Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00269711/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ Obsługa prawna dla jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://slaska-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Obsługa prawna dla jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-722bf631-460f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014111/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Obsługa prawna dla jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji”- 9 zadań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269711/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-448/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Obsługa prawna KMP w Bielsku- Białej4. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji obejmująca w szczególności:
• zastępstwo prawne Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• zastępstwo procesowe przed organami rozjemczymi, Sądem Pracy, Sądem Powszechnym w zakresie art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
• udzielanie porad oraz konsultacji prawnych,
• interpretacje i wykładnie aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• konsultowanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających
z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód itp. wytworzonych w KMP/KPP,
• udzielanie pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić
w codziennej działalności KMP/KPP mających wpływ na prawidłowe działanie jednostki,
• sygnalizowanie KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa, a w szczególności
z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji
• wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• obowiązek realizacji zadań wynikających z art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
5. 9. Usługi prawnicze, w zależności od potrzeb, mogą być świadczone drogą telefoniczną, elektroniczną, faksową, w siedzibie Wykonawcy, w siedzibie KMP/KPP, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca co najmniej raz w tygodniu przez 4 godziny świadczył usługę w siedzibie Zleceniodawcy (przy zapewnieniu warunków lokalowych
i technicznych do wykonywania określonych umową zadań).Potwierdzeniem obecności w ramach pełnionego dyżuru będzie ewidencja godzin, na której Wykonawca potwierdzi swoją obecność. Ewidencja winna być zatwierdzona przez Zleceniodawcę.
W uzasadnionych okolicznościach, w sprawach pilnych lub gdy będzie konieczny kontakt osobisty, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przyjechać osobiście do siedziby jednostki po wcześniejszym zawiadomieniu przez Komendanta Miejskiego /Powiatowego, jego zastępcę lub osobę przez nich upoważnioną w terminie 1 dnia od powiadomienia.
6. W przypadku udziału w postępowaniach sądowych, w których zostały zasądzone koszty zastępstwa procesowego dla jednostki Policji – będą one należne Wykonawcy w całości.
7. Wymienione usługi wykonywane będą przy pomocy osoby/osób, które posiadają uprawnienia (są wpisane na listę OIRP lub ORA) do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. 2020, poz. 75 j.t. z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o Adwokaturze (Dz.U. 2020, poz. 1651 j.t z późn. zm.) lub gdy osoba jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05.07.2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (Dz.U. 2020, poz. 823)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 30400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Obsługa prawna KMP w Bytomiu4. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji obejmująca w szczególności:
• zastępstwo prawne Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• zastępstwo procesowe przed organami rozjemczymi, Sądem Pracy, Sądem Powszechnym w zakresie art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
• udzielanie porad oraz konsultacji prawnych,
• interpretacje i wykładnie aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• konsultowanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających
z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód itp. wytworzonych w KMP/KPP,
• udzielanie pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić
w codziennej działalności KMP/KPP mających wpływ na prawidłowe działanie jednostki,
• sygnalizowanie KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa, a w szczególności
z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji
• wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• obowiązek realizacji zadań wynikających z art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
5. 9. Usługi prawnicze, w zależności od potrzeb, mogą być świadczone drogą telefoniczną, elektroniczną, faksową, w siedzibie Wykonawcy, w siedzibie KMP/KPP, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca co najmniej raz w tygodniu przez 4 godziny świadczył usługę w siedzibie Zleceniodawcy (przy zapewnieniu warunków lokalowych
i technicznych do wykonywania określonych umową zadań).Potwierdzeniem obecności w ramach pełnionego dyżuru będzie ewidencja godzin, na której Wykonawca potwierdzi swoją obecność. Ewidencja winna być zatwierdzona przez Zleceniodawcę.
W uzasadnionych okolicznościach, w sprawach pilnych lub gdy będzie konieczny kontakt osobisty, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przyjechać osobiście do siedziby jednostki po wcześniejszym zawiadomieniu przez Komendanta Miejskiego /Powiatowego, jego zastępcę lub osobę przez nich upoważnioną w terminie 1 dnia od powiadomienia.
6. W przypadku udziału w postępowaniach sądowych, w których zostały zasądzone koszty zastępstwa procesowego dla jednostki Policji – będą one należne Wykonawcy w całości.
7. Wymienione usługi wykonywane będą przy pomocy osoby/osób, które posiadają uprawnienia (są wpisane na listę OIRP lub ORA) do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. 2020, poz. 75 j.t. z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o Adwokaturze (Dz.U. 2020, poz. 1651 j.t z późn. zm.) lub gdy osoba jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05.07.2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (Dz.U. 2020, poz. 823)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 20900,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – Obsługa prawna KMP w Gliwicach4. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji obejmująca w szczególności:
• zastępstwo prawne Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• zastępstwo procesowe przed organami rozjemczymi, Sądem Pracy, Sądem Powszechnym w zakresie art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
• udzielanie porad oraz konsultacji prawnych,
• interpretacje i wykładnie aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• konsultowanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających
z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód itp. wytworzonych w KMP/KPP,
• udzielanie pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić
w codziennej działalności KMP/KPP mających wpływ na prawidłowe działanie jednostki,
• sygnalizowanie KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa, a w szczególności
z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji
• wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• obowiązek realizacji zadań wynikających z art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
5. 9. Usługi prawnicze, w zależności od potrzeb, mogą być świadczone drogą telefoniczną, elektroniczną, faksową, w siedzibie Wykonawcy, w siedzibie KMP/KPP, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca co najmniej raz w tygodniu przez 4 godziny świadczył usługę w siedzibie Zleceniodawcy (przy zapewnieniu warunków lokalowych
i technicznych do wykonywania określonych umową zadań).Potwierdzeniem obecności w ramach pełnionego dyżuru będzie ewidencja godzin, na której Wykonawca potwierdzi swoją obecność. Ewidencja winna być zatwierdzona przez Zleceniodawcę.
W uzasadnionych okolicznościach, w sprawach pilnych lub gdy będzie konieczny kontakt osobisty, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przyjechać osobiście do siedziby jednostki po wcześniejszym zawiadomieniu przez Komendanta Miejskiego /Powiatowego, jego zastępcę lub osobę przez nich upoważnioną w terminie 1 dnia od powiadomienia.
6. W przypadku udziału w postępowaniach sądowych, w których zostały zasądzone koszty zastępstwa procesowego dla jednostki Policji – będą one należne Wykonawcy w całości.
7. Wymienione usługi wykonywane będą przy pomocy osoby/osób, które posiadają uprawnienia (są wpisane na listę OIRP lub ORA) do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. 2020, poz. 75 j.t. z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o Adwokaturze (Dz.U. 2020, poz. 1651 j.t z późn. zm.) lub gdy osoba jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05.07.2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (Dz.U. 2020, poz. 823)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 31350,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – Obsługa prawna KPP w Mikołowie4. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji obejmująca w szczególności:
• zastępstwo prawne Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• zastępstwo procesowe przed organami rozjemczymi, Sądem Pracy, Sądem Powszechnym w zakresie art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
• udzielanie porad oraz konsultacji prawnych,
• interpretacje i wykładnie aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• konsultowanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających
z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód itp. wytworzonych w KMP/KPP,
• udzielanie pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić
w codziennej działalności KMP/KPP mających wpływ na prawidłowe działanie jednostki,
• sygnalizowanie KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa, a w szczególności
z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji
• wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• obowiązek realizacji zadań wynikających z art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
5. 9. Usługi prawnicze, w zależności od potrzeb, mogą być świadczone drogą telefoniczną, elektroniczną, faksową, w siedzibie Wykonawcy, w siedzibie KMP/KPP, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca co najmniej raz w tygodniu przez 4 godziny świadczył usługę w siedzibie Zleceniodawcy (przy zapewnieniu warunków lokalowych
i technicznych do wykonywania określonych umową zadań).Potwierdzeniem obecności w ramach pełnionego dyżuru będzie ewidencja godzin, na której Wykonawca potwierdzi swoją obecność. Ewidencja winna być zatwierdzona przez Zleceniodawcę.
W uzasadnionych okolicznościach, w sprawach pilnych lub gdy będzie konieczny kontakt osobisty, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przyjechać osobiście do siedziby jednostki po wcześniejszym zawiadomieniu przez Komendanta Miejskiego /Powiatowego, jego zastępcę lub osobę przez nich upoważnioną w terminie 1 dnia od powiadomienia.
6. W przypadku udziału w postępowaniach sądowych, w których zostały zasądzone koszty zastępstwa procesowego dla jednostki Policji – będą one należne Wykonawcy w całości.
7. Wymienione usługi wykonywane będą przy pomocy osoby/osób, które posiadają uprawnienia (są wpisane na listę OIRP lub ORA) do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. 2020, poz. 75 j.t. z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o Adwokaturze (Dz.U. 2020, poz. 1651 j.t z późn. zm.) lub gdy osoba jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05.07.2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (Dz.U. 2020, poz. 823)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 13300,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 – Obsługa prawna KPP w Pszczynie4. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji obejmująca w szczególności:
• zastępstwo prawne Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• zastępstwo procesowe przed organami rozjemczymi, Sądem Pracy, Sądem Powszechnym w zakresie art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
• udzielanie porad oraz konsultacji prawnych,
• interpretacje i wykładnie aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• konsultowanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających
z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód itp. wytworzonych w KMP/KPP,
• udzielanie pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić
w codziennej działalności KMP/KPP mających wpływ na prawidłowe działanie jednostki,
• sygnalizowanie KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa, a w szczególności
z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji
• wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• obowiązek realizacji zadań wynikających z art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
5. 9. Usługi prawnicze, w zależności od potrzeb, mogą być świadczone drogą telefoniczną, elektroniczną, faksową, w siedzibie Wykonawcy, w siedzibie KMP/KPP, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca co najmniej raz w tygodniu przez 4 godziny świadczył usługę w siedzibie Zleceniodawcy (przy zapewnieniu warunków lokalowych
i technicznych do wykonywania określonych umową zadań).Potwierdzeniem obecności w ramach pełnionego dyżuru będzie ewidencja godzin, na której Wykonawca potwierdzi swoją obecność. Ewidencja winna być zatwierdzona przez Zleceniodawcę.
W uzasadnionych okolicznościach, w sprawach pilnych lub gdy będzie konieczny kontakt osobisty, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przyjechać osobiście do siedziby jednostki po wcześniejszym zawiadomieniu przez Komendanta Miejskiego /Powiatowego, jego zastępcę lub osobę przez nich upoważnioną w terminie 1 dnia od powiadomienia.
6. W przypadku udziału w postępowaniach sądowych, w których zostały zasądzone koszty zastępstwa procesowego dla jednostki Policji – będą one należne Wykonawcy w całości.
7. Wymienione usługi wykonywane będą przy pomocy osoby/osób, które posiadają uprawnienia (są wpisane na listę OIRP lub ORA) do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. 2020, poz. 75 j.t. z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o Adwokaturze (Dz.U. 2020, poz. 1651 j.t z późn. zm.) lub gdy osoba jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05.07.2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (Dz.U. 2020, poz. 823)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 13300,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 – Obsługa prawna KPP w Wodzisławiu Śląskim4. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji obejmująca w szczególności:
• zastępstwo prawne Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• zastępstwo procesowe przed organami rozjemczymi, Sądem Pracy, Sądem Powszechnym w zakresie art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
• udzielanie porad oraz konsultacji prawnych,
• interpretacje i wykładnie aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• konsultowanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających
z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód itp. wytworzonych w KMP/KPP,
• udzielanie pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić
w codziennej działalności KMP/KPP mających wpływ na prawidłowe działanie jednostki,
• sygnalizowanie KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa, a w szczególności
z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji
• wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• obowiązek realizacji zadań wynikających z art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
5. 9. Usługi prawnicze, w zależności od potrzeb, mogą być świadczone drogą telefoniczną, elektroniczną, faksową, w siedzibie Wykonawcy, w siedzibie KMP/KPP, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca co najmniej raz w tygodniu przez 4 godziny świadczył usługę w siedzibie Zleceniodawcy (przy zapewnieniu warunków lokalowych
i technicznych do wykonywania określonych umową zadań).Potwierdzeniem obecności w ramach pełnionego dyżuru będzie ewidencja godzin, na której Wykonawca potwierdzi swoją obecność. Ewidencja winna być zatwierdzona przez Zleceniodawcę.
W uzasadnionych okolicznościach, w sprawach pilnych lub gdy będzie konieczny kontakt osobisty, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przyjechać osobiście do siedziby jednostki po wcześniejszym zawiadomieniu przez Komendanta Miejskiego /Powiatowego, jego zastępcę lub osobę przez nich upoważnioną w terminie 1 dnia od powiadomienia.
6. W przypadku udziału w postępowaniach sądowych, w których zostały zasądzone koszty zastępstwa procesowego dla jednostki Policji – będą one należne Wykonawcy w całości.
7. Wymienione usługi wykonywane będą przy pomocy osoby/osób, które posiadają uprawnienia (są wpisane na listę OIRP lub ORA) do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. 2020, poz. 75 j.t. z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o Adwokaturze (Dz.U. 2020, poz. 1651 j.t z późn. zm.) lub gdy osoba jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05.07.2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (Dz.U. 2020, poz. 823)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 19000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7 – Obsługa prawna KMP w Zabrzu4. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji obejmująca w szczególności:
• zastępstwo prawne Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• zastępstwo procesowe przed organami rozjemczymi, Sądem Pracy, Sądem Powszechnym w zakresie art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
• udzielanie porad oraz konsultacji prawnych,
• interpretacje i wykładnie aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• konsultowanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających
z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód itp. wytworzonych w KMP/KPP,
• udzielanie pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić
w codziennej działalności KMP/KPP mających wpływ na prawidłowe działanie jednostki,
• sygnalizowanie KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa, a w szczególności
z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji
• wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• obowiązek realizacji zadań wynikających z art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
5. 9. Usługi prawnicze, w zależności od potrzeb, mogą być świadczone drogą telefoniczną, elektroniczną, faksową, w siedzibie Wykonawcy, w siedzibie KMP/KPP, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca co najmniej raz w tygodniu przez 4 godziny świadczył usługę w siedzibie Zleceniodawcy (przy zapewnieniu warunków lokalowych
i technicznych do wykonywania określonych umową zadań).Potwierdzeniem obecności w ramach pełnionego dyżuru będzie ewidencja godzin, na której Wykonawca potwierdzi swoją obecność. Ewidencja winna być zatwierdzona przez Zleceniodawcę.
W uzasadnionych okolicznościach, w sprawach pilnych lub gdy będzie konieczny kontakt osobisty, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przyjechać osobiście do siedziby jednostki po wcześniejszym zawiadomieniu przez Komendanta Miejskiego /Powiatowego, jego zastępcę lub osobę przez nich upoważnioną w terminie 1 dnia od powiadomienia.
6. W przypadku udziału w postępowaniach sądowych, w których zostały zasądzone koszty zastępstwa procesowego dla jednostki Policji – będą one należne Wykonawcy w całości.
7. Wymienione usługi wykonywane będą przy pomocy osoby/osób, które posiadają uprawnienia (są wpisane na listę OIRP lub ORA) do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. 2020, poz. 75 j.t. z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o Adwokaturze (Dz.U. 2020, poz. 1651 j.t z późn. zm.) lub gdy osoba jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05.07.2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (Dz.U. 2020, poz. 823)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 20900,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8 – Obsługa prawna KPP w Zawierciu4. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji obejmująca w szczególności:
• zastępstwo prawne Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• zastępstwo procesowe przed organami rozjemczymi, Sądem Pracy, Sądem Powszechnym w zakresie art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
• udzielanie porad oraz konsultacji prawnych,
• interpretacje i wykładnie aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• konsultowanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających
z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód itp. wytworzonych w KMP/KPP,
• udzielanie pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić
w codziennej działalności KMP/KPP mających wpływ na prawidłowe działanie jednostki,
• sygnalizowanie KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa, a w szczególności
z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji
• wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• obowiązek realizacji zadań wynikających z art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
5. 9. Usługi prawnicze, w zależności od potrzeb, mogą być świadczone drogą telefoniczną, elektroniczną, faksową, w siedzibie Wykonawcy, w siedzibie KMP/KPP, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca co najmniej raz w tygodniu przez 4 godziny świadczył usługę w siedzibie Zleceniodawcy (przy zapewnieniu warunków lokalowych
i technicznych do wykonywania określonych umową zadań).Potwierdzeniem obecności w ramach pełnionego dyżuru będzie ewidencja godzin, na której Wykonawca potwierdzi swoją obecność. Ewidencja winna być zatwierdzona przez Zleceniodawcę.
W uzasadnionych okolicznościach, w sprawach pilnych lub gdy będzie konieczny kontakt osobisty, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przyjechać osobiście do siedziby jednostki po wcześniejszym zawiadomieniu przez Komendanta Miejskiego /Powiatowego, jego zastępcę lub osobę przez nich upoważnioną w terminie 1 dnia od powiadomienia.
6. W przypadku udziału w postępowaniach sądowych, w których zostały zasądzone koszty zastępstwa procesowego dla jednostki Policji – będą one należne Wykonawcy w całości.
7. Wymienione usługi wykonywane będą przy pomocy osoby/osób, które posiadają uprawnienia (są wpisane na listę OIRP lub ORA) do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. 2020, poz. 75 j.t. z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o Adwokaturze (Dz.U. 2020, poz. 1651 j.t z późn. zm.) lub gdy osoba jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05.07.2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (Dz.U. 2020, poz. 823)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 28500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 9 – Obsługa prawna KMP w Żorach4. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji obejmująca w szczególności:
• zastępstwo prawne Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• zastępstwo procesowe przed organami rozjemczymi, Sądem Pracy, Sądem Powszechnym w zakresie art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
• udzielanie porad oraz konsultacji prawnych,
• interpretacje i wykładnie aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• konsultowanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji,
• sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających
z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji,
• sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód itp. wytworzonych w KMP/KPP,
• udzielanie pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić
w codziennej działalności KMP/KPP mających wpływ na prawidłowe działanie jednostki,
• sygnalizowanie KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa, a w szczególności
z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji
• wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• obowiązek realizacji zadań wynikających z art. 66b ust.1 i 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1991 r. o Policji.
5. 9. Usługi prawnicze, w zależności od potrzeb, mogą być świadczone drogą telefoniczną, elektroniczną, faksową, w siedzibie Wykonawcy, w siedzibie KMP/KPP, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca co najmniej raz w tygodniu przez 4 godziny świadczył usługę w siedzibie Zleceniodawcy (przy zapewnieniu warunków lokalowych
i technicznych do wykonywania określonych umową zadań).Potwierdzeniem obecności w ramach pełnionego dyżuru będzie ewidencja godzin, na której Wykonawca potwierdzi swoją obecność. Ewidencja winna być zatwierdzona przez Zleceniodawcę.
W uzasadnionych okolicznościach, w sprawach pilnych lub gdy będzie konieczny kontakt osobisty, przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przyjechać osobiście do siedziby jednostki po wcześniejszym zawiadomieniu przez Komendanta Miejskiego /Powiatowego, jego zastępcę lub osobę przez nich upoważnioną w terminie 1 dnia od powiadomienia.
6. W przypadku udziału w postępowaniach sądowych, w których zostały zasądzone koszty zastępstwa procesowego dla jednostki Policji – będą one należne Wykonawcy w całości.
7. Wymienione usługi wykonywane będą przy pomocy osoby/osób, które posiadają uprawnienia (są wpisane na listę OIRP lub ORA) do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. 2020, poz. 75 j.t. z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o Adwokaturze (Dz.U. 2020, poz. 1651 j.t z późn. zm.) lub gdy osoba jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05.07.2002 r.
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (Dz.U. 2020, poz. 823)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 11400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22178,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVENTUM Kancelaria Prawna Radców Prawnych Malik, Pokoj Sp.p
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423215030
7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 64A
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-270
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18676,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45548,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25479,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Rafał Kolano
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6261095422
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 6/17
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-035
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO RAFAŁ KOLANO
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO RAFAŁ KOLANO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21456,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13320,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Adwokacka Adwokat Patrycja Mazurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423085320
7.3.3) Ulica: Jana III Sobieskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria adwokacka Adwokat Patrycja Mazurek
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria adwokacka Adwokat Patrycja Mazurek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11217,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej nie podlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej nie podlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46716,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11875,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Adwokacka Adwokat Patrycja Mazurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423085320
7.3.3) Ulica: Jana III Sobieskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej nie podlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej nie podlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7885,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Adwokacka Adwokat Patrycja Mazurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423085320
7.3.3) Ulica: Jana III Sobieskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Jana III Sobieskiego 21
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej II
- Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej II
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach IV/2024
- Malowanie dachu wraz z wymianą rynien i rur spustowych oraz remont dachu parterowego budynku w lokalizacjach Śląskiego OW NFZ.
- Dostawa gaśnic i kocy gaśniczych do siedziby Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25.
- Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi doradztwa prawnego w ramach projektu "Jurajski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej"
- Stała, kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Krakowie
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAŃSKU
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.