Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych
w ramach zadania: przebudowa ulicy 1 Maja w Łebie
pn. korekta układu drogowego oraz lokalizacji oświetlenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Łeba
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 90
1.5.2.) Miejscowość: Łeba
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leba.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://leba.um.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanychw ramach zadania: przebudowa ulicy 1 Maja w Łebie
pn. korekta układu drogowego oraz lokalizacji oświetlenia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b00684fb-f7b2-4b8b-a82d-46c1ad1fed59
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032975/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa ul. 1 Maja na odcinku od Kościuszki do Powstńców Warszawy i od Zawiszy do Al. Św. Jakuba
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie art. 304 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r.
poz. 1605) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. W okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót
budowlanych, takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne
z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.22.2024.IM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w ramach zadania: przebudowa ul. 1 Maja w Łebie pn. korekta układu drogowego oraz lokalizacji oświetlenia”
2. Zamówienie obejmuje wykonanie:
Korekta układu drogowego:
1. Dowiązanie wysokościowe nawierzchni od strony ul. Powstańców Warszawy
Należy dokonać rozbiórki krawężnika (wraz z ławą z betonu) znajdującego się na granicy nawierzchni kamiennej od strony ul. Powstańców Warszawy z istniejącą nawierzchnią asfaltową na ul. 1 Maja. Następnie należy dokonać rozbiórki ok. 8m2 nawierzchni z kamienia na ul. Pow. Wawy, uzupełnić podbudowę z kruszywa łamanego (dostosowaną do nowej rzędnej drogi), odtworzyć nawierzchnię z kamienia oraz dokonać regulacji studni teletechnicznej znajdującej się w obrębie skrzyżowania.
Powyższe prace należy wykonać w celu dostosowania rzędnej realizowanej w ramach przebudowy ul. 1 Maja do nawierzchni istniejącej na ul. Powstańców Warszawy, tak aby pomiędzy nawierzchniami nie powstało załamanie niwelety drogi.
2. Dowiązanie wysokościowe nawierzchni chodnika przy posesji ul. 1 Maja 10 – Zał. nr 2 OPZ
Należy dokonać rozbiórki nawierzchni chodnika (ok. 5m2) oraz krawężnika betonowego (długość
ok. 3,5mb) będącego na granicy działki drogowej z posesją prywatną. Następnie należy obsadzić krawężnik betonowy o wymiarach 15x30cm, który należy dostosować pod względem wysokości
z rzędną terenu na posesji prywatnej, a następnie wykonać dowiązanie wysokościowe chodnika wzdłuż nieruchomości z rzędną krawężnika betonowego. Dodatkowo należy dokonać ponownej regulacji wysokościowej studni teletechnicznej znajdującej się w obrębie wykonywanych prac.
Po wykonaniu chodnika wzdłuż ulicy zgodnie z dokumentacją projektową przy posesji
ul. 1 Maja 10 powstał stopień z poziomu chodnika w dół na posesję prywatną. Zamawiający po konsultacji z inspektorem w branży drogowej podjął decyzję o zmianie rzędnej nawierzchni chodnika przy furtce prowadzącej na nieruchomość prywatną.
3. Zmiana lokalizacji oświetlenia – Zał. nr 3a oraz 3b OPZ
Należy przestawić 2szt. latarni zgodnie z załącznikami nr 3a oraz 3b do OPZ. Jednocześnie należy wykonać przedłużenie kabla energetycznego poprzez wykonanie muf przelotowych.
Zamawiający podjął decyzję o zmianie lokalizacji 2 szt. lamp drogowych na prośbę mieszkańców nieruchomości przy których zlokalizowane są lampy oświetleniowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne-Budowlane Krystian Wenta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411561922
7.3.4) Miejscowość: Popowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9170,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Termomodernizacja budynku Domu Zdrojowego wraz z instalacją OZE
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie - etap II
- Przebudowa schodów pomiędzy ul. Gen. W. Sikorskiego i ul. P. Niedurnego- zaprojektuj i wybuduj
- PSP nr 32 - wymiana pokrycia dachowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.