Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00465060/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa konserwacji systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w obiektach Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012199305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stawki 2B
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-193
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rars.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rars.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rars.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rezerwy strategiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa konserwacji systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w obiektach Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8ef1633-be76-46fc-8d06-72ef702399b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZzp.271.63.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac konserwacyjnych systemu ZSZB w Składnicy w Ełku, ORN oraz Ośrodek w Giżycku4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 31627,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac konserwacyjnych systemu ZSZB w Kamienicy Królewskiej4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 20337,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac konserwacyjnych systemu ZSZB w Komorowie, magazynach zewnętrznych oraz Ośrodku w Rucianem Nidzie (ORN)4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 47076,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac konserwacyjnych systemu ZSZB w Składnicy w Leśmierzu4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 25982,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac konserwacyjnych systemu ZSZB w Lisowicach4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 31627,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac konserwacyjnych systemu ZSZB w Lublińcu4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 31627,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac konserwacyjnych systemu ZSZB w Niemcach4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 31627,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac konserwacyjnych systemu ZSZB w Resku4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 31627,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac konserwacyjnych systemu ZSZB w Starym Sączu4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 20337,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac konserwacyjnych systemu ZSZB w Strzałkowie4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 37272,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac konserwacyjnych systemu ZSZB w Szepietowie4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 31627,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac konserwacyjnych systemu ZSZB w Wąwale4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 31627,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac konserwacyjnych systemu ZSZB w Zalesiu4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 20337,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach wszystkich trzynastu zadań oferty wykonawcy, który zaproponował najniższą cenę zostały odrzucone z uwagi na wystąpienie rażąco niskiej ceny. Kolejne oferty w klasyfikacji (w ramach każdego z zadań – złożone przez Wykonawcę VIDOM Systemy Zabezpieczeń Sp. z o.o.) przekraczają kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tych kwot do cen najkorzystniejszych ofert i korzysta z możliwości, jaką przewiduje art. 255 ust. 3 uPZP.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach wszystkich trzynastu zadań oferty wykonawcy, który zaproponował najniższą cenę zostały odrzucone z uwagi na wystąpienie rażąco niskiej ceny. Kolejne oferty w klasyfikacji (w ramach każdego z zadań – złożone przez Wykonawcę VIDOM Systemy Zabezpieczeń Sp. z o.o.) przekraczają kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tych kwot do cen najkorzystniejszych ofert i korzysta z możliwości, jaką przewiduje art. 255 ust. 3 uPZP.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach wszystkich trzynastu zadań oferty wykonawcy, który zaproponował najniższą cenę zostały odrzucone z uwagi na wystąpienie rażąco niskiej ceny. Kolejne oferty w klasyfikacji (w ramach każdego z zadań – złożone przez Wykonawcę VIDOM Systemy Zabezpieczeń Sp. z o.o.) przekraczają kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tych kwot do cen najkorzystniejszych ofert i korzysta z możliwości, jaką przewiduje art. 255 ust. 3 uPZP.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach wszystkich trzynastu zadań oferty wykonawcy, który zaproponował najniższą cenę zostały odrzucone z uwagi na wystąpienie rażąco niskiej ceny. Kolejne oferty w klasyfikacji (w ramach każdego z zadań – złożone przez Wykonawcę VIDOM Systemy Zabezpieczeń Sp. z o.o.) przekraczają kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tych kwot do cen najkorzystniejszych ofert i korzysta z możliwości, jaką przewiduje art. 255 ust. 3 uPZP.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach wszystkich trzynastu zadań oferty wykonawcy, który zaproponował najniższą cenę zostały odrzucone z uwagi na wystąpienie rażąco niskiej ceny. Kolejne oferty w klasyfikacji (w ramach każdego z zadań – złożone przez Wykonawcę VIDOM Systemy Zabezpieczeń Sp. z o.o.) przekraczają kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tych kwot do cen najkorzystniejszych ofert i korzysta z możliwości, jaką przewiduje art. 255 ust. 3 uPZP.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach wszystkich trzynastu zadań oferty wykonawcy, który zaproponował najniższą cenę zostały odrzucone z uwagi na wystąpienie rażąco niskiej ceny. Kolejne oferty w klasyfikacji (w ramach każdego z zadań – złożone przez Wykonawcę VIDOM Systemy Zabezpieczeń Sp. z o.o.) przekraczają kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tych kwot do cen najkorzystniejszych ofert i korzysta z możliwości, jaką przewiduje art. 255 ust. 3 uPZP.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach wszystkich trzynastu zadań oferty wykonawcy, który zaproponował najniższą cenę zostały odrzucone z uwagi na wystąpienie rażąco niskiej ceny. Kolejne oferty w klasyfikacji (w ramach każdego z zadań – złożone przez Wykonawcę VIDOM Systemy Zabezpieczeń Sp. z o.o.) przekraczają kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tych kwot do cen najkorzystniejszych ofert i korzysta z możliwości, jaką przewiduje art. 255 ust. 3 uPZP.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach wszystkich trzynastu zadań oferty wykonawcy, który zaproponował najniższą cenę zostały odrzucone z uwagi na wystąpienie rażąco niskiej ceny. Kolejne oferty w klasyfikacji (w ramach każdego z zadań – złożone przez Wykonawcę VIDOM Systemy Zabezpieczeń Sp. z o.o.) przekraczają kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tych kwot do cen najkorzystniejszych ofert i korzysta z możliwości, jaką przewiduje art. 255 ust. 3 uPZP.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach wszystkich trzynastu zadań oferty wykonawcy, który zaproponował najniższą cenę zostały odrzucone z uwagi na wystąpienie rażąco niskiej ceny. Kolejne oferty w klasyfikacji (w ramach każdego z zadań – złożone przez Wykonawcę VIDOM Systemy Zabezpieczeń Sp. z o.o.) przekraczają kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tych kwot do cen najkorzystniejszych ofert i korzysta z możliwości, jaką przewiduje art. 255 ust. 3 uPZP.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach wszystkich trzynastu zadań oferty wykonawcy, który zaproponował najniższą cenę zostały odrzucone z uwagi na wystąpienie rażąco niskiej ceny. Kolejne oferty w klasyfikacji (w ramach każdego z zadań – złożone przez Wykonawcę VIDOM Systemy Zabezpieczeń Sp. z o.o.) przekraczają kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tych kwot do cen najkorzystniejszych ofert i korzysta z możliwości, jaką przewiduje art. 255 ust. 3 uPZP.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach wszystkich trzynastu zadań oferty wykonawcy, który zaproponował najniższą cenę zostały odrzucone z uwagi na wystąpienie rażąco niskiej ceny. Kolejne oferty w klasyfikacji (w ramach każdego z zadań – złożone przez Wykonawcę VIDOM Systemy Zabezpieczeń Sp. z o.o.) przekraczają kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tych kwot do cen najkorzystniejszych ofert i korzysta z możliwości, jaką przewiduje art. 255 ust. 3 uPZP.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach wszystkich trzynastu zadań oferty wykonawcy, który zaproponował najniższą cenę zostały odrzucone z uwagi na wystąpienie rażąco niskiej ceny. Kolejne oferty w klasyfikacji (w ramach każdego z zadań – złożone przez Wykonawcę VIDOM Systemy Zabezpieczeń Sp. z o.o.) przekraczają kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tych kwot do cen najkorzystniejszych ofert i korzysta z możliwości, jaką przewiduje art. 255 ust. 3 uPZP.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach wszystkich trzynastu zadań oferty wykonawcy, który zaproponował najniższą cenę zostały odrzucone z uwagi na wystąpienie rażąco niskiej ceny. Kolejne oferty w klasyfikacji (w ramach każdego z zadań – złożone przez Wykonawcę VIDOM Systemy Zabezpieczeń Sp. z o.o.) przekraczają kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tych kwot do cen najkorzystniejszych ofert i korzysta z możliwości, jaką przewiduje art. 255 ust. 3 uPZP.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.