Branża niskoprądowa (sieć LAN)- instalacja gniazd multimedialnych (typu: HDMI, USB) służących do obsługi urządzeń multimedialnych - 17 kpl okablowania wraz z gniazdami typu 2 x HDMI, 2 kpl okablowania wraz z gniazdami typu 2 x USB;- instalacja punktów elektryczno-logicznych (typu: PEL1, PEL2, PEL3, PEL4) – 159 kpl;- instalacja sieci strukturalnej typu LAN kat. min. 5e;- instalacja światłowodów spinającą wskazane szafy teletechniczne;- koryta kablowe PCV szerokie – 351 mb;- koryta stalowe (na korytarzach) – 240 mb;- instalacja szaf teletechnicznych oraz paneli przyłączeniowych oraz innych wymaganych urządzeń w szafach teletechnicznych – 1 szafa oznaczona projektowo CPD (zaprojektowana w całości), 2 szafy oznaczone projektowo LPD (zaprojektowane w całości), 3 szafy oznaczone projektowo STKP (modernizowane), 9 szaf rack (doposażane);- inne, niezbędne instalacje konieczne do funkcjonowania realizowanych pomieszczeń.3) Branża sanitarna - klimatyzacja pomieszczeń- montaż klimatyzacji w pomieszczeniach o numerach: 204, 208, 209, 210, 211, 103, 104, 6a klimatyzatorami z jednostką wewnętrzną i zewnętrzną.4) Branża budowlana- remont nawierzchni posadzek poprzez ułożenie wykładzin PVC w pomieszczeniach o numerze: 203, sala elektryczna, 208, 210, 211, 212, 103, 104, 6a oraz pomalowanie ścian i sufitów we wszystkich realizowanych pomieszczeniach; - wymiana drzwi wewnętrznych płycinowych – sala nr 203, 204, 208, elektryczna, 210, 211, 212, 103, 104, 6a.2.Rozwiązania równoważne. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowanie rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.Jeżeli Wykonawca nie złożył ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299).4. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 17.05.2021 r. o godzinie 11:30 W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Po zmianie:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299).4. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 19.05.2021 r. o godzinie 11:30 W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-05-17 11:30

Po zmianie:
2021-05-19 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-05-17 12:00

Po zmianie:
2021-05-19 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-06-15

Po zmianie:
2021-06-17

2021-05-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.