eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubów › Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego w trybie podstawowym na Zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań



Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102546 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego w trybie podstawowym na Zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jakubów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 15

1.5.2.) Miejscowość: Jakubów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-306

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jakubow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.jakubow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego w trybie podstawowym na Zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a59b3bf-c915-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiF.271.5.2021.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 89700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu
i obsłudze długoterminowego kredytu w kwocie 1 200 000 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 1 200 000,00 zł.
Realizacja kredytu nastąpi w formie przelewu na rachunek bieżący Urzędu Gminy o nr
61 9226 0005 0050 0294 2000 0010 w następujących terminach:
I rata – 29 czerwca 2021 r – 300 000 zł
II rata – 30 sierpnia 2021 r – 300 000 zł
III rata – 29 września 2021 r – 250 000 zł
IV rata – 29 listopada 2021 r – 350 000 zł

Okres kredytowania ustala się na lata 2021- 2032
• Oprocentowanie kredytu będzie wg. zmiennej stawki WIBOR 1M (dla jednomiesięcznych depozytów bankowych), ustalanej dla ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowaną o stałą (w okresie obowiązywania umowy) marżę banku.
Przy ustalaniu stopy procentowej w stosunku rocznym przyjmuje się jako bazę 365 dni. Przy
obliczaniu odsetek przyjmuje się w okresach obrachunkowych faktyczną liczbę dni
kalendarzowych.
• W celu doprowadzenia do porównywalności ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M – 0,18 %
ogłoszoną w dniu 01 czerwca 2021 r.

Ilość rat kapitałowych – 19

Spłata rat kapitałowych w następujących terminach:
1) 31.05.2022 r – 10 000 zł
2) 31.05.2023 r – 10 000 zł
3) 30.11.2023 r – 10 000 zł
4) 31.05.2024 r – 15 000 zł
5) 29.11.2024 r – 15 000 zł
6) 29.05.2026 r – 100 000 zł
7) 30.11.2026 r – 100 000 zł
8) 31.05.2027 r – 70 000 zł
9) 30.11.2027 r – 70 000 zł
10) 31.05.2028 r – 100 000 zł
11) 30.11.2028 r – 100 000 zł
12) 31.05.2029 r – 100 000 zł
13) 30.11.2029 r – 100 000 zł
14) 30.05.2030 r – 100 000 zł
15) 29.11.2030 r - 100 000 zł
16) 30.05.2031 r – 50 000 zł
17) 28.11.2031 r – 50 000 zł
18) 31.05.2032 r – 50 000 zł
19) 30.11.2032 r – 50 000 zł

Spłata rat odsetkowych od dnia uruchomienia kredytu do końca okresu kredytowania
następować będzie w okresach kwartalnych do końca każdego kwartału na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności.
Ilość rat odsetkowych - 47
Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów
• Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel „in blanco” z deklaracją wekslową

2. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji
zamówienia tj: czynności w zakresie prowadzenia rachunku bankowego, jeżeli wykonywanie tych
czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu
przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy.
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia
potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie
art.22 § 1 Kodeksu Pracy.
2. Wykonawca, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, przedstawi Zamawiającemu wykaz
osób biorących udział w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te będą
wykonywać oraz informacją o sposobie zatrudnienia tych osób.
3. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób
wykonujących czynności wymienione w ust. 2 lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie
później niż w terminie 7 dni od dokonania takiej zmiany.
4. Każdorazowa zmiana wykazu osób o którym mowa w ust. 2 nie wymaga aneksu do niniejszej
umowy.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku, którym mowa w ust. 1, na miejscu realizacji zamówienia w celu weryfikacji czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie
o którym mowa w ust. 2. Podczas kontroli osoby oddelegowane przez Wykonawcę zobowiązane są do podania imienia i nazwiska wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących zamówienie, Zamawiający wzywa Wykonawcę do pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas Kontroli Zamawiającego.
6. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności
w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę przy czynnościach o których mowa w ust. 1
9. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa w ust. 1-3, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.
10. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91794,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91794,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91794,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Zwoleniu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8110003989

7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II

7.3.4) Miejscowość: Zwoleń

7.3.5) Kod pocztowy: 26-700

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91794,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2032-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.