eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno › "Przeprowadzenie kursów dla uczniów ZS Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: "Zawodowo na 100%"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103399 z dnia 2021-07-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przeprowadzenie kursów dla uczniów ZS Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. PROF. ROMUALDA ADAMA CEBERTOWICZA W GŁOWNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000179690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 24/26

1.5.2.) Miejscowość: Głowno

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 719 07 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1glowno@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cebertowicz.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


szkoła

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przeprowadzenie kursów dla uczniów ZS Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a33d13c-b0db-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004141/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa komputerów i urządzeń

1.3.1 Przeprowadzenie kursów dla uczniów ZS Nr 1 im. prof. R. A. Cebertowicza w Głownie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: „Zawodowo na 100%”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.0062.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 190500,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168500 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów dla uczniów ZS Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” dla których szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ. Zamówienie podzielone jest na 8 części:
3.1.1. Część 1: Kurs Photoshop,
3.1.2. Część 2: Kurs obsługi drona,
3.1.3. Część 3: Kurs spawania metodą MAG,
3.1.4. Część 4: Kurs cięcia gazowego,
3.1.5. Część 5: Kurs magazyniera,
3.1.6. Część 6: Kurs operatorów wózków jezdniowych - rozszerzony,
3.1.7. Część 7: Kurs podesty ruchome,
3.1.8. Część 8: Kurs CNC.
3.1.1. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
3.1.2. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr RPLD.11.03.01-10-0062/19.
3.1.3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przedmiotowych kursów dla uczniów Zespołu Szkół Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” zwanego dalej Projektem.
3.1.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.1.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.1.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 60 km od siedziby Zamawiającego (ZSP Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26).
3.1.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.1.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.1.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
4. Czas trwania zamówienia / termin wykonania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2022 r.

Kod CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego

4.1. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na osiem części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów dla uczniów ZS Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” dla których szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ. Zamówienie podzielone jest na 8 części:
3.1.1. Część 1: Kurs Photoshop,
3.1.2. Część 2: Kurs obsługi drona,
3.1.3. Część 3: Kurs spawania metodą MAG,
3.1.4. Część 4: Kurs cięcia gazowego,
3.1.5. Część 5: Kurs magazyniera,
3.1.6. Część 6: Kurs operatorów wózków jezdniowych - rozszerzony,
3.1.7. Część 7: Kurs podesty ruchome,
3.1.8. Część 8: Kurs CNC.
3.1.1. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
3.1.2. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr RPLD.11.03.01-10-0062/19.
3.1.3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przedmiotowych kursów dla uczniów Zespołu Szkół Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” zwanego dalej Projektem.
3.1.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.1.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.1.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 60 km od siedziby Zamawiającego (ZSP Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26).
3.1.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.1.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.1.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
4. Czas trwania zamówienia / termin wykonania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2022 r.

Kod CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego

4.1. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na osiem części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 51000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów dla uczniów ZS Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” dla których szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ. Zamówienie podzielone jest na 8 części:
3.1.1. Część 1: Kurs Photoshop,
3.1.2. Część 2: Kurs obsługi drona,
3.1.3. Część 3: Kurs spawania metodą MAG,
3.1.4. Część 4: Kurs cięcia gazowego,
3.1.5. Część 5: Kurs magazyniera,
3.1.6. Część 6: Kurs operatorów wózków jezdniowych - rozszerzony,
3.1.7. Część 7: Kurs podesty ruchome,
3.1.8. Część 8: Kurs CNC.
3.1.1. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
3.1.2. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr RPLD.11.03.01-10-0062/19.
3.1.3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przedmiotowych kursów dla uczniów Zespołu Szkół Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” zwanego dalej Projektem.
3.1.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.1.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.1.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 60 km od siedziby Zamawiającego (ZSP Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26).
3.1.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.1.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.1.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
4. Czas trwania zamówienia / termin wykonania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2022 r.

Kod CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego

4.1. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na osiem części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów dla uczniów ZS Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” dla których szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ. Zamówienie podzielone jest na 8 części:
3.1.1. Część 1: Kurs Photoshop,
3.1.2. Część 2: Kurs obsługi drona,
3.1.3. Część 3: Kurs spawania metodą MAG,
3.1.4. Część 4: Kurs cięcia gazowego,
3.1.5. Część 5: Kurs magazyniera,
3.1.6. Część 6: Kurs operatorów wózków jezdniowych - rozszerzony,
3.1.7. Część 7: Kurs podesty ruchome,
3.1.8. Część 8: Kurs CNC.
3.1.1. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
3.1.2. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr RPLD.11.03.01-10-0062/19.
3.1.3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przedmiotowych kursów dla uczniów Zespołu Szkół Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” zwanego dalej Projektem.
3.1.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.1.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.1.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 60 km od siedziby Zamawiającego (ZSP Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26).
3.1.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.1.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.1.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
4. Czas trwania zamówienia / termin wykonania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2022 r.

Kod CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego

4.1. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na osiem części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów dla uczniów ZS Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” dla których szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ. Zamówienie podzielone jest na 8 części:
3.1.1. Część 1: Kurs Photoshop,
3.1.2. Część 2: Kurs obsługi drona,
3.1.3. Część 3: Kurs spawania metodą MAG,
3.1.4. Część 4: Kurs cięcia gazowego,
3.1.5. Część 5: Kurs magazyniera,
3.1.6. Część 6: Kurs operatorów wózków jezdniowych - rozszerzony,
3.1.7. Część 7: Kurs podesty ruchome,
3.1.8. Część 8: Kurs CNC.
3.1.1. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
3.1.2. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr RPLD.11.03.01-10-0062/19.
3.1.3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przedmiotowych kursów dla uczniów Zespołu Szkół Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” zwanego dalej Projektem.
3.1.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.1.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.1.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 60 km od siedziby Zamawiającego (ZSP Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26).
3.1.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.1.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.1.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
4. Czas trwania zamówienia / termin wykonania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2022 r.

Kod CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego

4.1. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na osiem części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów dla uczniów ZS Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” dla których szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ. Zamówienie podzielone jest na 8 części:
3.1.1. Część 1: Kurs Photoshop,
3.1.2. Część 2: Kurs obsługi drona,
3.1.3. Część 3: Kurs spawania metodą MAG,
3.1.4. Część 4: Kurs cięcia gazowego,
3.1.5. Część 5: Kurs magazyniera,
3.1.6. Część 6: Kurs operatorów wózków jezdniowych - rozszerzony,
3.1.7. Część 7: Kurs podesty ruchome,
3.1.8. Część 8: Kurs CNC.
3.1.1. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
3.1.2. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr RPLD.11.03.01-10-0062/19.
3.1.3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przedmiotowych kursów dla uczniów Zespołu Szkół Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” zwanego dalej Projektem.
3.1.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.1.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.1.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 60 km od siedziby Zamawiającego (ZSP Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26).
3.1.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.1.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.1.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
4. Czas trwania zamówienia / termin wykonania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2022 r.

Kod CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego

4.1. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na osiem części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 20700,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów dla uczniów ZS Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” dla których szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ. Zamówienie podzielone jest na 8 części:
3.1.1. Część 1: Kurs Photoshop,
3.1.2. Część 2: Kurs obsługi drona,
3.1.3. Część 3: Kurs spawania metodą MAG,
3.1.4. Część 4: Kurs cięcia gazowego,
3.1.5. Część 5: Kurs magazyniera,
3.1.6. Część 6: Kurs operatorów wózków jezdniowych - rozszerzony,
3.1.7. Część 7: Kurs podesty ruchome,
3.1.8. Część 8: Kurs CNC.
3.1.1. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
3.1.2. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr RPLD.11.03.01-10-0062/19.
3.1.3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przedmiotowych kursów dla uczniów Zespołu Szkół Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” zwanego dalej Projektem.
3.1.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.1.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.1.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 60 km od siedziby Zamawiającego (ZSP Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26).
3.1.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.1.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.1.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
4. Czas trwania zamówienia / termin wykonania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2022 r.

Kod CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego

4.1. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na osiem części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów dla uczniów ZS Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” dla których szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ. Zamówienie podzielone jest na 8 części:
3.1.1. Część 1: Kurs Photoshop,
3.1.2. Część 2: Kurs obsługi drona,
3.1.3. Część 3: Kurs spawania metodą MAG,
3.1.4. Część 4: Kurs cięcia gazowego,
3.1.5. Część 5: Kurs magazyniera,
3.1.6. Część 6: Kurs operatorów wózków jezdniowych - rozszerzony,
3.1.7. Część 7: Kurs podesty ruchome,
3.1.8. Część 8: Kurs CNC.
3.1.1. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
3.1.2. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr RPLD.11.03.01-10-0062/19.
3.1.3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przedmiotowych kursów dla uczniów Zespołu Szkół Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” zwanego dalej Projektem.
3.1.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.1.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.1.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 60 km od siedziby Zamawiającego (ZSP Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26).
3.1.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.1.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.1.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
4. Czas trwania zamówienia / termin wykonania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2022 r.

Kod CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego

4.1. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na osiem części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe Omega Łukasz Dybała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306

7.3.3) Ulica: Zakopiańska 9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-418

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-17 do 2022-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 730,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 730,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SNH Michał Junik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910533005

7.3.3) Ulica: Polna 17

7.3.4) Miejscowość: Bierdzany

7.3.5) Kod pocztowy: 46-046

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-17 do 2022-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert niepodlegających odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert niepodlegających odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleń B.H.P. Bartosz Korsak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282546215

7.3.3) Ulica: Siedlecka 3B

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-138

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-17 do 2022-08-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 950 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleń B.H.P. Bartosz Korsak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282546215

7.3.3) Ulica: Siedlecka 3B

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-138

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-17 do 2022-08-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleń B.H.P. Bartosz Korsak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282546215

7.3.3) Ulica: Siedlecka 3B

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-138

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-17 do 2022-08-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMPRO Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581987688

7.3.3) Ulica: Ruda Pilczycka 23

7.3.4) Miejscowość: Słupia

7.3.5) Kod pocztowy: 26-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-17 do 2022-08-31
2021-07-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.