Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00055519/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
- 2022/BZP 00073594/01 - Wynik z dnia 2022-03-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy pieczywa , wyrobów cukierniczych , mleka i nabiału do Przedszkoli będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Choszczno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Choszczno- Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Choszcznie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210365383
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wolności
1.4.2.) Miejscowość: Choszczno
1.4.3.) Kod pocztowy: 73-200
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.4.7.) Numer telefonu: (095) 765 93 00,
1.4.8.) Numer faksu: (095) 765 93 06
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: smazurkiewicz@boss.choszczno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.choszczno.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101392
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00073594/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
60487,13
Po zmianie:
0,0
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
EDAM Edward Gromiak
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
ul. Cicha 8c
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
Gorzów Wielkopolski
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
66-400
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
lubuskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
Mały przedsiębiorca
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
508 37 47 10
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
2022-02-28
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
60487,13
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
Data od-do
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data początkowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
2022-02-28
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
2022-07-31
Po zmianie:
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
- Wykonanie usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SPZOZ w Choszcznie - II.2025
- Przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej (woda zimna, woda ciepła, cyrkulacja, ppoż.) wraz z wymianą sufitu dla parteru budynku głównego SPZOZ w Choszcznie.
- PEŁNIENIE FUNKCJI KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO W RAMACH INWESTYCJI pn. "REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA OIT W BUDYNKU NR 1 SPZOZ W CHOSZCZNIE".
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Gołdapi - 6 części.
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Przedszkola Publicznego w Zespole Placówek Oświatowych w Słupi
- Dostawy artykułów mleczarskich do COSSW w Kulach OZ Sulejów
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w TRZECIEJ tercji roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na części dla Szkoły Podstawowej NR 1 im. Mikołaja Kopernika w Ustrzykach Dolnych".
- Dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkolno-Wychowawczego w Huszlewie, w tym do Szkoły Podstawowej w Huszlewie i do Samorządowego Przedszkola w Huszlewie na rok szkolny 2025/2026''
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.