Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00070195/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie – pozostałe wyposażenie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. EMILII SUKERTOWEJ-BIEDRAWINY W MALINOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280496389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10
1.5.2.) Miejscowość: Malinowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 236974163
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@malinowo.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsmalinowo.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2be842d5-2b09-44bc-9e8c-c21fa0e19c581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie – pozostałe wyposażenie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2be842d5-2b09-44bc-9e8c-c21fa0e19c58
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00102106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010583/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie – pozostałe wyposażenie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00070195
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.26.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pozostałego wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie: tafle szklane 50 szt., rurki szklane 1000 szt., farby do szkła 50 szt., sprzęt laboratoryjny/ aparatura szklana różna 1 kpl., zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39299000-4 - Wyroby szklane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44810000-1 - Farby
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.Pełna treść uzasadnienia została zamieszczona w Zawiadomieniu o unieważnieniu postępowania z dnia 07.02.2025r., które zostało przesłane do wykonawców biorących udział w niniejszym postepowaniu oraz opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa szkła i materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej przez okres 24 miesięcy
- 4WOG-1200.2712.40.2025 Zakup farb i akcesoriów malarskich.
- Dostawa naczyń laboratoryjnych do Laboratorium Chemicznego
- WZPiFP-56-25 Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla LK KWP w Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Dostawa i montaż symulatora spawania w rozszerzonej rzeczywistości w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.