eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninDostawa komputerów przenośnych, drukarek, sprzętu peryferyjnego i telefonów stacjonarnych



Ogłoszenie z dnia 2023-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów przenośnych, drukarek, sprzętu peryferyjnego i telefonów stacjonarnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310508690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakładowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arr@arrkonin.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrkonin.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79e90dd2-85d8-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


KOORDYNOWANIE OPRACOWAŃ I WDRAŻANIE REGIONALNYCH PROGRAMÓW RESTRUKTURYZACYJNYCH ORAZ TRANSFORMACYJNYCH; POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa komputerów przenośnych, drukarek, sprzętu peryferyjnego i telefonów stacjonarnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79e90dd2-85d8-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wsparcie ARR S.A. w Koninie w zakresie budowania potencjału administracyjnego w celu skutecznego wdrażania Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w perspektywie finansowej 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516651

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KP/36/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54740 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa komputerów przenośnych, drukarek, sprzętu peryferyjnego i telefonów stacjonarnych (zadanie nr 1 – Instytucja Pośrednicząca)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30232100-5 - Drukarki i plotery

30232110-8 - Drukarki laserowe

30237270-2 - Torby na komputery przenośne

30237410-6 - Myszka komputerowa

32552110-1 - Telefony bezprzewodowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 43020 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu peryferyjnego (zadanie nr 2 - LIFE)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30237270-2 - Torby na komputery przenośne

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30237410-6 - Myszka komputerowa

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 11720 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert wpłynęły oferty trzech Wykonawców, z czego dwie podlegały odrzuceniu na podstawie Art. 266 w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
Zamawiający na podstawie art. 289 ust. 1 PZP zaprosił Wykonawcę, którego oferta nie podlegała odrzuceniu do negocjacji, następnie wzywając go do wyrażenia zgody na przedłożenie terminu związania ofertą o 30 (słownie: trzydzieści) dni, tj. do dnia 13 marca 2023 roku, na co ten wyraził zgodę.
Wykonawca nie przystąpił do negocjacji i nie złożył oferty dodatkowej.

Mając na uwadze, iż Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania kwoty:
1. Część I – Dostawa komputerów przenośnych, drukarek, sprzętu peryferyjnego i telefonów
stacjonarnych (zadanie nr 1 – Instytucja Pośrednicząca): 52.914,60 zł (słownie: pięćdziesiąt dwa tysiące dziewięćset czternaście złotych 60/100) brutto,
2. Cześć II – Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu peryferyjnego (zadanie nr 2 - LIFE):
14.415,60 zł (słownie: czternaście tysięcy czterysta piętnaście złotych 60/100) brutto,
i nie jest w stanie zwiększyć środków do ceny najkorzystniejszej oferty, a podlegająca ocenie oferta Wykonawcy, którego oferta nie została odrzucona przewyższa dla obu części ww. kwoty, należy uznać, iż wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 3 PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68166,6 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68166,6 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert wpłynęły oferty trzech Wykonawców, z czego dwie podlegały odrzuceniu na podstawie Art. 266 w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
Zamawiający na podstawie art. 289 ust. 1 PZP zaprosił Wykonawcę, którego oferta nie podlegała odrzuceniu do negocjacji, następnie wzywając go do wyrażenia zgody na przedłożenie terminu związania ofertą o 30 (słownie: trzydzieści) dni, tj. do dnia 13 marca 2023 roku, na co ten wyraził zgodę.
Wykonawca nie przystąpił do negocjacji i nie złożył oferty dodatkowej.

Mając na uwadze, iż Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania kwoty:
1. Część I – Dostawa komputerów przenośnych, drukarek, sprzętu peryferyjnego i telefonów
stacjonarnych (zadanie nr 1 – Instytucja Pośrednicząca): 52.914,60 zł (słownie: pięćdziesiąt dwa tysiące dziewięćset czternaście złotych 60/100) brutto,
2. Cześć II – Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu peryferyjnego (zadanie nr 2 - LIFE):
14.415,60 zł (słownie: czternaście tysięcy czterysta piętnaście złotych 60/100) brutto,
i nie jest w stanie zwiększyć środków do ceny najkorzystniejszej oferty, a podlegająca ocenie oferta Wykonawcy, którego oferta nie została odrzucona przewyższa dla obu części ww. kwoty, należy uznać, iż wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 3 PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20720,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20720,58 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.