eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikSukcesywna dostawa gipsów, pieluchomajtek, pampersów, higieny, zestawów jałowych, materiałów opatrunkowych, serwet jałowych i opatrunków specjalistycznych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa gipsów, pieluchomajtek, pampersów, higieny, zestawów jałowych, materiałów opatrunkowych, serwet jałowych i opatrunków specjalistycznych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532448467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 14

1.5.2.) Miejscowość: Prudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcm@pcm.prudnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pcm-prudnik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa gipsów, pieluchomajtek, pampersów, higieny, zestawów jałowych, materiałów opatrunkowych, serwet jałowych i opatrunków specjalistycznych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a92d703-6cf1-4327-a5f2-9c1918b2138a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00102606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00051566

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/I/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 541125,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części 1 zamówienia: „Gipsy, pieluchomajtki, pampersy, kosmetyki” (1 pakiet zamówienia) - wg załącznika nr 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

33141115-9 - Wata medyczna

33141110-4 - Opatrunki

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

33141119-7 - Kompresy

33141114-2 - Gaza medyczna

39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.5.5.) Wartość części: 161762,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części 2 zamówienia: „Higiena” (2 pakiet zamówienia) - wg załącznika nr 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

33141115-9 - Wata medyczna

33141110-4 - Opatrunki

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

33141119-7 - Kompresy

33141114-2 - Gaza medyczna

39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.5.5.) Wartość części: 33106,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części 3 zamówienia: „Zestawy jałowe” (3 pakiet zamówienia) - wg załącznika nr 7

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

33141115-9 - Wata medyczna

33141110-4 - Opatrunki

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

33141119-7 - Kompresy

33141114-2 - Gaza medyczna

39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.5.5.) Wartość części: 32440,30 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części 4 zamówienia: „Podkłady” (4 pakiet zamówienia) - wg załącznika nr 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

33141115-9 - Wata medyczna

33141110-4 - Opatrunki

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

33141119-7 - Kompresy

33141114-2 - Gaza medyczna

39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.5.5.) Wartość części: 48062,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części 5 zamówienia: „Materiały opatrunkowe” (5 pakiet zamówienia) - wg załącznika nr 9

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

33141115-9 - Wata medyczna

33141110-4 - Opatrunki

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

33141119-7 - Kompresy

33141114-2 - Gaza medyczna

39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.5.5.) Wartość części: 102106,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części 6 zamówienia: „Serwety jałowe” (6 pakiet zamówienia) - wg załącznika nr 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

33141115-9 - Wata medyczna

33141110-4 - Opatrunki

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

33141119-7 - Kompresy

33141114-2 - Gaza medyczna

39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.5.5.) Wartość części: 9270,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części 7 zamówienia: „Opatrunki specjalistyczne I” (7 pakiet zamówienia) - wg załącznika nr 11

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

33141115-9 - Wata medyczna

33141110-4 - Opatrunki

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

33141119-7 - Kompresy

33141114-2 - Gaza medyczna

39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.5.5.) Wartość części: 58486,97 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części 8 zamówienia: „Opatrunki specjalistyczne II” (8 pakiet zamówienia) - wg załącznika nr 12

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

33141115-9 - Wata medyczna

33141110-4 - Opatrunki

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

33141119-7 - Kompresy

33141114-2 - Gaza medyczna

39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.5.5.) Wartość części: 59829,20 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części 9 zamówienia: „Opatrunki specjalistyczne III” (9 pakiet zamówienia) - wg załącznika nr 13

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

33141115-9 - Wata medyczna

33141110-4 - Opatrunki

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

33141119-7 - Kompresy

33141114-2 - Gaza medyczna

39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.5.5.) Wartość części: 13364,20 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części 10 zamówienia: „Opatrunki specjalistyczne IV” (10 pakiet zamówienia) - wg załącznika nr 14

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

33141115-9 - Wata medyczna

33141110-4 - Opatrunki

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

33141119-7 - Kompresy

33141114-2 - Gaza medyczna

39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.5.5.) Wartość części: 19660,85 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części 11 zamówienia: „Opatrunki specjalistyczne V” (11 pakiet zamówienia) - wg załącznika nr 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

33141115-9 - Wata medyczna

33141110-4 - Opatrunki

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

33141119-7 - Kompresy

33141114-2 - Gaza medyczna

39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.5.5.) Wartość części: 2515,50 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części 12 zamówienia: „Opatrunki specjalistyczne VI” (12 pakiet zamówienia) - wg załącznika nr 16

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

33141115-9 - Wata medyczna

33141110-4 - Opatrunki

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

33141119-7 - Kompresy

33141114-2 - Gaza medyczna

39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.5.5.) Wartość części: 520,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163983,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163983,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163983,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruoskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego 20/76

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163983,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-13 do 2026-02-12

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37996,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37996,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37996,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37996,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-13 do 2026-02-12

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34248,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34248,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34248,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego 20/76

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34248,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-13 do 2026-02-12

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51895,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51895,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51895,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51895,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-13 do 2026-02-12

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108788,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108788,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108788,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108788,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-13 do 2026-02-12

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9980,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9980,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9980,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9980,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-13 do 2026-02-12

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61046,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61046,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61046,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAUL HARTMANN Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993

7.3.3) Ulica: S. Żeromskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61046,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-13 do 2026-02-12

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10784,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10784,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10784,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neoset Profi Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231371234

7.3.3) Ulica: Szymanów 9E

7.3.4) Miejscowość: Góra Kalwaria

7.3.5) Kod pocztowy: 05-532

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10784,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-13 do 2026-02-12

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20239,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20239,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20239,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aspironix Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213675196

7.3.3) Ulica: Różyckiego 3

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-324

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20239,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-13 do 2026-02-12

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2643,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2643,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2643,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2643,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-13 do 2026-02-12

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.