eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osowiec-TwierdzaSukcesywna dostawa paliw do pojazdów i urządzeń Biebrzańskiego Parku Narodowego



Ogłoszenie z dnia 2023-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów i urządzeń Biebrzańskiego Parku Narodowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIEBRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200667985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 8

1.5.2.) Miejscowość: Osowiec-Twierdza

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biebrza.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biebrza.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów i urządzeń Biebrzańskiego Parku Narodowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bbb722b-7f96-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071693/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup paliwa do pojazdów i urządzeń mechanicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504602

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243495,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw, polegająca na tankowaniu paliwa: benzyny bezołowiowej Pb-95, oleju napędowego ON, gazu LPG do pojazdów spalinowych i urządzeń
Zamawiającego.
2. Zamówienie obejmuje asortyment w następującej ilości:
Benzyna bezołowiowa Pb - 8 000 L,
Olej Napędowy ON - 18 000 L,
Gaz LPG - 4 000 L
3. Podane ilości są szacunkowe, mogą one ulec zmniejszeniu w każdej pozycji asortymentowej do 60% wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.
4. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie ze stacji Wykonawcy, stosownie do jego potrzeb.
5. Dla pierwszej części zamówienia stacja paliw ma być w promieniu nie większym niż 15 km od siedziby Zamawiającego, liczone najkrótszą drogą publiczną.
6. Rozliczanie tankowania ww. paliw odbywać się będzie bezgotówkowo i każdorazowo dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej na stacji paliw oraz w karcie paliwowej Zamawiającego wystawionej na numer rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko użytkownika lub w sposób równoważny np.: (karty paliwowe). Rozliczenie transakcji odbywać się będzie na podstawie faktur VAT wystawianych co najmniej dwa razy w miesiącu z dołączoną asygnatą paliwową, termin płatności nie krótszy niż 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury.
Wykonawca zapewni pełny monitoring transakcji: data, miejsce, ilość, cena jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego oraz nazwiska kierowcy.
7. Zamawiający będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb, dokonywać zakupów przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ), zgodnego z normą PN-EN 590+A1:2017 i PN-EN 228+A1:2017 oraz w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) – (Dz.U. z 2021 r. poz. 1293) zgodnie z normą PN-EN 589:2019-04.
8. Benzyna bezołowiowa - Pb-95 i olej napędowy - ON musi spełniać wymagania określone w wymienionych normach i aktualnym Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), przy czym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności, rozporządzenie ma wartość nadrzędną.
9. Gaz płynny LPG musi spełniać wymagania jakościowe określone w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu dostawy (obecnie Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) – (Dz.U. z 2021 r. poz. 1293)) i będzie charakteryzować się parametrami jakościowymi zgodnymi z wymaganiami najnowszych edycji odpowiednich norm jakościowych (obecnie PN-EN 589:2019-04).
10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu w całym okresie realizacji zamówienia dostęp do swoich stacji paliw. Wykonawca zapewni możliwość tankowania pojazdów i urzadzeń Zamawiającego na każdej ze swoich stacji. Wykonawca dołączy do umowy wykaz swoich stacji paliw na terenie Polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09122000-0 - Propan i butan

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 181900,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw, polegająca na tankowaniu paliwa: benzyny bezołowiowej Pb-95, oleju napędowego ON do pojazdów spalinowych i urządzeń Zamawiającego.
2. Zamówienie obejmuje asortyment w następującej ilości:
Benzyna bezołowiowa Pb - 2 000 L,
Olej Napędowy ON - 2 500 L.
3. Podane ilości są szacunkowe, mogą one ulec zmniejszeniu w każdej pozycji asortymentowej do 60% wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.
4. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie ze stacji Wykonawcy, stosownie do jego potrzeb.
5. Dla drugiej części zamówienia stacja paliw ma być w promieniu nie większym niż 20 km od miejscowości Tama k/Rajgrodu, liczone najkrótszą drogą publiczną od budynku biura Nadleśnictwa Rajgród w Tamie.
6. Rozliczanie tankowania ww. paliw odbywać się będzie bezgotówkowo i każdorazowo dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej na stacji paliw oraz w karcie paliwowej Zamawiającego wystawionej na numer rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko użytkownika lub w sposób równoważny np.: (karty paliwowe). Rozliczenie transakcji odbywać się będzie na podstawie faktur VAT wystawianych co najmniej dwa razy w miesiącu z dołączoną asygnatą paliwową, termin płatności nie krótszy niż 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury. Wykonawca zapewni pełny monitoring transakcji: data, miejsce, ilość, cena jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego oraz nazwiska kierowcy.
7. Zamawiający będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb, dokonywać zakupów przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ), zgodnego z normą PN-EN 590+A1:2017 i PN-EN 228+A1:2017 oraz w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) – (Dz.U. z 2021 r. poz. 1293) zgodnie z normą PN-EN 589:2019-04.
8. Benzyna bezołowiowa - Pb-95 i olej napędowy - ON musi spełniać wymagania określone w wymienionych normach i aktualnym Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), przy czym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności, rozporządzenie ma wartość nadrzędną.
9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu w całym okresie realizacji zamówienia dostęp do swoich stacji paliw. Wykonawca zapewni możliwość tankowania pojazdów i urzadzeń Zamawiającego na każdej ze swoich stacji. Wykonawca dołączy do umowy wykaz swoich stacji paliw na terenie Polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 29085,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw, polegająca na tankowaniu paliwa: benzyny bezołowiowej Pb-95, oleju napędowego ON do pojazdów spalinowych i urządzeń Zamawiającego.
2. Zamówienie obejmuje asortyment w następującej ilości:
Benzyna bezołowiowa Pb - 2 000 L,
Olej Napędowy ON - 3 000 L.
3. Podane ilości są szacunkowe, mogą one ulec zmniejszeniu w każdej pozycji asortymentowej do 60% wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.
4. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie ze stacji Wykonawcy, stosownie do jego potrzeb.
5. Dla trzeciej części zamówienia stacja paliw ma być w promieniu nie większym niż 20 km od leśniczówki- Kuderewszczyzna 19, gm. Dąbrowa Białostocka, liczone najkrótszą drogą publiczną.
6. Rozliczanie tankowania ww. paliw odbywać się będzie bezgotówkowo i każdorazowo dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej na stacji paliw oraz w karcie paliwowej Zamawiającego wystawionej na numer rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko użytkownika lub w sposób równoważny np.: (karty paliwowe). Rozliczenie transakcji odbywać się będzie na podstawie faktur VAT wystawianych co najmniej dwa razy w miesiącu z dołączoną asygnatą paliwową, termin płatności nie krótszy niż 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury. Wykonawca zapewni pełny monitoring transakcji: data, miejsce, ilość, cena jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego oraz nazwiska kierowcy.
7. Zamawiający będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb, dokonywać zakupów przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ), zgodnego z normą PN-EN 590+A1:2017 i PN-EN 228+A1:2017 oraz w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) – (Dz.U. z 2021 r. poz. 1293) zgodnie z normą PN-EN 589:2019-04.
8. Benzyna bezołowiowa - Pb-95 i olej napędowy - ON musi spełniać wymagania określone w wymienionych normach i aktualnym Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), przy czym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności, rozporządzenie ma wartość nadrzędną.
9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu w całym okresie realizacji zamówienia dostęp do swoich stacji paliw. Wykonawca zapewni możliwość tankowania pojazdów i urzadzeń Zamawiającego na każdej ze swoich stacji. Wykonawca dołączy do umowy wykaz swoich stacji paliw na terenie Polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 32510,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198698,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198698,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198698,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "BIEBRZA" Robert Charkiewicz wspólnik spółki cywilnej

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "BIEBRZA" Mariusz Charkiewicz wspólnik spólki cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5423447768

7.3.3) Ulica: ul. Kardynala Stefana Wyszyńskiego 2/1, lok. 216

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-888

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198698,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.