Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00638254/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami
w budynku Urzędu Gminy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RACŁAWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 32-222
1.5.2.) Miejscowość: Racławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-222
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413067230
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@raclawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.raclawice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/raclawice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebamiw budynku Urzędu Gminy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9808abb-bfd9-48be-9e75-9f4cd728ef24
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00112976/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.271/042.24.20
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku Urzędu Gminy
w Racławicach. Przedmiotowy budynek położony jest na działce o numerze ewidencyjnym 380/1. Budynek dwukondygnacyjny.
2. Zamówienie obejmuje:
• Wymianę drzwi zewnętrznych i wewnętrznych w wiatrołapie,
• Remont ciągów komunikacyjnych,
• Remont łazienki,
• Układanie ścieżek dotykowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót oraz STWIOR, które stanowią Załączniki nr 8, 9 i 9a.
3. Wykonawca będzie obowiązany także do:
• wykonywania robót będących przedmiotem umowy tak, aby nie zakłócały funkcjonowania Urzędu i w sposób nieuciążliwy dla użytkowników obiektu w związku z prowadzeniem prac na czynnym obiekcie,
• prace rozbiórkowe należy wykonywać po godzinach pracy Urzędu oraz w dni wolne od pracy Urzędu,
• wykonywanie robót tak, aby w najszerszym zakresie prowadzone były pod nieobecność pracowników oraz interesantów Urzędu Gminy,
• utrzymywania drożności komunikacyjnej ścieżek i dróg oraz zabezpieczenia miejsc wykonywania robót,
• utrzymywania porządku na terenie budowy,
• bieżące sprzątanie i wywożenie materiałów z rozbiórek,
• uporządkowania terenu robót zajętego na czas wykonywania robót niezwłocznie po ich zakończeniu.
4. Dodatkowe wymogi realizacji przedmiotu zamówienia:
- wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia do akceptacji Zamawiającego
3 propozycje kolorystyki ścian oraz 3 propozycje kolorystki płytek w 2 kolorach każda,
- drzwi wejściowe w kolorze do uzgodnienia z Zamawiającym,
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia. Podział zamówienia na zasadzie jakościowej spowodowałoby nadmierne trudności techniczne i organizacyjne związane z zaangażowaniem wykonawców różnych branż i specjalizacji, których działania należałoby skoordynować w tym samych czasie, a zagrożenie powielania przez nich tych samych czynności może spowodować wzrost kosztów zadania poprzez powtórne ich finansowanie. Ponadto roboty będą przeprowadzane w budynku, w którym przyjmowani są interesanci. Prowadzenie robót w tym samym czasie przez różnych wykonawców może znacznie zakłócać funkcjonowanie Urzędu.
Podział zamówienia na zasadzie ilościowej może spowodować, iż na wykonanie części zamówienia może nie zostać wybrany wykonawca, co skutkowałoby powtórnym przeprowadzeniem postępowania a także może wywołać sytuację, w której brak wykonawcy jednej z części będzie uniemożliwiać rozpoczęcie robót przez wykonawców, z którymi umowa została już podpisana.
6. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania wartości zamówienia jako ceny ryczałtowej za wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem zamówienia łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
7. Ponadto Zamawiający oczekuje, że na wykonany przedmiot umowy, wykonane roboty budowlane, zamontowane urządzenia oraz wbudowane materiały zostanie udzielona gwarancja na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, który to okres może zostać przez Wykonawcę wydłużony o maksymalny punktowany okres 24 miesięcy.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej w oparciu o obowiązujące akty formalnoprawne i normatywne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45432210-9 - Wykładanie ścian
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
44113120-2 - Płyty chodnikowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena lub koszt oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375679,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375679,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI RACŁAWICE
więcej: przetargi RACŁAWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Płyty chodnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.