eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogówBudowa miêdzygminnej drogi rowerowej - zadanie nr 2, w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Og³oszenie z dnia 2022-03-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa miêdzygminnej drogi rowerowej – zadanie nr 2, w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska G³ogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265437

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glogow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa miêdzygminnej drogi rowerowej – zadanie nr 2, w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-08c94101-b01d-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00103893

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00027272/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.24 Budowa miêdzygminnej drogi rowerowej - zadanie nr 2 w ramach realizacji projektu pn. "Ochrona i udostêpnianie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry w wybranych gminach Legnicko-G³ogowskiego Obszaru

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

w ramach realizacji projektu partnerskiego pn. „Ochrona i udostêpnianie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry w wybranych gminach Legnicko-G³ogowskiego Obszaru Interwencji” ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020 (RPO WD 2014-2020), wspó³finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1)zg³oszenie do postêpowania wymaga
zalogowania wykonawcy do systemu
https://glogow-um.ezamawiajacy.pl , www.glogow.bip.info.pl. (przez Biuletyn Informacji Publicznej
zak³adka „Zamówienia publiczne”, Platforma zakupowa MarketPlanet); 2) wykonawca po wybraniu
opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta.
Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia
has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie
„zarejestruj siê”;3) rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym
zamawiaj±cy zaleca wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie
z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej; wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku
rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas
nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu; 4)po za³o¿eniu konta
wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu; komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie
elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej; za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz
informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „korespondencja”;5)wykonawca
mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za
po¶rednictwem platformy zakupowej przez opcjê „zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki
„korespondencja”. W celu zadania pytania zamawiaj±cemu, wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE;
powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane
Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym
kodem weryfikuj±cym z obrazka, klika klawisz POTWIERD¬. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie
wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wys³ane".6)Zamawiaj±cy informuje, i¿ w
przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa G³ogów tel.
+48 22 2572224 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail:
oneplace@marketplanet.pl;7)Zamawiaj±cy zgodnie z § 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), okre¶la
dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:- dokumenty w formacie „pdf" - zaleca siê
podpisywaæ formatem PAdES,- dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf",
wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany
za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.3.niezbêdne wymagania
sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej tj.:1)sta³y dostêp do sieci Internet
o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;2)komputer klasy PC lub MAC, o
nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)zainstalowana dowolna
przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;4)w³±czona obs³uga JavaScript;5)zainstalowany program Acrobat
Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.4.dopuszczalne formaty przesy³anych danych: pliki o
wielko¶ci do 100 MB w txt, zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): obowi±zkowe informacje zosta³y zawarte w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowi±zkowe informacje zosta³y zawarte w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP271.17.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach projektu planuje siê utworzenie szlaku rowerowego przebiegaj±cego przez tereny gmin bêd±cych Stronami umowy partnerskiej. £±czna d³ugo¶ci szlaku zaplanowanego do zaprojektowania i wybudowania wyniesie ok. 25,26 km, w tym na terenie poszczególnych gmin uczestnicz±cych w projekcie:
1) Gmina Miejska G³ogów – ok. 1,9 km*
2) Gmina G³ogów – ok. 5,06 km
3) Gmina Kotla - ok. 18,30 km

w tym budowa miêdzygminnej drogi/¶cie¿ki rowerowej na terenie gmin G³ogów i Kotla.
D³ugo¶ci planowanych do budowy odcinków drogi/¶cie¿ki rowerowej na terenie ww. gmin:
1) Gmina G³ogów – ok. 2,90 km
2) Gmina Kotla – ok. 14,65 km
Parametry techniczne ¶cie¿ki rowerowej, dane dotycz±ce konstrukcji, oznakowania (znaki drogowe/bezpieczeñstwa ruchu drogowego) opisane szczegó³owo zosta³y w dokumentach zamówienia, tj. Programie funkcjonalno-u¿ytkowym i Aneksie do programu funkcjonalno – u¿ytkowego. Aneks do programu funkcjonalno-u¿ytkowego zosta³ opracowany z uwagi na konieczno¶æ zmiany odcinka trasy/przebiegu ¶cie¿ki/drogi rowerowej pomiêdzy m. Grodziec Ma³ym a m. Ceber oraz wytyczenia szlaku rowerowego na terenie Gminy Miejskiej G³ogów. Ca³± trasê/przebieg ¶cie¿ki/drogi rowerowej do wykonania obrazuje za³±cznik nr 10 do niniejszej SWZ oraz wykaz dzia³ek zamiennych (dotyczy tylko odcinka zmienionej trasy Grodziec Ma³y - Ceber); zmiana trasy nie oznacza budowania obu tras z m. Grodziec Ma³y do m. Ceber – trasa na tym odcinku powinna byæ wykonana wg Aneksu do PFU – za³±cznik nr 11 do niniejszej SWZ.

Zgodnie z za³±czonymi dokumentami zakres prac/robót obejmuje: wytyczenie szlaku rowerowego, budowê ¶cie¿ki i drogi rowerowej oraz wykonanie pozosta³ych robót i prac okre¶lonych w dokumentach zamówienia i SWZ (nale¿y uwzglêdniæ wy³±czenia z zakresu projektowania i robót okre¶lone w dalszej czê¶ci SWZ).

Zakres robót obejmuje równie¿ zakup, dostawê i trwa³y monta¿ ³awek zgodnie z opracowanymi Programem funkcjonalno-u¿ytkowym i aneksem do niego, usuwania wszelkich kolizji, nasadzeñ zastêpczych, o¶wietlenia przejazdów, spe³nienia wszelkich warunków stawianym przez Zarz±dców dróg i terenów.

Trasa przebiegaæ bêdzie czê¶ciowo po ¶ladzie nieistniej±cej ju¿ linii kolejowej, po dawnym nasypie kolejowym. Na planowanej trasie drogi rowerowej mog± wystêpowaæ/wystêpuj± istniej±ce szyny i podk³ady do rozbiórki, koliduj±ca zieleñ do wycinki, istniej±cy obiekt mostowy nad ciekiem wodnym „Krzycki Rów”, pozosta³o¶ci po wiaduktach, nasypy, gruz, ¶mieci itp.

Przedmiot zamówienia nale¿y zaprojektowaæ w oparciu o obowi±zuj±ce przepisy, normy, parametry oraz wytyczne Instytutu Rozwoju Terytorialnego., o których mowa w dokumentach zamówienia.

W przypadku konieczno¶ci wyj¶cia poza pas drogowy nale¿y uzyskaæ decyzjê o Zezwoleniu na Realizacjê Inwestycji Drogowej.

Obiekt nale¿y zaprojektowaæ i wykonaæ w taki sposób, aby uzyskaæ za³o¿one parametry techniczno-u¿ytkowe okre¶lone w SWZ i dokumentach zamówienia w szczególno¶ci w programie funkcjonalno-u¿ytkowym oraz aneksie do programu funkcjonalno-u¿ytkowego. Pozosta³e szczegó³y opisu przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentach zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-17

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty i zamontowane urz±dzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
a) posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 500.000,00 z³:
co potwierdz± poprzez z³o¿enie aktualnej informacji banku,
b) posiadaj± ubezpieczenie od OC z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na kwotê co najmniej 2.000.000,00 z³otych

2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.
a) posiadaj± do¶wiadczenie umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia tzn.:
- w okresie ostatnich o¶miu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie co najmniej
jedno zadanie w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu ulicy/jezdni lub drogi lub ¶cie¿ki rowerowej lub ci±gu pieszo-rowerowego lub placu o nawierzchni bitumicznej wraz z odwodnieniem i o¶wietleniem o powierzchni co najmniej 5.000,00 m2 (piêæ tysiêcy m2) lub o warto¶ci min. 2.000.000,00 z³.

oraz

- w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej jedno opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowê lub ZRID dotycz±cej budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu dróg/jezdni/ulic lub chodników lub parkingów lub ci±gów pieszo-rowerowych lub ¶cie¿ek rowerowych wraz z o¶wietleniem.

co potwierdz± w wykazie wykonanych robót i us³ug oraz referencjami;

b) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

W zakresie osób wchodz±cych w sk³ad Zespo³u projektowego Wykonawca winien dysponowaæ nastêpuj±cymi osobami:

- projektant, bêd±cy jednocze¶nie koordynatorem zespo³u wykonuj±cego dokumentacjê projektow±, z uprawnieniami do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia z min. 3 letni± praktyk± zawodow±

- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej mostowej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia z min. 3 letni± praktyk± zawodow±

- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia z min. 3 letni± praktyk± zawodow±

- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia z min. 3 letni± praktyk± zawodow±

- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych z min. 3 letni± praktyk± zawodow±

Wykonawca winien tak¿e dysponowaæ osobami sprawdzaj±cymi poszczególne bran¿e.

Uprawnienia kierownik budowy i kierownicy robót:

- Kierownik budowy (1 osoba) posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów umo¿liwiaj±ce wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy bêd±cej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu budow± w zakresie robót drogowych

- Kierownik robót (1 osoba) posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów umo¿liwiaj±ce wykonywanie funkcji kierownika dla budowy bêd±cej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu budow± w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych

- Kierownik robót (1 osoba) posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych wentylacyjnych, gazowych i wodoci±gowych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów umo¿liwiaj±ce wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy bêd±cej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej
3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu budow± w zakresie robót sanitarnych

- Kierownik robót (1 osoba) posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi specjalno¶ci in¿ynieryjnej mostowej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów umo¿liwiaj±ce wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy bêd±cej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu budow± w zakresie robót mostowych

- Kierownik robót (1 osoba) posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, b±d¼ te¿ odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów umo¿liwiaj±ce wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy bêd±cej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu budow± w zakresie robót elektrycznych

- Kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych, b±d¼ te¿ odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów umo¿liwiaj±ce wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy bêd±cej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu budow± w zakresie robót teletechnicznych

- osob± posiadaj±c± za¶wiadczenie w sprawie zezwoleñ na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych (przedmiotowe zamówienie znajduje siê w strefie objêtej ochron± konserwatorsk±) lub bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury, przez co najmniej 18 miesiêcy

co potwierdz± w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy ¿±da
nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych :
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) o¶wiadczenia o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej ( wg za³±cznika Nr 3 ).
Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach
lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i
b).
c) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówieñ
publicznych

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu
potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
sytuacji finansowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych :
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 8 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty ( wg za³±cznika Nr 4 ),
b) wykazu wykonanych us³ug, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat
przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub
s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane,
a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal
wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu (wzór stanowi za³±cznik Nr 4 do SWZ ),
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg za³±cznika Nr 5 ),
d) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków
finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
e) dokument potwierdzaj±cy ,¿e wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z
przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu
3) Pe³nomocnictwo
4) Zobowi±zanie podmiotu
5) Wadium -
6) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa
7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± do oferty o¶wiadczenie
8) klauzula informacyjna RODO Urz±d Marsza³kowski

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

50.000,00 z³

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e:1) wspólnie
spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu,2) w stosunku do ¿adnego z nich nie zachodzi
jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109
ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,3) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub
nienale¿yte
wykonanie zobowi±zania,4) musz± ustanowiæ pe³nomocnika wykonawców wystêpuj±cych
wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pe³nomocnictwo
musi mieæ formê pisemn± lub kopiê potwierdzona przez notariusza,5) przed zawarciem umowy
o niniejsze zamówienie publiczne, je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy wezwie do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych
wykonawców.6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia maj± obowi±zek
do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ, które roboty budowlane wykonaj±
poszczególni wykonawcy.7) Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

warunki zmian okre¶lone zosta³y w dokumentach zamówienia SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-14 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-13

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1.Wykonanie ca³ego przedmiotu zamówienia – w terminie 15 miesiêcy licz±c od dnia zawarcia umowy lecz nie pó¼niej ni¿
do dnia 17.08.2023 r. wraz uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na u¿ytkowanie/ skutecznego zg³oszenia zakoñczenia
robót z zastrze¿eniem, ¿e wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem prawomocnych
decyzji administracyjnych umo¿liwiaj±cych realizacjê przedmiotu zamówienia (pozwolenie na budowê) – do dnia
14.10.2022r.
2. W br. roku bud¿etowym Zamawiaj±cy posiada na realizacjê zadania zabezpieczenie finansowe w kwocie 560.108,00 z³.
Pozosta³e p³atno¶ci za zrealizowany przedmiot zamówienia nast±pi± w ramach zabezpieczonych ¶rodków dla tego zadania
w WPF na 2023r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.