Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00072421/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego ATO- instruktorzy. Znak sprawy: IA1.283.14.2022.EK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 237-13-34, 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.polsl.pl/zamowienia-publiczne/procedury/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego ATO- instruktorzy. Znak sprawy: IA1.283.14.2022.EK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61ea459b-9553-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007867/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego ATO (kierownictwo U228 i U229)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072421/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1.283.14.2022.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 538400,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 348000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego ATO.2. Część 1: Instruktor szkolenia praktycznego FI.
3. Termin wykonania: od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.04.2022 r. przez okres 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego ATO.2. Część 2: Instruktor szkolenia praktycznego FI.
3. Termin wykonania: od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.04.2022 r. przez okres 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego ATO.2. Część 3: Instruktor szkolenia praktycznego FI.
3. Termin wykonania: od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.04.2022 r. przez okres 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego ATO.2. Część 4: Instruktor szkolenia praktycznego FI.
3. Termin wykonania: od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.04.2022 r. przez okres 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego ATO.2. Część 5: Instruktor szkolenia praktycznego FI.
3. Termin wykonania: od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.04.2022 r. przez okres 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego ATO.2. Część 6: Instruktor szkolenia praktycznego FI.
3. Termin wykonania: od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.04.2022 r. przez okres 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego ATO.2. Część 7: Instruktor szkolenia symulatorowego SFI.
3. Termin wykonania: od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.04.2022 r. przez okres 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie
W części 1: Instruktor szkolenia praktycznego FI w ww. postępowaniu została złożona jedna oferta wykonawcy: Wojciech Turbak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą WOJCIECH TURBAK 82-200 Malbork, ul. Marii Konopnickiej 61A/5.
Zamawiający w dniu 15.03.2022 r. dokonał wyboru oferty tego Wykonawcy jako najkorzystniejszej w ww. części.
Zamawiający pismami z dnia 15.03br.. oraz 22.03.br. wezwał o złożenie dokumentów wymaganych przed zawarciem umowy.
W wyznaczonym ostatecznym terminie tj. 28.03.2022 r. Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów. W związku,
z tym Zamawiający uznał, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy
Brak innych ofert w ww. części uniemożliwił Zamawiającemu dokonanie ponownego badania i oceny ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty w związku z art. 263 ustawy.
W związku z powyższym Zamawiający na mocy art. 255 pkt 7) ustawy unieważnia postępowanie w części 1.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeprowadzonych czynności w CZĘŚCI 2: Instruktor szkolenia praktycznego FI postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 1), ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeprowadzonych czynności w CZĘŚCI 3: Instruktor szkolenia praktycznego FI postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 1), ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeprowadzonych czynności w CZĘŚCI 4: Instruktor szkolenia praktycznego FI postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 1), ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeprowadzonych czynności w CZĘŚCI 5: Instruktor szkolenia praktycznego FI postępowanie unieważniono na mocy art. 255 pkt 2), ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie
W wyznaczonym terminie składania ofert została złożona jedna oferta, która została odrzucona.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeprowadzonych czynności w CZĘŚCI 6: Instruktor szkolenia praktycznego FI postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 1), ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Jemielniak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą MIROSŁAW JEMIELNIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388540610
7.3.3) Ulica: ul. Grzegórzecka 85/7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-559
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 2025 - Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul Kozielska 71 i DD "Senior +" ul. Partyzantów 30 w Gliwicach
- ZP.261.6.2025 Fizyczna ochrona ludzi i mienia budynku Sądu Okręgowego w Gliwicach
- Wymiana opraw oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego i kierunkowego w budynku CEK w Gliwicach, ul. Konarskiego 18B. Znak sprawy: DZPZ.284.19.2025.EO
- Roboty remontowo-budowlane związane z modernizacją II Liceum Ogólnokształcącego w Gliwicach
- 24-P-25 Implanty ortopedyczne - powtórka
- Sporządzenie dokumentacji projektowych, specjalistycznych, technicznych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Bielsko-Biała w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Potoczku w ramach projektu "Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu"II postępowanie
- "Zakup szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej, pracowników Centrum Kontaktu Klientów ZUS"
- Dostawa skanera podatności do 128 adresów IP, wdrożenie bezpiecznej platformy poczty elektronicznej oraz szkolenia dla 80 pracowników na platformie e-lerningowej.
- Kompleksowa organizacja turnusów kondycyjnych dla opiekunów faktycznych w ramach projektu FEPZ Region Dobrego Wsparcia
- Warsztaty oraz Dzień Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- U/20/2025 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu UltraRatunek - Wsparcie studentów koła naukowego Fizjologia w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności
więcej: Usługi związane z zarządzaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.