Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: amazur@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b1fd842-fc7d-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288700
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Ze względu na przypadające w powyższych jednostkach terminy wykonania kolejnych rocznych przeglądów instalacji elektrycznej nie jest możliwe oczekiwanie na przeprowadzenie kolejnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w terminach wskazanych w ustawie pzp. Jednostki z bardziej odległymi terminami wykonywania przeglądów zostaną ujęte w ponownie prowadzonym postępowaniu w trybie art. 275 pkt 1 ustawy pzp. Mając na uwadze powyższe zasadnym jest udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki, gdyż tylko w taki sposób jesteśmy w stanie zapewnić ciągłą kontrole stanu bezpieczeństwa instalacji elektrycznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.78.2024.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5609,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola” na rzecz następujących Jednostek:
1. Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy ul. ks. J. Skoczyńskiego 5, 37-450 Stalowa Wola, NIP 8651520354, REGON 830220615, telefon 15 842-55-92;
2. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Szarych Szeregów, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola; NIP 8651450926, REGON 001321670, telefon 15 842-49-22;
3. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, NIP 8651005770, REGON 830217582;
4. Przedszkole nr 5 im. Juliana Tuwima, ul. Mieszka I-go 5, 37-450 Stalowa Wola, NIP 8651776579, REGON 830220710 telefon 15 844-03-25;
5. Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865-239-87-25;
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Piotr Swara - Pysznica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012110943
7.3.4) Miejscowość: Pysznica
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa specjalnego samochodu do przewozu osób dla KP PSP w Stalowej Woli
- Świadczenie usług cateringowych i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J. Gawła w Stalowej Woli
- Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw dla Miasta Stalowej Woli - pojazdy Quad
- Dostawa kart płatniczych w formie kart elektronicznych i ich sukcesywne doładowywanie z przeznaczeniem na posiłki profilaktyczne dla pracowników MZK Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- 2025. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby ogrzewania budynku Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli
- Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przyłączenie złącza SN do zakładu produkcyjnego wraz z wybudowaniem stacji transformatorowej SN/NN
- 142/TP/ZP/U/2025 Usługa wykonania pomiarów energetycznych w obiektach USK nr 2 w Łodzi
- Zagospodarowanie terenu wraz z wykonaniem placu zabaw przy budynku żłobka w Aleksandrowie dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
- Budowa i rozbudowa instalacji fotowoltaicznych o mocy do50kW wraz z magazynami energii oraz jednym punktem ładowania pojazdów elektrycznych na terenie Gminy NowaSłupia w systemie zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa farmy fotowoltaicznej na terenie zrekultywowanego składowiska odpadów w Sosnowcu przy ul. Grenadierów 21".
- Wykonanie dokumentacji projektowej: dot. instalacji i systemów oraz nadzoru autorskiego dla zadania: "adaptacja Budynku A5 na Medyczny w dwóch wariantach: a)przychodnia, b)oddział szpitalny"
więcej: Usługi elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





