Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103662 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Aktualizacja systemu informatycznego SOZAT wraz z serwisem aplikacji usprawniających proces zarządzania informacjami środowiskowymi, opłatami środowiskowymi i obsługą rachunków redystrybucyjnych.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie-Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977895931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 7
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-057
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.pawlowska@lubuskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Aktualizacja systemu informatycznego SOZAT wraz z serwisem aplikacji usprawniających proces zarządzania informacjami środowiskowymi, opłatami środowiskowymi i obsługą rachunków redystrybucyjnych.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3517846c-dd5e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000335/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Aktualizacja systemu informatycznego SOZAT wraz z serwisem aplikacji usprawniających proces zarządzania informacjami środowiskowymi, opłatami środowiskowymi i obsługą rachunków redystrybucyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Spółka Atmoterm S.A. w Opolu jest jedynym wytwórcą, dystrybutorem i dysponentem praw autorskich oprogramowania opłatowo – informatycznego służącego do zarządzania opłatami za korzystanie ze środowiska, a przedmiot zamówienia obejmuje ingerencję w kod źródłowy tego oprogramowania, to usługa może być świadczona tylko przez tego Wykonawcę również z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych. Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku- Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.III.2721.2.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 468049,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja systemu informatycznego SOZAT wraz z serwisem aplikacji usprawniających proces zarządzania informacjami środowiskowymi, opłatami środowiskowymi i obsługą rachunków redystrybucyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487372,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487372,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487372,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATMOTERM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540339496
7.3.3) Ulica: Łangowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-031
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487372,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-012021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- DOSTAWA MEBLI LABORATORYJNYCH NA POTRZEBY WYPOSAŻENIA CENTRUM NAUK PRZEDKLINICZNYCH
- Dostawa sprzętu AGD na potrzeby wyposażenia Centrum Nauk Przedklinicznych
- Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 283 w m. Kożuchów przy ul. Zielonogórskiej i Okrzei w km 25+874÷ 25+960 - strona lewa oraz km 25+904 ÷ 26+000 - strona prawa
- DOSTAWA PROJEKTORÓW I EKRANÓW PROJEKCYJNYCH NA POTRZEBY CENTRUM NAUK PRZEDKLINICZNYCH.
- Budowa hali tunelowej do przechowywania materiałów sypkich dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze
- Roboty przygotowawcze pod budowę hali dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa serwera związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
- Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego ( ZSI) przeznaczonego do obsługi zasobu gminnego, wspólnot mieszkaniowych oraz księgi głównej ChZGKiM.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.