Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA MEBLI LABORATORYJNYCH NA POTRZEBY WYPOSAŻENIA CENTRUM NAUK PRZEDKLINICZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Zielonogórski
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977924147
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Licealna 9
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-417
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uz.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uz.zgora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MEBLI LABORATORYJNYCH NA POTRZEBY WYPOSAŻENIA CENTRUM NAUK PRZEDKLINICZNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cbf1625-ec02-4ffe-8847-e6b27fe883c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00434233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00664760/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Dostawa mebli laboratoryjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Modernizacja i doposażenie bazy dydaktycznej pod potrzeby centrum nauk przedklinicznych Uniwersytetu Zielonogórskiego”, Umowa nr KPOD.07.05-IP.10-0005/25/KPO/2157/2025/222, współfinansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” w ramach inwestycji D2.1.1 .
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cbf1625-ec02-4ffe-8847-e6b27fe883c53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cbf1625-ec02-4ffe-8847-e6b27fe883c5
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne przekazuje się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych przez Zamawiającego w niniejszym punkcie, odpowiednio dla danych czynności. (art. 67) (RE 3.1)
1. Informacje ogólne:
1) komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl, z zastrzeżeniem pkt. 5) poniżej;
2) korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne;
3) adres strony internetowej przedmiotowego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) znajduje się na pierwszej stronie niniejszej SWZ; Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „przeglądaj postępowania/ konkursy”);
4) Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: znajduje się na pierwszej stronie niniejszej SWZ;
5) po wyborze oferty najkorzystniejszej, komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą prowadzona będzie za pomocą poczty elektronicznej; pocztę do Zamawiającego należy wysyłać na następujący email: bzp@uz.zgora.pl; poczta do wykonawców wysyłana będzie z imiennych służbowych adresów pracowników Biura Zamówień Publicznych „(nazwisko)@bzp.uz.zgora.pl”. Osobą uprawnioną do kontaktowania się
z Wykonawcami jest: mgr Monika Wesołowska, tel. 683282600, a w przypadku jej nieobecności inny pracownik Biura Zamówień Publicznych;
Pocztę do Wykonawcy, Zamawiający będzie wysyłał na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymywania jego funkcjonalności przez cały czas trwania postępowania; Przyjmuje się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazanej w formularzu ofertowym zostały doręczone skutecznie, a Wykonawca zapoznał się z ich treścią.
6) Wykonawca zamierzający wziąć udział w przedmiotowym postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać/zarejestrować swoje konto (konto podmiotu „Wykonawca”) na Platformie e-Zamówienia;
7) Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów, zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu są opisane
w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl, w instrukcjach zamieszczonych na Platformie
e-zamówienia, a w szczególności w zakładce „Centrum Pomocy”; Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty winien zapoznać się ze wszystkimi aktualnymi wytycznymi technicznymi i organizacyjnymi Platformy e-Zamówienia; Przystąpienie do postępowania jest równoznaczne z akceptacją warunków korzystania z Platformy
e-Zamówienia; W przypadku problemów technicznych i awarii związanych
z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia, użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl, w zakładce „Zgłoś problem”;
8) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania;
9) maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB;
10) strona internetowa przedmiotowego postępowania (wskazana na pierwszej stronie niniejszej SWZ) jest jednocześnie stroną, na której udostępniane będą Dokumenty zamówienia, w tym również zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne Dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem.
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stornie internetowej prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W postępowaniu obowiązują przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i innych obowiązujących Zamawiającego przepisów prawnych.
2. Udział Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dobrowolny, a przystępując do tego postępowania Wykonawca akceptuje wszystkie obowiązki i konsekwencje wynikające z obowiązujących przepisów prawnych.
3. Wszystkie dane osobowe przekazywane Zamawiającemu w trakcie przedmiotowej procedury Wykonawca zobowiązany jest uzyskiwać zgodnie z przepisami RODO.
4. Wykonawca, w zakresie danych osobowych przekazywanych Zamawiającemu w trakcie przedmiotowej procedury, zobowiązany jest wykonać wszystkie obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13/ w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskuje w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu, w tym w szczególności w zakresie wszystkich obowiązków informacyjnych i uzyskania zgód. Obowiązek ten dotyczy wszystkich dokumentów i wszystkich osób (Wykonawcy, pracowników Wykonawcy, pracowników i członków uczestników konsorcjów, podmiotów trzecich, itp.), w całym okresie trwania procedury.
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu:
1) administratorem danych osobowych jest Zamawiający - Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9; REGON 977924147; tel. 68-328-2000, fax: 68-327-0735; www.uz.zgora.pl;
2) inspektorem danych osobowych u Zamawiającego jest Pan Jerzy Rybicki; IOD@adm.uz.zgora.pl tel. 603474724;
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stornie internetowej prowadzonego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RA-ZP.2610.46.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli laboratoryjnych na potrzeby wyposażenia Centrum Nauk Przedklinicznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-02-16 do 2026-03-06
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium CENA
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy zobowiązani są złożyć:
1) „Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5do SWZ (art. 125).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. (art. 58 ust. 1)1. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
2. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z
postępowania.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. (art. 58 ust. 2)
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację umowy i
wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli zamawiający żąda takiego zabezpieczenia). (art. 445)
5. Spółkę cywilną należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia warunków udziału w postępowaniu. (art. 117)
7. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w
art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty
budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. (art. 117)
8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. (art. 117)
9. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7 i 8 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy. (art. 117)
II. Każdy z Wykonawców w wspólnie ubiegających się o zamówienia składa odrębnie:
„Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – aktualne na dzień
składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do Umowy możliwe jest tylko w granicach określonych art. 455 obowiązującej ustawy
Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający, działając na podstawie art. 455 ust.1 pkt 1 Ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmian w Umowie.
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-06 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cbf1625-ec02-4ffe-8847-e6b27fe883c5
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-06 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-04
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Jeśli w ofercie Wykonawcy będą znajdowały się dokumenty zawierające wartości przedstawione w walutach obcych podczas oceny takich ofert Zamawiający będzie przeliczał waluty obce na złote (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia (...)2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (...)
3. Złożona oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz OFERTA –załącznik nr 2 do SWZ;
2) wypełniony Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ;
3) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 1 i pkt 3 ppkt 1 SWZ – załącznik nr 5 do SWZ;
4) dokument, o którym mowa w pkt. XII. pkt. 19 SWZ; odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; powyższe dotyczy również osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.
5) wymagane przez Zamawiającego w Rozdziale XII pkt 2 SWZ Przedmiotowe Środki dowodowe: jeśli dotyczy.
6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SWZ - jeśli dotyczy;
7) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SWZ jeśli dotyczy;
8) wymagane oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki do SWZ - jeśli dotyczy;
9) dokumenty potwierdzające równoważność - jeśli dotyczy;
10) jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą/żądanych przez Zamawiającego, należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie;
11) jeśli Wykonawca zastrzegł w ofercie, że jakieś informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty musi dołączyć wypełniony formularz Wykazanie zasadności zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa, załącznik do SWZ, i musi dołączyć załączniki konieczne dla wykazania zasadności zastrzeżenia.
4. Poza przypadkami wskazanymi wyżej, Zamawiający wykluczy Wykonawcę na mocy art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
5. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.:
„Modernizacja i doposażenie bazy dydaktycznej pod potrzeby centrum nauk przedklinicznych Uniwersytetu
Zielonogórskiego”, Umowa nr KPOD.07.05-IP.10-0005/25/KPO/2157/2025/222, współfinansowanego ze środków
Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu
ochrony zdrowia” w ramach inwestycji D2.1.1 – Inwestycje związane z modernizacją i doposażeniem obiektów
dydaktycznych w związku ze zwiększeniem limitów przyjęć na studia medyczne.
Celem zamówienia jest realizacja działań przyczyniających się do osiągnięcia wskaźnika D31G.
6. Termin wykonania: między 16.02.2026 r. a 06.03.2026 r.
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie kursu z zakresu badań, analizy i kontroli elementów środowiskowych ( woda, gleba, powietrze) - powiat strzelecko-drezdenecki
- Przeprowadzenie warsztatów wyrównujących deficyty i przeciwdziałające wypadaniu uczniów z systemu szkolnego - powiat strzelecko-drezdenecki
- Przeprowadzenie warsztatów interdyscyplinarnych z wykorzystania systemów IT dla transportu i spedycji ( powiat międzyrzecki)
- Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Przeprowadzenie kursu spawania metodą TIG ( powiat świebodziński)
- Organizacja i obsługa logistyczna szkolenia dla Energetyków Gminnych organizowanego w ramach Projektu Doradztwa Energetycznego finansowanego w ramach Programu FEnIKS na lata 2021-2027.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli laboratoryjnych do Instytutu Nauk Biologicznych
- "Dostawa mebli laboratoryjnych oraz magazynowych - 3 części"
- DOSTAWA MEBLI LABORATORYJNYCH NA POTRZEBY WYPOSAŻENIA CENTRUM NAUK PRZEDKLINICZNYCH
- Dostawa wyposażenia laboratoryjnego wraz z niezbędnym montażem
- Dostawa mebli laboratoryjnych dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu chemicznego w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach wraz z montażem (postępowanie powtórzone)
więcej: Meble laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.