Ogłoszenie z dnia 2023-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00516651/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów przenośnych, drukarek, sprzętu peryferyjnego i telefonów stacjonarnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310508690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakładowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arr@arrkonin.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrkonin.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79e90dd2-85d8-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
KOORDYNOWANIE OPRACOWAŃ I WDRAŻANIE REGIONALNYCH PROGRAMÓW RESTRUKTURYZACYJNYCH ORAZ TRANSFORMACYJNYCH; POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów przenośnych, drukarek, sprzętu peryferyjnego i telefonów stacjonarnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79e90dd2-85d8-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie ARR S.A. w Koninie w zakresie budowania potencjału administracyjnego w celu skutecznego wdrażania Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w perspektywie finansowej 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516651
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP/36/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54740 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputerów przenośnych, drukarek, sprzętu peryferyjnego i telefonów stacjonarnych (zadanie nr 1 – Instytucja Pośrednicząca)4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30232100-5 - Drukarki i plotery
30232110-8 - Drukarki laserowe
30237270-2 - Torby na komputery przenośne
30237410-6 - Myszka komputerowa
32552110-1 - Telefony bezprzewodowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 43020 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu peryferyjnego (zadanie nr 2 - LIFE)4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237270-2 - Torby na komputery przenośne
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30237410-6 - Myszka komputerowa
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 11720 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert wpłynęły oferty trzech Wykonawców, z czego dwie podlegały odrzuceniu na podstawie Art. 266 w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
Zamawiający na podstawie art. 289 ust. 1 PZP zaprosił Wykonawcę, którego oferta nie podlegała odrzuceniu do negocjacji, następnie wzywając go do wyrażenia zgody na przedłożenie terminu związania ofertą o 30 (słownie: trzydzieści) dni, tj. do dnia 13 marca 2023 roku, na co ten wyraził zgodę.
Wykonawca nie przystąpił do negocjacji i nie złożył oferty dodatkowej.
Mając na uwadze, iż Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania kwoty:
1. Część I – Dostawa komputerów przenośnych, drukarek, sprzętu peryferyjnego i telefonów
stacjonarnych (zadanie nr 1 – Instytucja Pośrednicząca): 52.914,60 zł (słownie: pięćdziesiąt dwa tysiące dziewięćset czternaście złotych 60/100) brutto,
2. Cześć II – Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu peryferyjnego (zadanie nr 2 - LIFE):
14.415,60 zł (słownie: czternaście tysięcy czterysta piętnaście złotych 60/100) brutto,
i nie jest w stanie zwiększyć środków do ceny najkorzystniejszej oferty, a podlegająca ocenie oferta Wykonawcy, którego oferta nie została odrzucona przewyższa dla obu części ww. kwoty, należy uznać, iż wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 3 PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68166,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68166,6 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert wpłynęły oferty trzech Wykonawców, z czego dwie podlegały odrzuceniu na podstawie Art. 266 w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
Zamawiający na podstawie art. 289 ust. 1 PZP zaprosił Wykonawcę, którego oferta nie podlegała odrzuceniu do negocjacji, następnie wzywając go do wyrażenia zgody na przedłożenie terminu związania ofertą o 30 (słownie: trzydzieści) dni, tj. do dnia 13 marca 2023 roku, na co ten wyraził zgodę.
Wykonawca nie przystąpił do negocjacji i nie złożył oferty dodatkowej.
Mając na uwadze, iż Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania kwoty:
1. Część I – Dostawa komputerów przenośnych, drukarek, sprzętu peryferyjnego i telefonów
stacjonarnych (zadanie nr 1 – Instytucja Pośrednicząca): 52.914,60 zł (słownie: pięćdziesiąt dwa tysiące dziewięćset czternaście złotych 60/100) brutto,
2. Cześć II – Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu peryferyjnego (zadanie nr 2 - LIFE):
14.415,60 zł (słownie: czternaście tysięcy czterysta piętnaście złotych 60/100) brutto,
i nie jest w stanie zwiększyć środków do ceny najkorzystniejszej oferty, a podlegająca ocenie oferta Wykonawcy, którego oferta nie została odrzucona przewyższa dla obu części ww. kwoty, należy uznać, iż wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 3 PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20720,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20720,58 PLN
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Remont odcinka ulicy Przemysłowej w Koninie
- Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej w budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4
- Prace remontowe obejmujące wzmocnienie drewnianych stropów i sufitów (pokoje 101, 102, 206, 207) wraz z remontem pomieszczeń 101 i 102 w celu ich przystosowania do obsługi interesantów
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: "Stymulatory tkankowe", "Modelowanie ust"
- Dostawa sprzętu i akcesoriów do leczenia spastyczności z zastosowaniem pompy baclofenowej
- Dostawa nowego samochodu osobowego dla MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA INFRASTRUKTURY IT W RAMACH PROJEKTU "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- Dostawa wraz z montażem systemu systemu alarmowego i monitoringu do budynku nr 7 ANS w Gnieźnie
- Dostosowanie struktury informatycznej Powiatu Sandomierskiego w zakresie cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup sprzętu oraz usług z zakresu IT.
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu w obszarze rozwoju usług oświatowych dla Miasta Krasnystaw
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.