Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00440057/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utworzenie plenerowego miejsca spotkań, rekreacji i integracji mieszkańców Grabowca”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świdnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770801
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 38
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-008
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 327 31 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadsw@swidnica.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.swidnica.zgora.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie plenerowego miejsca spotkań, rekreacji i integracji mieszkańców Grabowca”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e25f6bb5-64d1-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030170/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Utworzenie plenerowego miejsca spotkań, rekreacji i integracji mieszkańców Grabowca.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany dzięki środkom otrzymanym od LGD „Między odrą a Bobrem” , w ramach PROW 2014-2020 finansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie. Przedsięwzięcie 1.2.1 dla poddziałania 19.2 - Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440057/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 269991,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na utworzeniu plenerowego miejsca spotkań, rekreacji i integracji mieszkańców Grabowca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi załącznikami, modyfikacjami, uzupełnieniami pierwotnej treści i dodatkami oraz zmianami tego dokumentu dokonanymi zgodnie z umową oraz wszelkie wymogi dotyczące realizacji robót i wykonania innych zobowiązań umownych wynikających z SWZ.
UWAGA: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE NASTĘPUJĄCYCH ELEMENTÓW I ZAKRESU ROBÓT (POMIMO UJĘCIA W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ):
1. Urządzenia linowego – piramidy na placu zabaw dla.
2. Stół do tenisa.
3. Grill murowany.
DODATKOWO ZMIANIE ULEGŁ NASTĘPUJĄCY ZAKRES ROBÓT:
1. Ilość lamp – z 6 sztuk zaplanowanych w dokumentacji projektowej na 3 sztuki zgodnie z zaktualizowanym rysunkiem pn. Projekt zagospodarowania.
2. Ogrodzenie tj. wymiary ogrodzenia, materiał, rozwiązanie techniczne w zakresie typu bramy – zgodnie z opisem ujętym w zaktualizowanym przedmiarze robót.
NADTO PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE NASTĘPUJĄCE ELEMENTY (POMIMO NIE UJĘCIA ICH W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ):
1. Dostawa i montaż siatki do istniejących bramek do piłki ręcznej 2 szt. - zgodnie z opisem ujętym w zaktualizowanym przedmiarze robót.
2. Dostawa i montaż słupa do piłkowchytów (1 szt.) oraz montaż siatki do istniejących piłkochwytów - zgodnie z opisem ujętym w zaktualizowanym przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314385,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429953,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314385,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIZAR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9252101389
7.3.3) Ulica: Juliana Tuwima 3
7.3.4) Miejscowość: Podbrzezie Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 67-120
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót budowlanych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314385,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- Wykonywanie usług przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomocy technicznej przy sekcji zwłok z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku oraz Bystrzycy Kłodzkiej
- "Przebudowa Teatru Miejskiego w Świdnicy"- etap II elewacje
- Modernizacja infrastruktury drogowej i edukacyjnej na terenie Gminy Świdnica
- Budowa zbiorników na wodę pitną o pojemności 200m3 na terenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Słone oraz w Świdnicy, gm. Świdnica
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 33+170 do km 37+700 odc. Szczawin Borowy - Suserz - nr postępowania 094/24
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
- Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.