eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koźmin WielkopolskiZakup akcesoriów komputerowych w ramach realizacji projektu grantowego Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - "Granty PPGR"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup akcesoriów komputerowych w ramach realizacji projektu grantowego Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - "Granty PPGR"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koźmin Wielkopolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 11

1.5.2.) Miejscowość: Koźmin Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-720

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627216088

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wozny@kozminwlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminwlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29aa15c0-95f2-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup akcesoriów komputerowych w ramach realizacji projektu grantowego Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - "Granty PPGR"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29aa15c0-95f2-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030651/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup akcesoriów komputerowych w ramach realizacji projektu grantowego Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - "Granty PPGR"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037596

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK 271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laptopów, komputerów stacjonarnych i tabletów w ramach realizacji projektu grantowego Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - "Granty PPGR"
2. Zakres zamówienia:
a) słuchawki nauszne – ilość 115 sztuk,
- komunikacja: bezprzewodowa;
- konstrukcja regulowana, pozwalająca obrócić, złożyć lub odłączyć mikrofon podczas słuchania muzyki oraz dopasować słuchawki do rozmiaru głowy użytkownika;
- wbudowana regulacja głośności i możliwość wyciszania mikrofonu;
- zasięg min. 10m;
- czas pracy min. 5h;
- kolor: biały / czarny / grafitowy / granatowy/szary;
- kabel USB do ładowania;
- gwarancja: min. 12 miesięcy.
b) torba na laptopa w formie plecaka – ilość 111 sztuk,
- materiał poliester;
- kompatybilność (możliwość zapakowania do torby): notebooki do 15,6”;
- kolor: czarny / grafitowy / granatowy/szary;
- pojemność torby pozwalająca zapakować niezbędne akcesoria takie, jak klawiatura, myszka, słuchawki oraz inne;
- jedna komora podzielona na min. 2 kieszenie i przegródki oraz min. dwie mniejsze zewnętrzne;
- kieszenie zapinane na suwak;
- pas na rzepy do zabezpieczenia unieruchomienia laptopa,
- gwarancja: min. 12 miesięcy.
c) dysk zewnętrzny SSD – ilość 115 sztuk,
- typ dysku zewnętrzny;
- pojemność dysku minimum 500 GB;
- prędkość zapisu / odczytu minimum 1000 MB/s / 1000MB/s;
- interfejs Minimum USB 3.1 Typu C;
- dołączony przewód USB-C > USB-A;
- odporność na wibracje i upadki;
- gwarancja: min. 12 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41610,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76643,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41610,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prime Computers Dariusz Leszczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930872119

7.3.3) Ulica: Kraszewskiego 15 A

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-229

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41610,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.