Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00110693/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-19
- 2025/BZP 00127116/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00143833/01 - Wynik z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup usługi architektonicznej pn.: Uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zadania: Regionalne Centrum Recyklingu i Odzysku Energii przy ul. Mińskiej 2 i 2A w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INWESTYCJE MEDYCZNE ŁÓDZKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101745880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Narutowicza 34 lok. 105
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-135
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@iml.biz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iml.biz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usługi architektonicznej pn.: Uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zadania: Regionalne Centrum Recyklingu i Odzysku Energii przy ul. Mińskiej 2 i 2A w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d702f1f7-ed9b-471b-8063-c008e379330f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/iml3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informację zawarte są w SWZ- rozdział XIII - na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/iml
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informację zawarte są w SWZ- rozdział XIII - na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/iml
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ- rozdział XXV na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/iml
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ- rozdział XXV na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/iml
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/P/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest zakup usługi polegającej na uzyskaniu w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego na podstawie art. 52 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977, z późn. zm.)
4.2.6.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie Wykonawcy, dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, spełniania warunków udziału w postępowaniu w formie załącznika nr 3 - załączone do oferty, (oświadczenie aktualne na dzień składania ofert tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe).Oświadczenie - załącznik nr 3 Wykonawcy, podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał należy przesłać w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie składa się do oferty w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym - przesłanki wykluczenia z postępowania, spełnianie warunków udziału w postępowaniu - w formie załącznika nr 3a - załączone na wezwanie Zamawiającego, (oświadczenie/ podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego aktualne na dzień ich złożenia).
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień: co najmniej
a) 1 osoba będąca architektem posiadający uprawniania budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i posiadający doświadczenie w projektowaniu obiektów służby zdrowia w szczególności w zakresie projektowania szpitali lub prosektoriów lub zakładów spopielania zwłok i odpadów medycznych lub unieszkodliwiania odpadów – która była autorem lub współautorem opracowania co najmniej 2 projektów obiektów szpitala lub prosektoriów lub zakładów spopielania zwłok i odpadów medycznych lub unieszkodliwiania odpadów ;
b) 1 osoba będącą inżynierem ochrony środowiska posiadający co najmniej 3 lata doświadczenia z obiektami mogącymi znacząco oddziaływać na środowisko – która w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert była autorem lub współautorem opracowania danych i uzyskania decyzji środowiskowej;
c) 1 osoba będącą inżynierem konstruktorem posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń;
d) 1 osoba będącą inżynierem sanitarnym posiadający uprawniania budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
e) 1 osoba będącą inżynierem elektrykiem posiadający uprawniania budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych.
Forma wykazu według załącznika nr 5 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym - przesłanki wykluczenia z postępowania, spełnianie warunków udziału w postępowaniu - w formie załącznika nr 3a - załączone na wezwanie Zamawiającego, (oświadczenie/ podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego aktualne na dzień ich złożenia).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień: co najmniej
a) 1 osoba będąca architektem posiadający uprawniania budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i posiadający doświadczenie w projektowaniu obiektów służby zdrowia w szczególności w zakresie projektowania szpitali lub prosektoriów lub zakładów spopielania zwłok i odpadów medycznych lub unieszkodliwiania odpadów – która była autorem lub współautorem opracowania co najmniej 2 projektów obiektów szpitala lub prosektoriów lub zakładów spopielania zwłok i odpadów medycznych lub unieszkodliwiania odpadów ;
b) 1 osoba będącą inżynierem ochrony środowiska posiadający co najmniej 3 lata doświadczenia z obiektami mogącymi znacząco oddziaływać na środowisko – która w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert była autorem lub współautorem opracowania danych i uzyskania decyzji środowiskowej;
c) 1 osoba będącą inżynierem konstruktorem posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń;
d) 1 osoba będącą inżynierem sanitarnym posiadający uprawniania budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
e) 1 osoba będącą inżynierem elektrykiem posiadający uprawniania budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych.
Forma wykazu według załącznika nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg załącznika do SWZOświadczenie Wykonawcy o powierzeniu części zamówienia podwykonawcy Pzp wg załącznika do SWZ – jeżeli dotyczy
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wg załącznika do SWZ – jeżeli dotyczy
Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów – jeżeli dotyczy
Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/iml
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-21 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Inowłódz na odcinku od km 17+090 do km 17+800
- "Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji ogólnobudowlanej budynków znajdujących się w zasobach Łódzkich Nieruchomości Sp. z o.o."
- 93/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż zasilaczy awaryjnych UPS do zasilania awaryjnego oddziałów szpitalnych
- Wymiana układu spalinowego kotłów grzewczych na biomasę, pracujących na kotłowni Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- DZP.26.169.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonaniu projektu remontu elewacji z wymianą okien i remontu pokrycia dachowego w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Opocznie
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Zagospodarowanie Parku Leśnego wokół Fortu Tonie", dla ZZM w Krakowie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg gminnych 2025 (w procedurze ZRID)
- Opracowanie PFU w zakresie przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania budynków przy ulicy 11 Listopada w Bielsku-Białej wraz z zagospodarowaniem terenu dla inwestycji pod nazwą "Pralnia kreatywności"
- Wykonanie dokumentacji projektowej na terenie Gminy Sulmierzyce - przebudowy i rozbudowy dróg z podziałem na części - 2 postępowanie.
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.