Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem porządku i czystości na terenach zielonych administrowanych przez Dzielnicę Targówek m.st. Warszawy” – zamówienie powtórzone
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem porządku i czystości na terenach zielonych administrowanych przez Dzielnicę Targówek m.st. Warszawy” – zamówienie powtórzone2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-320be115-c9a5-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008007/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Utrzymanie czystości i porządku na terenach zielonych administrowanych przez Dzielnicę Targówek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie dzielone w trybie zamówienia „z wolnej ręki” na podstawie art. 305 pkt 1
w związku z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy z dn. 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) zwanej dalej ustawą, jako zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do umowy nr TAR-10/WIR/B/III/1/1/3/18/2023 z 09.05.2022 r. zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-3/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 101024,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem porządku i czystości na terenach zielonych administrowanych przez Dzielnicę Targówek m.st. Warszawy” – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług w ramach w/w zadania.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) sprzątanie terenów zielonych z odpadów komunalnych,
2) usuwanie zanieczyszczeń gabarytowych (mebli, odpadów budowlanych) oraz odpadów
zielonych (w tym gałęzi),
3) koszenie chwastów i jednorocznych samosiewów,
4) wiosenne grabienie terenów,
5) cięcia pielęgnacyjne drzew,
6) usuwanie drzew zagrażających i wiatrołomów,
7) ustawianie ogrodzenia z siatki metalowej wraz ze słupkami drewnianymi,
8) ustawianie i opróżnianie kontenerów na odpady komunalne,
9) zabezpieczanie otworów okiennych lub/i drzwiowych w opuszczonych obiektach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109310,14 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-Complec sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775
7.3.3) Ulica: Płytowa 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109310,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie kwater internatowych w artykuły łazienkowe oraz w wyposażenie gospodarstwa domowego
- Dostawa macierzy dyskowej
- Dostawa przełączników SAN
- Świadczenie usług zapewnienia kopii, wydruków, skanowania i faksowania, wraz z dzierżawą drukarek przez okres maksymalnie 24 miesięcy
- ZAKUP 12 REFLEKTORÓW SCENICZNYCH WRAZ Z SYSTEMEM ŁĄCZNOŚCI BEZPRZEWODOWEJ DMX ORAZ WYKONANIE PRAC NIEZBĘDNYCH DO ICH ZAINSTALOWANIA I URUCHOMIENIA
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Rogoźno w 2025 roku - II półrocze
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości położonych na terenie gminy Szulborze Wielkie
- Remont części ogrodzenia zewnętrznego kompleksu wojskowego przy ul. kpt. M. Medweckiego 10, 32-083 Balice
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Czerwonych Kosynierów w Płocku
- Modernizacja pomieszczeń kuchennych i kanalizacji oraz budowa placu zabaw przy SP10 w Mikołowie - etap I
- Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Okręgowej w Kielcach oraz Prokuratur Rejonowych w Starachowicach, Ostrowcu Świętokrzyskim i Włoszczowie.
więcej: Wznoszenie ogrodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.